Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των κορυφαίων ηγετών marketing.

Σήμερα θα εξετάσουμε ποια είναι τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα για την επιτυχία στο digital marketing.

Όλοι γνωρίζουμε έναν μεγάλο ηγέτη όταν βλέπουμε ένα, αλλά μπορεί να είναι δύσκολο να εντοπιστούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιτρέπουν σε ορισμένους ανθρώπους να οδηγήσουν τις ομάδες στην επιτυχία, να επηρεάσουν την κοινότητά τους και να δημιουργήσουν θετικές αλλαγές.

Τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα για την επιτυχία στο ψηφιακό μάρκετινγκ:

1. Περιπετειώδης φύση.

Πιστεύετε πιθανώς ότι η φιλοδοξία, η δημιουργικότητα ή η συνεργασία είναι προφανή χαρακτηριστικά της προσωπικότητας που πρέπει για να έχετε επιτυχία στο μάρκετινγκ. Ωστόσο, η έκθεσή μας έδειξε ότι οι ηγέτες στην πραγματικότητα σημείωσαν υψηλή βαθμολογία σε αυτό που λέμε δίψα για περιπέτεια.
Οι ηγέτες μάρκετινγκ που αγαπάνε την περιπέτεια είναι διατεθειμένοι να αναλάβουν κινδύνους, να δοκιμάσουν νέες στρατηγικές και να αναμειγνύουν άφοβα τις τακτικές τους για να δουν ποιοι θα μπορούσαν να κερδίσουν το μεγαλύτερο ROI για τις επιχειρήσεις τους. Θέλουν να δοκιμάζουν νέες στρατηγικές και είναι πρόθυμοι να αναφέρουν τα ευρήματά τους, να δημιουργήσουν ουσιαστικές συνομιλίες μέσα στην κοινότητά τους και να οδηγήσουν ολόκληρη τη βιομηχανία προς τα εμπρός.

2. Ενέργεια.

Όπως συμβαίνει με κάθε ηγέτη, η υψηλή ενεργητικότητα είναι μια σημαντική ποιότητα. Που εμπνέει και ενθαρρύνει τις ομάδες ώστε να κάνουν θετικές αλλαγές. Οι ιδέες της IBM Watson για την Προσωπικότητα περιγράφουν ενεργητικούς ηγέτες ως εκείνους που «οδηγούν σε γρήγορες και πολυάσχολες ζωές, κάνουν πράγματα και κινούνται γρήγορα, δυναμικά και έντονα και συμμετέχουν σε πολλές δραστηριότητες».

Για παράδειγμα, ο Neil Patel είναι ένα όνομα στο προσκήνιο του μάρκετινγκ σήμερα. Τα πολλά του επιτεύγματα περιλαμβάνουν την ομιλία σε πάνω από 310 συνέδρια. Τη δημιουργία podcast της Σχολής Μάρκετινγκ. Και την ίδρυση του Neil Patel Digital και του Crazy Egg.
Η Amy Porterfield ξοδεύει το χρόνο της φιλοξενώντας το κορυφαίο επιχειρηματικό podcast, Online Marketing Made Easy. Και δημιουργώντας online μαθήματα και εκπαιδεύοντας εκατοντάδες χιλιάδες ιδιοκτήτες επιχειρήσεων παγκοσμίως.

3. Να μην δείχνετε αβεβαιότητα.

Το να είστε άμεσοι και αποφασιστικοί όταν διεκδικείτε τις απόψεις σας είναι απαραίτητο. Κάποιος που είναι κατηγορηματικός, “θέλει να αναλάβει την ευθύνη και να κατευθύνει τις δραστηριότητες των άλλων”. Κι αυτό ακούγεται σαν ένα απαραίτητο στοιχείο ποιότητας που πρέπει να έχει κάποιος όταν θα εξουσιοδοτηθεί από την ομάδα του να πετύχει.

4. Νοημοσύνη.

Ως έξυπνοι ορίζονται αυτοί που είναι διανοητικά περίεργοι. Και τείνουν να σκέφτονται με σύμβολα, συνειρμούς και αφαιρετική ικανότητα».
Έχουμε ακούσει συχνά ότι πολλοί από τους πιο επιτυχημένους ηγέτες του κόσμου είναι απόφοιτοι από γυμνάσια ή κολέγια. Μόνο από αυτό, είναι σαφές ότι η αληθινή ηγεσία είναι μια ικανότητα που μπορεί να καλλιεργηθεί τόσο μέσα όσο και έξω από την τάξη.

Ενώ είναι φανταστικό να έχετε έναν ηγέτη με μεγάλη νοημοσύνη στην ομάδα σας, αυτοί οι ηγέτες πρέπει επίσης να είναι σε θέση να δημιουργήσουν μια ομάδα γεμάτη από πολύ ευφυείς ανθρώπους. Και να τους παρακινήσουν ώστε να οδηγηθούν όλοι την επιτυχία.

Μερικοί άνθρωποι είναι από τη φύση τους ηγέτες. Και άλλοι πρέπει να δουλέψουν στις ηγετικές ικανότητές τους, κάθε μέρα και λίγο.

Αν ακολουθήσετε τα κοινωνικά κανάλια ή τα ιστολόγια των ηγετών μάρκετινγκ, θα παρατηρήσετε γρήγορα ότι παρόλο που υπάρχουν πολλές ιδιότητες που μοιράζονται, αυτές οι σημαντικές προσωπικότητες έχουν πολύ διαφορετικό χαρακτήρα ο καθένας τους. Και ως εκ τούτου ο καθένας έχει χτίσεις μοναδικές κοινότητες και αφοσιωμένους οπαδούς.

Τελικά, κάθε ηγέτης μάρκετινγκ φέρνει στο τραπέζι μια μοναδική προσωπικότητα και εμπειρίες. Εμπλουτίζοντας τον κλάδο και επιτρέποντάς του να επωφεληθεί από συνεχείς ροές καινοτομίας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.