Στρατηγικές για να αυξήσετε τον αριθμό των συνδρομητών σας στο YouTube.

Για να σας βοηθήσουμε να αυξήσετε τους συνδρομητές σας στο YouTube, έχουμε επεξεργαστεί πέντε στρατηγικές που θα σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τους Subscribers στην πλατφόρμα βίντεο – και όχι μόνο να τους αποκτήσετε.

1. Περιεχόμενο που αξίζει για να εγγραφεί κάποιος.

Για να δημιουργήσετε τα πιο συναρπαστικά βίντεο για το κανάλι σας στο YouTube, εξετάστε τη μέτρηση της απόδοσης των βίντεό σας σύμφωνα με τις μετρήσεις αφοσίωσης, όπως ο χρόνος παρακολούθησης, το μέσο ποσοστό παρακολούθησης, η μέση διάρκεια προβολής, η διατήρηση του κοινού και η μέση διάρκεια της περιόδου σύνδεσης.

Στη συνέχεια, αναλύστε αυτά τα δεδομένα για να καταλάβετε ποια θέματα και βίντεο δημιουργούν την μεγαλύτερη αφοσίωση. Μόλις εντοπίσετε αυτά τα βίντεο, μπορείτε μόνο να εστιάσετε στη δημιουργία του περιεχομένου με το οποίο οι θεατές είναι πιο πιθανό να ασχοληθούν, βοηθώντας σας να προσελκύετε περισσότερους συνδρομητές.

2. Φτιάξε τις λίστες αναπαραγωγής σας με δεδομένο την αφοσίωση των subscribers σας.

Η τοποθέτηση των βίντεό σας στις λίστες αναπαραγωγής είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για να οργανώσετε τα βίντεό σας. Με τρόπο έξυπνο. Βοηθά τους θεατές σας να καταναλώνουν εύκολα βίντεο σχετικά με τα αγαπημένα τους θέματα και τους παροτρύνει να παρακολουθούν το περιεχόμενό σας.

Ένας τρόπος για να κάνετε τους θεατές σας να παρακολουθήσουν την πλειοψηφία των playlist σας είναι να ξεκινήσετε τις λίστες αναπαραγωγής σας με τα βίντεο που έχουν το υψηλότερο ποσοστό διατήρησης κοινού και να τα τελειώσετε με τα βίντεο που έχουν το χαμηλότερο ποσοστό διατήρησης του κοινού.

3. Προσθέστε κουμπί CTA συνδρομής στο τέλος των βίντεό σας.

Φαίνεται προφανές, αλλά η προσθήκη μιας συνδρομής CTA στο τέλος των βίντεό σας είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους δημιουργίας περισσότερων συνδρομητών YouTube. Αφού οι θεατές σας παρακολουθήσουν ολόκληρο το βίντεό σας, θα καθορίσουν εάν θέλουν να συνεχίσουν να παρακολουθούν περισσότερα από τα βίντεό σας.

Αν χρειάζεστε ένα παράδειγμα μιας συμμετοχής CTA συνδρομής, ελέγξτε τα στοιχεία του Business Insider. Κάνουν εξαιρετική δουλειά στην οδήγηση συνδρομών του YouTube. Παρουσιάζοντας το CTA τους κατά τα τελευταία 15 δευτερόλεπτα των βίντεο τους. Παρέχοντας έτσι στους χρήστες αρκετό χρόνο για να εγγραφούν.

4.Βελτιστοποιήστε τα βίντεό σας με σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Για να προσελκύσετε συνδρομητές στο κανάλι σας στο YouTube, πρέπει πρώτα να σας βρίσκουν στο YouTube. Για να ξεκινήσετε να ανεβαίνετε στην κατάταξη στο YouTube, πρέπει να βελτιστοποιήσετε τα βίντεό σας και το κανάλι σας. Πως; Για τα δημοφιλή ερωτήματα αναζήτησης τοποθετώντας σχετικές λέξεις-κλειδιά στους τίτλους. Τις ετικέτες, τις περιγραφές. Τα αρχεία SRT (αρχεία μεταγραφής), τα αρχεία βίντεο και τα αρχεία μικρογραφιών.

Θα πρέπει επίσης να ελέγξετε τα πιο δημοφιλή ερωτήματα που καθοδηγούν τους θεατές στα βίντεό σας. Τα οποία μπορείτε να βρείτε στην Αναφορά αναζήτησης του YouTube.

Εάν τα ερωτήματα αυτά διαφέρουν ελαφρώς από το θέμα του βίντεό σας, εξετάστε το ενδεχόμενο να ενημερώσετε το βίντεό σας. Για να γεμίσετε αυτά τα κενά περιεχομένου και να προσθέσετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά στα μεταδεδομένα σας. Εάν υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των θεμάτων σας και των ερωτημάτων που καθοδηγούν τους θεατές στα βίντεό σας, σκεφτείτε να δημιουργήσετε ολοκαίνουργια βίντεο σχετικά με αυτά τα δημοφιλή ερωτήματα.

5. Δημιουργήστε ζωντανές μικρογραφίες.

Ένας άλλος παράγοντας που μπορεί να επηρεάσει την κατάταξη αναζήτησης στο YouTube, και με τη σειρά του, την αύξηση των συνδρομητών σας είναι οι μικρογραφίες των βίντεό σας.

Για να δημιουργήσετε μια εντυπωσιακή μικρογραφία, σκεφτείτε να συμπεριλάβετε ένα κεφάλι συνομιλίας. Οι άνθρωποι είναι φυσικό να έλκονται περισσότερο όταν δουν ανθρώπινα πρόσωπα. Επίσης, σκεφτείτε να αντιπαραβάλετε τα χρώματα του προσκηνίου και του φόντου των μικρογραφιών σας. Για να το κάνετε πραγματικά δημοφιλές!

Τα κορυφαία κανάλια του YouTube επικεντρώνονται στην οικοδόμηση μιας βάσης συνδρομητών που θέλει συνέχεια να βλέπει τα βίντεό τους. Η διατήρηση της προσοχής ήταν πάντα επιτακτική ανάγκη για το επιτυχημένο μάρκετινγκ περιεχομένου. Τώρα, ήρθε η ώρα να του δίνουμε προτεραιότητα. Και για την απόκτηση όσο το δυνατόν περισσότερων ματιών.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.