6 τάσεις digital marketing που θα πρωταγωνιστήσουν το 2024.
Σ’ αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για 6 τάσεις στο digital marketing που θα επικρατήσουν και πρέπει να λάβετε υπόψη σας για το 2024:
Το βίντεο θα είναι απαραίτητο
Ας το παραδεχτούμε: το βίντεο είναι εδώ και καιρό ο τύπος περιεχομένου με την καλύτερη απόδοση. Καθώς οι χρήστες του διαδικτύου διαβάζουν όλο και λιγότερο, ενώ περνούν όλο και περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας βίντεο, είναι πιο σημαντικό από ποτέ οι επιχειρήσεις να δημιουργούν αυτό το υψηλής ποιότητας περιεχόμενο ιστοσελίδων & social media που αναζητούν οι χρήστες. Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν βελτιστοποιηθεί για την κοινοποίηση περιεχομένου βίντεο. Και πλέον το social media marketing βασίζεται σε αυτή τη δυνατότητα.
Τα AI Chatbots γίνονται όλο και πιο προηγμένα
Η Τεχνητή Νοημοσύνη, ή ΑΙ, είναι κάτι σχετικά καινούργιο που εμφανίζεται όλο και συχνότερα τα τελευταία χρόνια. Αλλά επιτέλους αρχίζουμε να βλέπουμε να έρχεται πιο κοντά στην πραγματικότητα. Και οι εφαρμογές της να γίνονται όλο και πιο λειτουργικές & προηγμένες. Η τάση δείχνει πως αναμένονται όλο και περισσότερα brands να χρησιμοποιήσουν τα chatbots που λειτουργούν με AI στον ιστότοπό τους για να απαντούν στις ερωτήσεις των επισκεπτών. Και για να παρέχουν υψηλής τεχνολογίας και ποιότητας λύσεις στην εξυπηρέτηση των πελατών τους.
Περιεχόμενο βελτιστοποιημένο για φωνητική αναζήτηση
Το SEO έχει κάνει μια μετατόπιση προς τις λέξεις-κλειδιά long-tail εδώ και αρκετό καιρό. Αλλά όσο όλο και περισσότερα ερωτήματα αναζήτησης προέρχονται από τη φωνητική αναζήτηση, είναι ακόμα πιο σημαντικό να δημιουργήσετε περιεχόμενο βελτιστοποιημένο για τη φυσική γλώσσα του ατόμου. Η τεχνολογία φωνητικής αναζήτησης βοηθάει τις αναζητήσεις να γίνουν πολύ πιο ακριβείς. Μειώνοντας το ποσοστό σφάλματος λέξεων σε 8% σήμερα, σε σύγκριση με ένα ποσοστό πάνω από 20% το 2023. Αυτό βοήθησε στο να αυξηθεί η χρήση της από τους ερευνητές σήμερα, οι οποίοι χρησιμοποιούν τη φωνητική αναζήτηση για το 20% των ερωτημάτων αναζήτησης κινητής τηλεφωνίας.
6 τάσεις digital marketing που θα πρωταγωνιστήσουν το 2024
Digital marketing με επίκεντρο την εμπειρία των πελατών
Με το HubSpot να κυκλοφορεί την πλατφόρμα εμπειρίας πελατών, αυτή θα γίνει μια βασική υπηρεσία του digital marketing. Ειδικά στον inbound κόσμο. Ακόμη και έξω από την inbound κοινότητα, η εστίαση στην εμπειρία των πελατών αυξάνεται. Σχεδόν τα δύο τρίτα των εμπόρων σε μια πρόσφατη έρευνα δήλωσαν ότι θα ξεκινήσουν διάφορες πρωτοβουλίες με βάση και γύρω από την εμπειρία των πελατών το 2023. Ενώ περίπου τόσοι αγοραστές λένε ότι θα αλλάξουν προμηθευτές αν ο πωλητής δεν εξατομικεύσει την εμπειρία του πελάτη τους.
Τα Analytics γίνονται ακόμα πιο πολύτιμα
Πώς μπορούν τα analytics να γίνουν πιο πολύτιμα; Λοιπόν, με όλο και περισσότερα δεδομένα στα χέρια μας και νέα εργαλεία ανάλυσης που βρίσκονται σε συνεχή ανάπτυξη, το 2024 θα αξιοποιήσει αυτά τα δεδομένα. Ακόμη περισσότερο σε σχέση με προηγουμένως. Με την κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι διαφορετικοί δείκτες KPI επηρεάζουν ο ένας τον άλλον, οι έμποροι και οι επαγγελματίες θα είναι σε θέση να προσαρμόζουν και να αξιοποιούν αυτές τις πληροφορίες. Για να αναπτύσσουν τις επιχειρήσεις τους.
Το LinkedIn προσθέτει επιτέλους βίντεο σε εταιρικές σελίδες
Καιρός ήταν και για το LinkedIn να τροφοδοτείται με video, έτσι δεν είναι; Αυτό από μόνο του έχει αλλάξει τις ισορροπίες στα Social και το LinkedIn πλέον δε θα υστερεί σε τίποτα στις δυνατότητες που έχει για online διαφήμιση σε σχέση με τα υπόλοιπα social media.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.