Πως θα δημιουργήσετε μια επιτυχημένη καμπάνια παραγωγής lead στο Twitter. Αυτό είναι το σημερινό πολύ ενδιαφέρον θέμα του άρθρου μας.

Θέλετε περισσότερα leads;

Το Twitter μπορεί να παράγει πολλά leads και σε χαμηλότερο κόστος σε σύγκριση με τις άλλες μεγάλες πλατφόρμες. Είναι αλήθεια, απλά δεν πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες του Twitter.

Πως θα δημιουργήσετε μια επιτυχημένη καμπάνια παραγωγής lead στο Twitter. Βήμα 1: Επιλέξτε το Conversion Tracking (Παρακολούθηση Μετατροπών)

Είναι θαμμένο κάπου μέσα στην ιστοσελίδα αλλά είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να κάνετε. Χωρίς αυτό είστε τυφλοί. Όλες οι άλλες μεγάλες πλατφόρμες, εκτός από το Twitter, έχουν ένα “universal tag” – όπου βάζετε ένα tag στην σελίδα σας ώστε να μπορείτε να υπολογίσετε τις μετατροπές απλά πληκτρολογώντας το URL. Αλλά στο Twitter πρέπει να δημιουργήσετε διαφορετικά JavaScript tags για κάθε σελίδα thank you (σελίδα που ευχαριστεί όσους εγγράφηκαν). Η κάθε μία παίρνει ένα όνομα και μπορείτε να κατηγοριοποιήσετε τον τύπο (download,αγορά, εγγραφή).

Πως θα δημιουργήσετε μια επιτυχημένη καμπάνια παραγωγής lead στο Twitter. Βήμα 2: Διαλέξτε προσεκτικά τον τύπο της καμπάνιας του Twitter Ads

Υπάρχουν έξι τύποι καμπάνιας πληρωμή-ανά-απόδοση, ανάλογα με τον στόχο του marketing σας. Καθορίστε το μεγαλύτερο ποσό που είστε σε θέση να πληρώσετε για κάθε τύπο καμπάνιας. Γιατί να μην βάλετε 0.01€; Εάν βάλετε ένα υπερβολικά μικρό ποσό δεν θα πάρετε καθόλου impressions. Είναι ουσιαστικά μία δημοπρασία. Όσο περισσότερα είστε πρόθυμοι να πληρώσετε τόσο πιο πιθανό είναι να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας. Όσον αφορά τον κάθε τύπο καμπάνιας, εάν και ο πιο διάσημος τύπος είναι τα tweet engagements, σας δίνουν το χειρότερο ROI (επιστροφή επί της επένδυσης)

Βήμα 3: Προσαρμόστε της επιλογές στόχευσης του Twitter Ad

Σε αρχικό στάδιο, μπορείτε να στοχεύετε τους χρήστες Twitter με βάση την τοποθεσία, το φύλλο και την γλώσσα. Υπάρχουν όμως και προχωρημένες επιλογές digital marketing που συμπεριλαμβάνουν: λέξεις κλειδιά, followers, ενδιαφέροντα, εξατομικευμένο Κοινό, στόχευση TV, tweet engager: στοχεύει όσους αλληλεπίδρασαν με τα tweets σας τις τελευταίες ημέρες, στόχευση εκδηλώσεων

Βήμα 4: Δημιουργήστε την διαφήμισή σας – αλλά ΜΗΝ χρησιμοποιήσετε τις κάρτες παραγωγής lead του Twitter!

Τώρα ήρθε η ώρα να δημιουργήσετε την διαφήμισή σας για παραγωγή lead. Το Twitter σας λέει να χρησιμοποιήσετε την κάρτα παραγωγής lead. Λάθος! Σε όλες τις καμπάνιες οι κάρτες τα πάνε πολύ άσχημα. Αντίθετα διαλέξτε εικόνες που τα έχουν πάει καλά οργανικά και εξοικονομούν χρήματα.  Και φυσικά χρησιμοποιήστε emojis για να αυξήσετε τον δείκτη engagement κατά 30%.

Βήμα 5: Καθορίστε τις προσφορές – δεν επιτρέπονται αυτόματες προσφορές

Εάν διαλέξετε την επιλογή του Twitter Automatic Bidding, ο προϋπολογισμός σας θα ξοδευτεί πολύ γρήγορα. Σας βοηθάει να κερδίζετε τις δημοπρασίες, αλλά δεν είναι αναγκαίο να κερδίζετε σε όλες. Πάντα να χρησιμοποιείτε τις μέγιστες προσφορές. Τις περισσότερες φορές δεν χάθηκε ο κόσμος εάν τα lead έρθουν αύριο και όχι σήμερα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.