Categories: Content Marketing Digital Marketing SEO

Τι είναι η επιμέλεια περιεχομένου και γιατί είναι απαραίτητη

Τι είναι η επιμέλεια περιεχομένου και γιατί είναι απαραίτητη.

Ένας ορισμός της επιμέλειας περιεχομένου

Ο Beth Kanter, ίσως ο πιο πεπειραμένος στην επιμέλεια περιεχομένου, εξηγεί τι σημαίνει αυτό: “Επιμέλεια περιεχομένου είναι η διαδικασία της διαλογής μέσα από τα τεράστια ποσά περιεχομένου στο διαδίκτυο και η παρουσίασή του με έναν ουσιαστικό και οργανωμένο τρόπο γύρω από ένα συγκεκριμένο θέμα. Το έργο περιλαμβάνει κοσκίνισμα, διαλογή, τακτοποίηση, και δημοσίευσης πληροφοριών. Ένας επιμελητής περιεχομένου επιλέγει το καλύτερο περιεχόμενο που να είναι σημαντικό και σχετικό ώστε να το μοιραστεί με την κοινότητα.”

Είναι πολύ σαφές ότι η επιμέλεια περιεχομένου σημαίνει την εύρεση των πιο σχετικών πληροφοριών για ένα συγκεκριμένο θέμα και την παρουσίασή τους με έναν ουσιαστικό τρόπο στο κοινό σας, αλλά τα οφέλη και οι έξοδοι (μορφές) που μπορεί να πάρει η επιμέλεια περιεχομένου παραμένουν ασαφείς.

Τι είναι η επιμέλεια περιεχομένου και γιατί είναι απαραίτητη

Τα οφέλη της επιμέλειας περιεχομένου

Αν η επιμέλεια περιεχομένου σημαίνει την εύρεση του πιο σχετικού περιεχομένου στο χώρο σας και η παρουσίαση του στο κοινό σας, τότε ο κύριος στόχος – και όφελος – θα πρέπει να είναι να δείξετε ότι είστε πεπειραμένος στον τομέα σας προσφέροντας τις πιο χρήσιμες πληροφορίες διαθέσιμες στο κοινό σας.

Ωστόσο, υπάρχουν πολλά περισσότερα οφέλη που θα προσελκύσουν τους εμπόρους στο να ενσωματώσουν επιμελημένο περιεχόμενο στη στρατηγική digital marketing του περιεχομένου τους.

Μερικά από αυτά τα οφέλη είναι:

  • Παρακολούθηση όσων λέγονται στο χώρο σας
  • Αποστολή αγάπης σε όσους αλληλεπιδρούν στο χώρο σας = ενημέρωση
  • Διατήρηση μιας σοβαρής επαγγελματικής παρουσίας στα social media
  • Μια καλύτερη κατάταξη SEO για το περιεχόμενό σας
  • Κλιμάκωση της παραγωγής περιεχομένου σας
  • Η αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας από την αναζήτηση
  • Εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος για τις προσπάθειες content marketing (marketing περιεχομένου)

Αλλά τα περισσότερα από τα οφέλη αυτά δεν μπορούν να επιτευχθούν με την κοινωνική επιμέλεια περιεχομένου.

Γιατί αν μοιράζεστε ακριβώς το περιεχόμενο άλλων ανθρώπων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το ενδιαφέρον που παράγουν πρόκειται να κατευθύνει σε μια άλλη ιστοσελίδα από τη δική σας.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν τρόποι που μπορείτε να επιμεληθείτε το περιεχόμενο και να λάβετε την κυκλοφορία στη δική σας ιστοσελίδα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Recent Posts

  • Web design

Μια απλή επεξήγηση ενός σφάλματος 502 Bad Gateway & πώς να το λύσετε

Μια απλή επεξήγηση ενός σφάλματος 502 Bad Gateway & πώς να το λύσετε. Όταν η…

26/04/2024
  • Social Media Marketing

Ένας οδηγός αρχαρίων για το Pinterest Analytics

Ένας οδηγός αρχαρίων για το Pinterest Analytics. Με αυτό θα ασχοληθούμε σήμερα. Το Pinterest μπορεί…

24/04/2024
  • Digital Marketing

Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των κορυφαίων ηγετών marketing

Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των κορυφαίων ηγετών marketing. Σήμερα θα εξετάσουμε ποια είναι τα πιο σημαντικά…

22/04/2024
  • Social Media Marketing

Οι καλύτερες εκφράσεις στο Instagram για κάθε ανάρτηση

Οι καλύτερες εκφράσεις στο Instagram για κάθε ανάρτηση. Την επόμενη φορά που θα σκεφτείτε μια…

19/04/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

Στρατηγικές για να αυξήσετε τον αριθμό των συνδρομητών σας στο YouTube

Στρατηγικές για να αυξήσετε τον αριθμό των συνδρομητών σας στο YouTube. Για να σας βοηθήσουμε…

17/04/2024
  • Business tips

Τι είναι και πως οικοδομούμε τη Στρατηγική Επιχειρήσεων

Στο σημερινό μας άρθρο θα εξετάσουμε Τι είναι και πως οικοδομούμε τη Στρατηγική Επιχειρήσεων. Στον…

15/04/2024