Η διαφήμιση προϊόντων αλλάζει – στην πραγματικότητα, το 2020, οι εταιρείες θα δαπανούν περισσότερα από 250 δισεκατομμύρια δολάρια για διαφήμιση για πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ.

Περισσότερες εταιρείες δαπανούν χρήματα για τη διαφήμιση από ποτέ άλλοτε. Ως αποτέλεσμα, υπάρχουν τώρα αναρίθμητες πλατφόρμες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε το προϊόν, την υπηρεσία ή την επιχείρησή σας.

1. Επιλέξτε το στοχευόμενο κοινό σας

Κατά τη δημιουργία μιας διαφήμισης, θα πρέπει πρώτα να αποφασίσετε το κοινό για το οποίο δημιουργείτε τη διαφήμιση. Οι χρήστες βλέπουν μέχρι και 10.000 διαφημίσεις την ημέρα (ναι, αυτός είναι ένας πραγματικός αριθμός), οπότε η διαφήμισή σας μπορεί να καταλήξει στα αζήτητα, εάν δεν στοχεύετε σωστά.

2. Διεξάγετε έρευνα αγοράς

Η έρευνα αγοράς αποτελεί ουσιαστικό μέρος της προώθησης της καμπάνιας. Μπορεί να απαντήσει σε βασικά ερωτήματα σχετικά με την αγορά-στόχο σας, όπως:
Πόσο χρονών είναι?
Τι ξοδεύουν το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου τους;
Ποιες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούν, αν υπάρχουν;
Ζουν σε αστικές ή αγροτικές περιοχές;
Η γνώση των παραπάνω πληροφοριών σχετικά με το κοινό-στόχο σας μπορεί να σας βοηθήσει να απαντήσετε σε ερωτήσεις όπως – τηλεόραση ή YouTube; Instagram ή LinkedIn;

3. Επιλέξτε την πλατφόρμα σας

Η έρευνά σας στην αγορά θα πρέπει να σας δώσει τη διορατικότητα και την εμπιστοσύνη που χρειάζεστε για να επιλέξετε την πιο αποτελεσματική πλατφόρμα για να φτάσετε στο κοινό-στόχο σας. Θα πρέπει επίσης να κάνετε κάποια συμπληρωματική έρευνα σχετικά με το κόστος, την απόδοση επένδυσης (ROI) και τα οφέλη ορισμένων πλατφορμών και μεθόδων διαφήμισης.

4. Αποφασίστε για έναν προϋπολογισμό

Για τη διαφήμιση προϊόντων, πρέπει να ξοδέψετε χρήματα για να κερδίσετε χρήματα.
Η έγκριση του προϋπολογισμού σας μπορεί να είναι δύσκολη, οπότε διευκολύνετε την επίτευξη αυτού που χρειάζεστε με σαφήνεια:
Ο συνολικός προϋπολογισμός που χρειάζεστε
Πώς κατανέμονται τα έξοδα
Μια προβλεπόμενη απόδοση επένδυσης (ή επίδραση στις επιχειρήσεις)

5. Σχεδιάστε ένα μήνυμα

Σε αυτό το σημείο, γνωρίζετε το κοινό-στόχο σας και την προτιμώμενη πλατφόρμα σας, αλλά δεν είστε ακόμα σίγουροι τι λέτε. Εδώ μπορείτε να σκεφτείτε τον γενικό σκοπό της καμπάνιας σας και αυτό να εμπνεύσει τη διαφήμισή σας.

