4 συμβουλές για να ανεβάσετε το δείκτη ικανοποίησης πελατών στα ύψη.

Τι λόγο ύπαρξης μπορεί να έχει ένα brand χωρίς πελάτες; Τι να τα κάνουμε όλα τα άλλα όταν  οι καταναλωτές δεν μας προτιμούν; Τι πρέπει να κάνουμε για να αυξήσουμε την πελατεία και τις πωλήσεις μας;

Σε όλα τα παραπάνω ερωτήματα η απάντηση είναι προφανής και είναι μία: Ικανοποιήστε τους πελάτες σας.

Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για 4 βασικά στοιχεία που αν εφαρμοστούν θα ανεβάσουν το δείκτη ικανοποίησης των πελατών στα ύψη.

Να λύνετε προβλήματα

Κάθε βιομηχανία έχει προβληματικά σημεία. Αυτό είναι που κάνει το Google ένα τόσο ισχυρό εργαλείο. Πρέπει να διορθώσετε μια βρύση; Ρωτήστε την Google και θα λάβετε περισσότερα από 18 εκατομμύρια αποτελέσματα με πληροφορίες για το πώς να το κάνετε. Πρέπει να βελτιώσετε την αξιοπιστία της αλυσίδας εφοδιασμού σας; Θα βρείτε περισσότερες από 13 εκατομμύρια επιλογές για το πώς να το πετύχετε. Το πρόβλημα είναι ότι, παρόλο που μπορεί να έχετε έντονη επίγνωση του προβλήματος του πελάτη σας και να έχετε γράψει το τέλειο blog με όλες τις απαντήσεις στο ερώτημά του, εάν αυτό δεν εμφανίζεται στις πρώτες σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης, το πιο πιθανό είναι ότι αυτό δε θα βρεθεί ποτέ.

Ναι, πρέπει να μοιραστείτε εμπειρογνωμοσύνη και να βοηθήσετε τους πελάτες να επιλύσουν προβλήματα. Αλλά για να τους εντυπωσιάσετε πραγματικά, πρέπει η βοήθειά σας να ευρίσκεται εύκολα.

4 συμβουλές για να ανεβάσετε το δείκτη ικανοποίησης πελατών στα ύψη

Σε αυτό το σημείο ένας επαγγελματίας digital marketing μπορεί να βοηθήσει σχεδιάζοντας μια ολοκληρωμένη στρατηγική SEO.  Που θα περιλαμβάνει έρευνα ανταγωνισμού, έρευνα για τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά, ετικέτες alt και meta περιγραφές, έλεγχο των analytics. Και πολλές ακόμα ενέργειες που θα βελτιστοποιήσουν την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Παρόλο που δεν υπάρχουν εγγυήσεις και παρόλο που οι αλγόριθμοι μπορούν να αλλάξουν σε σύντομο χρονικό διάστημα, ακολουθώντας αυτές τις βέλτιστες πρακτικές, σίγουρα θα βοηθήσετε το περιεχόμενό σας να αποκτήσει μια καλύτερη κατάταξη.

Να είστε σχετικοί

Ίσως ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία για την “εμπλοκή” και την εξυπηρέτηση των πελατών είναι να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι σχετικό. Στην πραγματικότητα, το 72% των εμπόρων δήλωσε ότι η δημιουργία σχετικού περιεχομένου ήταν η πιο αποτελεσματική προώθηση SEO τους. Όταν αποδεικνύετε τακτικά ότι όχι μόνο γνωρίζετε τα ζητήματα και τις προκλήσεις του πελάτη σας, αλλά και ότι έχετε μια βαθιά κατανόηση, εμπειρία και σύνδεση με αυτά, θα δείξετε ότι είστε άνετοι και ικανοί να εργαστείτε στον κόσμο τους. Και ότι τον καταλαβαίνετε από όλες τις πλευρές.

Να είστε αξιόπιστοι

Μόλις οι πελάτες – τρέχοντες ή δυνητικοί – ανακαλύψουν ότι έχετε σχετικό περιεχόμενο, είναι σημαντικό να κατορθώσετε να παραμείνετε στο νου τους. Η συνοχή και η αξιοπιστία είναι βασικά στοιχεία για να γίνετε ένας αξιόπιστος πόρος-πόλος έλξης πελατών. Αν κάνετε μόνο blogging, ή απλώς δημοσιεύετε στα Social media ή συνδέεστε με τους πελάτες με άλλους τρόπους σποραδικά και χωρίς κανένα ίχνος σκοπού ή σχεδίου, θα φανεί.

Η πρόχειρη εικόνα μιας εταιρείας ή η έλλειψη στρατηγικής στο digital marketing, δεν είναι απλό φάουλ. Είναι κόκκινη κάρτα, αποβολή και πέναλτι.

Εάν οι πελάτες διαπιστώσουν ότι το τελευταίο σας άρθρο δημοσιεύτηκε πριν από δύο μήνες (μπορεί να έχει ήδη ξεπερασμένες πληροφορίες) και ότι η κοινωνική σας παρουσία είναι διακεκομμένη στην καλύτερη περίπτωση, θα δυσκολευτείτε να γίνετε ο πηγαίος πόρος τους. Όταν ψάχνουν το πώς να λύσουν ένα πρόβλημα ή όταν πρόκειται να υπογράψουν μια σύμβαση.

4 συμβουλές για να ανεβάσετε το δείκτη ικανοποίησης πελατών στα ύψη

Να είστε επικοινωνιακοί

Μια ισχυρή και καλοσχεδιασμένη ιστοσελίδα που παρουσιάζει εντυπωσιακά αναλυτικά στοιχεία με ένα υπέροχο πρωτότυπο περιεχόμενο είναι σίγουρα ενδείξεις ότι μια εταιρεία κάνει βήματα προς την κατεύθυνση της προσέλκυσης πελατών. Αλλά εάν οι πελάτες αυτοί δεν ακολουθήσουν το ταξίδι του αγοραστή τους και εάν δεν υπάρχει σχέδιο για τη δημιουργία πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών από νωρίς, οι πελάτες αυτοί μπορούν εύκολα να απομακρυνθούν από το δρόμο σας.

Για μια αποτελεσματική προώθηση που θα κρατά υψηλά το δείκτη εξυπηρέτησης των πελατών, είναι κρίσιμο όλοι στην εταιρία να λειτουργούν με μια εσωτερική στρατηγική. Και να γνωρίζουν πόσο σημαντικοί είναι οι ρόλοι τους για την επιτυχία της. Εάν η επιχείρησή σας θέλει πραγματικά να ικανοποιήσει τους πελάτες της, επιβάλλεται κάποια στιγμή να διαβεί και να κατακτήσει το χάσμα μεταξύ της φιλοσοφίας ενός τμήματος marketing και αυτής ενός τμήματος πωλήσεων.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.