Οι καλύτερες τεχνικές marketing του 2024. Αυτό θα σας αναλύσουμε στο σημερινό μας άρθρο.

Όταν το marketing περιεχομένου άρχισε να αναπτύσσεται, υπήρχαν πραγματικά μόνο μερικές τεχνικές που θα μπορούσατε να αξιοποιήσετε.

Σε μια τυπική ημέρα, θα γράψετε μια ανάρτηση στο blog, ελπίζετε ότι θα ταξινομηθεί στο Google, θα την στείλετε στους συνδρομητές του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου και θα την τοποθετήσετε στα προφίλ των κοινωνικών μέσων σας. Αυτό ήταν λίγο πολύ.

Αυτό εξακολουθεί να είναι η κύρια στρατηγική που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι και σήμερα, αλλά δεδομένου ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου έχει ανέβει σε δημοτικότητα, έχει εξελιχθεί σε ένα πιο ξεχωριστό και περίπλοκο είδος μάρκετινγκ.

Με πολλές τεχνικές για να μπορέσεις να επιτύχεις την καλύτερη δυνατή σύνδεση με το κοινό.

Έτσι, για να σας βοηθήσουμε να μάθετε για τις πιο αποτελεσματικές τεχνικές μάρκετινγκ του σήμερα, έχουμε επιλέξει τις δέκα καλύτερες τεχνικές marketing για το 2024.

Μελετήστε τα για να προσθέσετε κάποια εργαλεία στο οπλοστάσιο του content marketing σας.

1. Συνδρομές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Ως τώρα, η εγγραφή στις αγαπημένες σας ηλεκτρονικές δημοσιεύσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ο καλύτερος τρόπος για να συμβαδίζετε με τις τελευταίες ιστορίες και ειδήσεις.

Η ανάπτυξη μιας πιστής βάσης συνδρομητών είναι αυτή που θα δείξει την ποιότητα του περιεχομένου σας. Ακόμα κι αν ορδές περιεχομένου υπάρχουν στο διαδίκτυο και τα εισερχόμενα των περισσότερων ανθρώπων σήμερα είναι γεμάτα, το ότι έχετε πιστούς ακολούθους, που εξακολουθούν να ασχολούνται ενεργά με το περιεχόμενό σας, είναι ένα σαφές σημάδι ότι το εκτιμούν πραγματικά.

2. Βελτιστοποίηση που βασίζεται σε παλαιότερα κείμενα

Το 2015, η HubSpot έκανε μια επαναστατική ανακάλυψη σχετικά με την οργανική μηνιαία κυκλοφορία του ιστολογίου της.
Η συντριπτική πλειοψηφία προέρχεται από δημοσιεύσεις που δημοσιεύθηκαν πριν από τον ίδιο μήνα. Στην πραγματικότητα, το 76% των μηνιαίων απόψεων του ιστολογίου προέρχεται από παλιές δημοσιεύσεις.

Σήμερα, η πρωτοποριακή τους αποκάλυψη επιβεβαιώνεται περισσότερο από ποτέ.

Το 89% των μηνιαίων απόψεών τους προέρχεται από δημοσιεύσεις που δημοσιεύθηκαν τουλάχιστον έξι μήνες.
Έτσι, αναπτύσσεται μια ολόκληρη στρατηγική αφιερωμένη στην ανανέωση και την αναδημοσίευση αυτών των ιστορικών τμημάτων περιεχομένου.

Αυτοί οι τύποι αναρτήσεων ιστολογίου ονομάζονται “ενημερώσεις”. Και περιλαμβάνουν το 35-40% του περιεχομένου.
Με την ανανέωση τους με νέες πληροφορίες και τη βελτιστοποίηση SEO και στη συνέχεια την αποτελεσματική αναδημοσίευσή τους ως νέες θέσεις blog, μπορείτε να βασιστείτε στην υπάρχουσα οργανική αξία που έχει συσσωρεύτει σε αυτές οι αναρτήσεις.

Έτσι, μέσω backlinks και εμπλοκής χρηστών μπορείτε να πετύχετε διπλάσια ή ακόμα και τριπλή αύξηση στην επισκεψιμότητα.

3. Δημόσιες Σχέσεις μέσα από τα Social Media

Σήμερα, πάνω από το 30% του χρόνου που αφιερώνεται στο διαδίκτυο είναι αφιερωμένο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Περιττό να πούμε ότι οι άνθρωποι ξοδεύουν περισσότερο χρόνο στα κοινωνικά μέσα από ποτέ άλλοτε. Και οι επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων στρέφουν τη στρατηγική τους από το να εστιάζουν αποκλειστικά στην τοποθέτηση των ιστοριών τους. Που; στις δημοσιεύσεις των ειδησεογραφικών οργανισμών.

4. Εξατομίκευση κοινού

Σε έναν κόσμο που ξεχειλίζει από ψηφιακό θόρυβο, η δημιουργία άσχετου ή αδικαιολόγητου περιεχομένου δεν θα τραβήξει την προσοχή κανενός. Για να δημιουργήσετε εξατομικευμένες καμπάνιες marketing για κάθε κομμάτι της αγοράς-στόχου πρέπει να κάνετε το εξής:
Εξετάστε το κοινό, το οποίο χωρίζεται με βάση την αγορά-στόχο σας σε συγκεκριμένες προσβάσιμες ομάδες ατόμων. Με βάση τα προσωπικά χαρακτηριστικά, όπως τα δημογραφικά στοιχεία, τα ψυχογραφικά στοιχεία και τις πληροφορίες συμπεριφοράς.

5. Δοκιμή A / B

Κάθε εταιρία έχει διαφορετικό σύνολο πελατών, οπότε δεν υπάρχει ενίαια φόρμουλα για το σχεδιασμό της καλύτερης ιστοσελίδας, ή την κατασκευή του πιο αποτελεσματικού προϊόντος. Για να μάθετε ποιο σχέδιο ιστοσελίδας, ή χαρακτηριστικό προϊόντος θα παράγει τα καλύτερα αποτελέσματα για την εταιρεία σας, πρέπει να ανακαλύψετε τι προτιμά το σύνολο πελατών σας.

Με τη δοκιμή A / B, μπορείτε να εκτελέσετε ένα πείραμα ανάμεσα σε δύο μεταβλητές. Όπως ένα κόκκινο και μπλε CTA, για να προσδιορίσετε ποιο παράγει καλύτερα αποτελέσματα. Η δοκιμή A / B δεν θα πρέπει να συγχέεται με τις πολυπαραγοντικές δοκιμές, οι οποίες σας επιτρέπουν να δοκιμάσετε ταυτόχρονα πολλές μεταβλητές.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.