Αν οι online πωλήσεις δεν είναι το δυνατό σας σημείο, έχουμε τη λύση. Κάποια από τα πιο σημαντικά της σημεία, θα σας τα δώσουμε σε αυτό το άρθρο. Λοιπόν, θέλετε να αυξήσετε τις διαδικτυακές σας πωλήσεις;
Η πρώτη ερώτηση που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας είναι κατά πόσο η σελίδα σας είναι βελτιστοποιημένη για e-commerce.
Εάν δεν είναι, υπάρχουν 7 πράγματα που μπορείτε να κάνετε τώρα. Τα δοκιμάζουμε καθημερινά στην εταιρεία μας και τα αποτελέσματα μας δικαιώνουν. Εισπράττουμε την μέγιστη ικανοποίηση των πελατών μας σταθερά και αυτό είναι ότι το καλύτερο.
Διαλέξτε έναν στόχο και εστιάστε σε αυτόν. Για παράδειγμα να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών σας ή να αυξήσετε την επισκεψιμότητά σας.
Πληρώστε για τα σωστά πράγματα
Σαφώς υπάρχουν πολλές εναλλακτικές και εργαλεία τα οποία είναι διαθέσιμα δωρεάν (WordPress, plug-ins). Όμως σίγουρα δεν αξίζει να δοκιμάσετε κάποια από αυτά. Πρέπει να είστε προετοιμασμένοι να πληρώσετε για σχεδιασμό γραφικών, για έναν project manager που ξέρει πώς να κάνει τα πράγματα να εξελίσσονται και μία εταιρεία σχεδιασμού ιστοσελίδων η οποία να καταλαβαίνει τον στόχο σας, να μπορεί να δουλέψει βάσει του προϋπολογισμού σας και να έχει καλή φήμη.
Έχετε δοκιμάσει την ιστοσελίδα σας από κάποιο smartphone τώρα τελευταία; Εάν έχετε χρόνο να πιείτε μία γουλιά από τον καφέ σας όσο φορτώνει τότε είναι πολύ αργή. Ξανακοιτάξτε την πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε και βελτιώστε την ταχύτητα.
Λάβετε υπόψη σας αυτούς που αγοράζουν από κινητά. Η ιστοσελίδα σας πρέπει να μπορεί να αλλάζει μέγεθος ανάλογα με την συσκευή που χρησιμοποιεί ο κάθε χρήστης. Σιγουρευτείτε ότι όλα τα κουμπιά μπορούν εύκολα να πατηθούν με το πέρασμα των δαχτύλων.
Εάν πουλάτε, σιγουρευτείτε ότι κατευθύνετε τους επισκέπτες στην σελίδα σας. Με άλλα λόγια, οδηγήστε τους σε μέρη της σελίδας όπου μπορούν να αγοράσουν χωρίς να αποσπάται η προσοχή τους από άλλα πράγματα.
Οι έρευνες δείχνουν ότι αυτό είναι το νούμερο ένα πράγμα που πείθει τους επισκέπτες να αγοράσουν. Σκεφτείτε την Amazon και τα Zappos. Όντως δουλεύει.
Επενδύστε σε περισσότερο περιεχόμενο και σε σωστό περιεχόμενο. Χρειάζεστε copywriter και content creator. Θα στοιχίσει παραπάνω σίγουρα, απλά αν θέλετε να ξεχωρίσετε πρέπει να το υποστείτε. Τέλος, επενδύστε πολύ σε μια φωτογράφιση που θα αναδείξει τα προϊόντα σας. Αυτό θα σας βοηθήσει και στα αποτελέσματα αναζήτησης γιατί τα video και οι φωτογραφίες κατατάσσονται καλύτερα από το κείμενο στις μηχανές αναζήτησης.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.
Οι 8 καλύτερες θέσεις εργασίας για εσωστρεφείς ανθρώπους. Έχετε σκεφτεί ποτέ τι χαρακτήρα έχουν όσοι…
Μια απλή επεξήγηση ενός σφάλματος 502 Bad Gateway & πώς να το λύσετε. Όταν η…
Ένας οδηγός αρχαρίων για το Pinterest Analytics. Με αυτό θα ασχοληθούμε σήμερα. Το Pinterest μπορεί…
Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των κορυφαίων ηγετών marketing. Σήμερα θα εξετάσουμε ποια είναι τα πιο σημαντικά…
Οι καλύτερες εκφράσεις στο Instagram για κάθε ανάρτηση. Την επόμενη φορά που θα σκεφτείτε μια…
Στρατηγικές για να αυξήσετε τον αριθμό των συνδρομητών σας στο YouTube. Για να σας βοηθήσουμε…