6. Ανάπτυξη δημιουργικών assets

Είτε πρόκειται για μια αντιγραφή που προορίζεται για μια διαφήμιση Google είτε για φανταστική σελίδα προορισμού από τους εσωτερικούς σχεδιαστές σας, όλες οι διαφημίσεις χρειάζονται δημιουργικά στοιχεία. Είναι πιθανό ότι οι περισσότερες διαφημίσεις που θα εκτελέσετε να χρειάζονται ένα ή περισσότερα από τα παρακάτω:
Σύντομο διαφημιστικό αντίγραφο (για διαφημίσεις με εικόνα και online διαφημίσεις)
Αντίγραφο μακράς μορφής (για σενάρια βίντεο)
Φωτογραφίες (για διαφημίσεις στο διαδίκτυο)
Προσαρμοσμένες εικόνες και / ή κινούμενα σχέδια (για διαφημίσεις online και διαφημίσεις βίντεο)
Βίντεο (για … διαφημίσεις βίντεο)
GIF (για online διαφημίσεις)

7. Προσδιορίστε τις παραμέτρους της επιτυχίας και την παρακολούθηση

Ανεξάρτητα από το αν ο απώτερος στόχος σας είναι να πάρετε περισσότερα Likes στη σελίδα σας, ή οι αγορές μέσω διαδικτύου ή οι κωδικοί προώθησης των προϊόντων σας, δεν πρέπει ποτέ να ξεκινήσετε μια διαφήμιση προϊόντων χωρίς πρώτα να είστε ξεκάθαροι σε δύο ερωτήματα:
Τι θέλουμε να δούμε για να είναι επιτυχής αυτή η διαφήμιση;
Πώς μετράμε την επιτυχία;
Εάν διαφημίζεστε στο διαδίκτυο, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε – όπως το Facebook, το Google ή το LinkedIn – να διαθέτει πλατφόρμα διαχείρισης και παρακολούθησης διαφημίσεων, επιτρέποντάς σας να δείτε πόσες αλληλεπιδράσεις είχαν οι διαφημίσεις σας και πόσο κοστίζουν.

8. Ξεκινήστε τη διαφήμισή σας

Η σκηνή έχει οριστεί και μπορείτε τελικά να ξεκινήσετε τη διαφήμισή σας για να δει ο κόσμος.
Περιττό να πούμε ότι η διαδικασία έναρξης μιας διαφήμισης στο Google είναι διαφορετική από αυτή του Bing. Το ίδιο μπορεί να ειπωθεί για κάθε κανάλι κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, τηλεοπτικές διαφημίσεις ή διαφημίσεις μεταφοράς.

9. Παρακολούθηση και ανάλυση

Για καμπάνιες που έχουν καθορισμένο χρόνο εκτέλεσης, καθορίστε τον τρόπο με τον οποίο τα αποτελέσματα της διαφήμισης πραγματοποιήθηκαν σε σχέση με τις προσδοκίες που έχετε. Δεδομένου ότι είναι δύσκολο να σχεδιάσετε μια σύγκριση one-to-one για αυτούς τους τύπους διαφημίσεων, ίσως θελήσετε να εξετάσετε τις γενικές τάσεις των επιχειρήσεων, την αλλαγή στα έσοδα ή ακόμα και τις αναφορές κοινωνικών μέσων / τύπου για να μετρήσετε την επιτυχία.
Για online διαφήμιση προϊόντων, αυτή η διαδικασία είναι λίγο πιο εύκολη. Τα αποτελέσματα αρχίζουν να γίνονται αμέσως ορατά, ώστε να μπορείτε να δείτε πόσο καλά εκτελούνται οι διαφημίσεις σας άμεσα αλλά και όσο περνάνε οι μέρες. Σημειώστε τις διαφημίσεις που φέρνουν υψηλά νούμερα με χαμηλό κόστος και – εξίσου σημαντικό – διαφημίσεις που κοστίζουν πολύ αλλά δεν αποδίδουν καλά.

10. Κάντε αλλαγές και επαναλάβετε

Μόλις τελειώσει η διαφημιστική σας καμπάνια (ή εάν πρόκειται για μια συνεχιζόμενη ηλεκτρονική καμπάνια), πάρτε «τα μαθήματά σας» και εφαρμόστε τα στην επόμενη διαφήμισή σας ώστε να είναι καλύτερη.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.