Πως θα κερδίσεις την εμπιστοσύνη των πελατών στο eshop;

Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσεις για να χτίσεις την εμπιστοσύνη των πελατών σου; Σκέφτεσαι συνεχώς πως να αποδείξεις ότι η επιχείρηση σου αξίζει και είναι μία από τις καλές.

Είναι γεγονός ότι, οι καταναλωτές τείνουν να αντιμετωπίζουν τις επιχειρήσεις με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουν και τους ανθρώπους. Θέλουν να χτίσουν σχέσεις με αυτές που έχουν εμπιστοσύνη και δεν θα τους απογοητεύσουν.

Σε αυτό το άρθρο θα μάθεις μεθόδους που θα σε βοηθήσουν να εδραιώσεις τη σύνδεση μεταξύ brand, κοινού και εμπιστοσύνης.

Πως θα κερδίσεις την εμπιστοσύνη των πελατών στο eshop;

● Παροχή εξυπηρέτησης πελατών

Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί ίσως τον πιο σημαντικό τρόπο αξιοπιστίας. Πράγματι είναι ο πιο άμεσος για την αλληλεπίδραση των δύο μερών, καταναλωτή και επιχείρησης.

Αποδεικνύει δέσμευση για τα συμφέροντα του πελάτη αλλά και συμπόνια. Τους αφήνει να γνωρίζουν ότι βρίσκονται σε καλά χέρια σε περίπτωση που αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Από μόνο του αυτό, είναι μια ένδειξη εμπιστοσύνης.

● Κάνε share θετικές κριτικές

Οι καταναλωτές συνήθως εμπιστεύονται κυρίως τους ήδη πελάτες μιας επιχείρησης. Οι εμπειρίες τους είναι πιο αντικειμενικές και έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα από το ξεκάθαρο μάρκετινγκ μιας εταιρείας.

Πως θα κερδίσεις την εμπιστοσύνη των πελατών στο eshop;

Επομένως σε εξυπηρετεί να προωθήσεις και να προβάλλεις τις εμπειρίες ικανοποιημένων πελατών. Άρχισε να ζητάς κριτικές. Εάν έχεις πραγματικά feedbacks που εγγυώνται για το προϊόν ή την υπηρεσία, μπορείς να προσδώσεις ένα ειλικρινή χαρακτήρα στο brand. Δανείσου λοιπόν, λίγη από την αξιοπιστία των πελατών σου!

● Να είσαι ειλικρινής

Πρέπει να θυμάσαι οι καταναλωτές εμπιστεύονται τις ειλικρινείς, διαφανείς εταιρείες. Το μάρκετινγκ δεν πρέπει να είναι παραπλανητικό, μην δίνεις υποσχέσεις που δεν μπορείς ή δεν πρόκειται να τηρήσεις.

Πως θα κερδίσεις την εμπιστοσύνη των πελατών στο eshop;

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι να εργάζεσαι για τα συμφέροντα των καταναλωτών. Σε περίπτωση που κάνεις κάποιο σφάλμα να το παραδεχτείς και να το αντιμετωπίσεις σύντομα. Το βασικότερο είναι να δείχνεις ενσυναίσθηση και ευθύτητα.

● Ζήτησε feedback και κάνε βελτιώσεις με βάση αυτό

Οι πελάτες εμπιστεύονται επιχειρήσεις που τους διαχειρίζονται ως ύπαρξη και όχι ως μέσο εσόδων. Ξεκίνα με το να ζητάς feedback. Βρες τρόπους για να αφήσεις τους πελάτες να συμβάλουν και να βελτιώσουν τις δραστηριότητές σου.

Άκουσε τι έχουν να πουν και τι προτείνουν. Αν κάτι που αναφέρουν σου κάνει εντύπωση ή αν αρκετοί πελάτες εστιάσουν σε παρόμοιο ζήτημα διόρθωσε το. Είναι αλήθεια ότι μπορείς να εξελίξεις την επιχείρηση σου ακολουθώντας απλώς τις προτάσεις των πελατών σου.

Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να αποδείξεις ότι η σχέση σας είναι αμφίδρομη, βοηθώντας παράλληλα στην ανάπτυξη εμπιστοσύνης.

● Κάνε καλή εντύπωση & ανέδειξε τα προϊόντα

Το site πρέπει να είναι ευπαρουσίαστο σε κάθε συσκευή και οθόνη. Πρέπει να είναι γρήγορο, να περιέχει περιεχόμενο, όμορφες εικόνες και εύκολο navigation. Στόχος είναι να ενημερώνεται ο χρήστης άμεσα. Όπως για παράδειγμα για την εγγύηση του προϊόντος ή για την πολιτική επιστροφών.

Ακόμη στην πρώτη εντύπωση συγκαταλέγεται και η παρουσίαση των προϊόντων. Ανεξάρτητα από το τι πουλάς, οι όμορφες φωτογραφίες βοηθούν στην εμπιστοσύνη των πελατών και την αξιοπιστία που αποπνέεις. Σαφείς εικόνες από πολλές οπτικές γωνίες, ευκρινείς και καλά φωτισμένες θα σου δώσουν το αποτέλεσμα που επιθυμείς.

Οι online αγοραστές συνήθως δεν μπορούν να δουν τα προϊόντα από κοντά. Επομένως αξίζει να τους προσελκύσεις με ποιοτικά οπτικά ερεθίσματα.

Άρα ποιο είναι το μυστικό για την οικοδόμηση της εμπιστοσύνης των πελατών;

Αφιέρωσε χρόνο και προσπάθεια για να τους εξυπηρετήσεις και να τους ευχαριστήσεις σε κάθε πιθανό σημείο επαφής. Μην ξεχνάς να δείχνεις ειλικρίνεια και ενσυναίσθηση προς το κοινό. Αυτό μπορεί να δώσει μια ισχυρή ώθηση στο conversion και τις πωλήσεις. Κάνε ό,τι περνάει από το χέρι σου για να ενδυναμώσεις την πελατειακή σου βάση.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.