Οι καλύτερες συμβουλές φωνητικής αναζήτησης για το 2024. 

Το αρχικό ενδιαφέρον γύρω από τη φωνητική αναζήτηση έχει αρχίσει να υποχωρεί. Στη θέση του, υπάρχει μια πιο αιτιολογημένη αισιοδοξία σχετικά με τις ευκαιρίες που θα φέρει.

Οι έμποροι μπορούν να δουν ξεκάθαρα ότι η φωνή επιτρέπει την αναζήτηση μέσω συνομιλίας, αλλά το 2023 λίγοι έχουν αξιοποιήσει πραγματικά αυτή την ευκαιρία.

Ακολουθούν τέσσερις συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε μια εξαιρετική στρατηγική φωνητικής αναζήτησης για το 2024.

1. Κάντε πλήρη χρήση δομημένων δεδομένων.

Η συμβουλή νούμερο 1 για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τη φωνητική αναζήτηση είναι να χρησιμοποιήσετε δομημένα δεδομένα για όλα τα σχετικά στοιχεία του περιεχομένου σας.

Η Deloitte αναφέρει ότι το 54% των χρηστών που χρησιμοποιούν φωνητική αναζήτηση χρησιμοποιούν πιο συχνά αυτό το μέσο για “αναζήτηση γενικών πληροφοριών”.
Αυτό θα βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης να εντοπίσουν συγκεκριμένα στοιχεία και να τα εμφανίσουν σωστά στα αποτελέσματα.

Η Google έχει πρόσφατα ανοίξει πλούσια αποτελέσματα σε όλες τις σελίδες Q&A. Γεγονός που αποτελεί τεράστια ευκαιρία να αποκτήσετε περισσότερα ακίνητα SERP. Ειδικά  οι χρήστες φωνητικής αναζήτησης είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν ερωτήσεις για απόκτηση πληροφοριών.

2. Βελτιστοποίηση τοπικής αναζήτησης.

Οι πελάτες απέχουν τώρα μόνο μια σύντομη φωνητική εντολή από την εύρεση της επιχείρησής σας. Ή ίσως και όχι, αν δεν έχετε εφαρμόσει τις απαραίτητες βέλτιστες πρακτικές.
Βεβαιωθείτε ότι η επιχείρησή σας είναι καταχωρημένη σε τοπικούς καταλόγους, με το σωστό όνομα της επιχείρησης, τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου.

3. Προσφέρετε ακριβώς αυτό που πρέπει.

Η ευκολία είναι βασικός οδηγός χρήσης της φωνητικής αναζήτησης. Οπότε το περιεχόμενό σας πρέπει να οδηγεί τους καταναλωτές ακριβώς σε ό,τι χρειάζονται.

Το πλαίσιο μικρο-στιγμών είναι ιδιαίτερα σημαντικό εδώ. Οι άνθρωποι μιλούν στις συσκευές τους όταν θέλουν να μάθουν κάτι, να κάνουν κάτι ή να πάνε κάπου.

Σχεδιάστε το περιεχόμενό σας γύρω από αυτές τις ανάγκες και θα δείτε τη βελτίωση μέσω των σημάτων εμπλοκής χρήστη στην ιστοσελίδα και την εφαρμογή σας.

4. Αναπτύξτε τη φωνή της επωνυμίας σας

Όταν οι καταναλωτές μιλούν στις συσκευές τους, αναμένουν μια σαφή απάντηση στο ερώτημά τους.
Μερικές φορές, αυτό θα αποτελέσει μια άμεση και ρεαλιστική ανταλλαγή. Αλλά άλλα ερωτήματα ανοίγουν περισσότερες ευκαιρίες συνομιλίας.

Για παράδειγμα η Google αναφέρει ότι [ποια ασφάλιση αυτοκινήτου είναι η καλύτερη για εμένα;] και [τι σκυλί πρέπει να πάρω;] είναι μεταξύ των ταχύτερα αναπτυσσόμενων προσωπικών αναζητήσεων.

Κάθε επωνυμία θα πρέπει να έχει μια φωνή – και αυτό γίνεται μια αρκετά απαραίτητη προϋπόθεση στην εποχή της αναζήτησης μέσω συνομιλιών.
Η πρόσφατη ανακοίνωση της Google σχετικά με τις φωνητικές ειδήσεις είναι ένας σαφής δείκτης για το πού κατευθύνεται αυτή η πρακτική.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.