Στο σημερινό μας άρθρο θα εξετάσουμε Τι είναι και πως οικοδομούμε τη Στρατηγική Επιχειρήσεων.

Στον επιχειρηματικό κόσμο, οι επαγγελματίες έχουν εμμονή με τις τακτικές. Επειδή μπορούν να τους βοηθήσουν να επιτύχουν τους βραχυπρόθεσμους στόχους τους. Αλλά αν το μόνο που εσείς κάνετε είναι να εστιάσετε σε βραχυπρόθεσμους στόχους, δεν θα αφιερώσετε αρκετό χρόνο ή ενέργεια για να μάθετε πώς μπορείτε να πετύχετε μακροπρόθεσμα.

Ευτυχώς, η οικοδόμηση μιας στρατηγικής μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε και τους βραχυπρόθεσμους και τους μακροπρόθεσμους στόχους σας. Η στρατηγική επικεντρώνεται σε αρχές που σας βοηθούν να σκεφτείτε, αντί για τακτικές που σας βοηθούν να εκτελέσετε. ‘Ετσι ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε στο γιατί η επιχείρησή σας κάνει συγκεκριμένες δραστηριότητες. Όχι μόνο πώς τις κάνετε ή τι κάνετε. Διαβάστε παρακάτω για να καταλάβετε τι ακριβώς είναι μια επιχειρηματική στρατηγική και πώς μπορείτε να χτίσετε ένα αποτελεσματικό σήμερα.

Business Strategy

Η επιχειρηματική σας στρατηγική είναι ένας χάρτης πορείας για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησής σας. Δημιουργεί ένα σύνολο αρχών που ενημερώνουν για τις προτεραιότητες, τις αποφάσεις και τις δράσεις της επιχείρησής σας. Δεν είναι, όμως, η πραγματική τακτική που θα χρησιμοποιήσετε για να εκτελέσετε την επιχειρηματική σας στρατηγική.

Πώς να οικοδομήσουμε μια επιχειρηματική στρατηγική

1. Προσδιορίστε τις φιλοδοξίες της επιχείρησής σας και θέστε στόχους για να μετρήσετε την πρόοδό σας ως προς την επίτευξη αυτής της φιλοδοξίας.
2. Προσδιορίστε ποια τμήματα της αγοράς σας θέλετε να κατακτήσετε.
3. Καθορίστε πώς θα κερδίσετε τον ανταγωνισμό σας.
4. Καταλάβετε ποιες ικανότητες χρειάζονται για να νικήσετε τον ανταγωνισμό σας και να διατηρήσετε την επιτυχία της επιχείρησής σας.

Ας τα εξετάσουμε πιο αναλυτικά.

1. Προσδιορίστε τις φιλοδοξίες της επιχείρησής σας και ορίστε στόχους για να μετρήσετε την πρόοδό σας ως προς την επίτευξη αυτών των προσδοκιών.

Στην επιχείρηση, η παραδοσιακή ρύθμιση στόχων, σάς επιτρέπει να μετράτε τι κάνετε, αλλά δεν προσφέρεται για να μετρήσετε πώς το κάνετε ή γιατί.

Και αν επικεντρωθείτε μόνο στα αποτελέσματα, αυτό θα σας ενθαρρύνει να ακολουθήσετε μια πορεία δράσης που δίνει προτεραιότητα στις ανάγκες του οργανισμού σας σε σχέση με τις ανάγκες των πελατών σας.

Για να σας βοηθήσουμε να επικεντρωθείτε περισσότερο στο σκοπό και τη διαδικασία αντί για τα αποτελέσματα, σκεφτείτε να ρυθμίσετε και να αγκιστρωθείτε σε μια φιλοδοξία ή το όραμά σας για την επιχείρησή σας στο μέλλον, κατά την οικοδόμηση της επιχειρησιακής στρατηγικής σας. Αυτό θα σας εμπνεύσει να εργαστείτε εξυπηρετώντας καλύτερα τους πελάτες σας.

Μόλις ορίσετε τη φιλοδοξία σας, μπορείτε να προσθέσετε το στόχο σας στην εξίσωση, η οποία θα σας βοηθήσει ταυτόχρονα στην πελατοκεντρική εργασία σας αλλά και στο να εκτοξεύσετε τους αριθμούς παραγωγικότητάς σας.

2. Καθορίστε ποια τμήματα της αγοράς σας θέλετε να κατακτήσετε.

Το προϊόν ή η υπηρεσία πιθανότατα δεν είναι η καλύτερη λύση για ολόκληρη την αγορά. Οπότε είναι σημαντικό να εντοπίσετε το τμήμα ή τα τμήματα της αγοράς που ωφελούνται στο μέγιστο από το προϊόν ή την υπηρεσία σας.

3.Καθορίστε πώς θα νικήσετε τον ανταγωνισμό σας.

Ο θρυλικός λόγος του Ρίκι Μπόμπι ότι «αν δεν είσαι πρώτος, είσαι τελευταίος» δεν ισχύει κατ ‘ανάγκη στον επιχειρηματικό κόσμο. Αλλά έχει κάποια επίδραση σε αυτόν. Οι πελάτες σας δεν θα αγοράσουν δύο από τα ίδια προϊόντα ή υπηρεσίες. Οπότε αν θέλετε να κατακτήσετε όσο το δυνατόν μεγαλύτερο τμήμα της αγοράς, θα πρέπει να τοποθετηθείτε πρώτα στην κορυφή, στην πλειοψηφία των μυαλών των πελατών-στόχων σας.

4. Βρείτε τις ικανότητες που απαιτούνται για να νικήσετε τον ανταγωνισμό σας και να διατηρήσετε την επιτυχία της επιχείρησής σας.

Δυστυχώς, το πάθος δεν αρκεί για να νικήσει τον ανταγωνισμό. Και να σας εκτοξεύσει στην κορυφή της βιομηχανίας σας. Τα ταλέντα και η ικανότητα είναι εξίσου κρίσιμα. Ανάλογα με τις προσδοκίες σας, τους στόχους και την αγορά, πρέπει να υπολογίσετε ποιοι τύποι ομάδων και υπαλλήλων είναι αυτοί που χρειάζεστε για να αναπτυχθείτε. Προσλάβετέ τους όχι μόνο για να κερδίσετε τον ανταγωνισμό σας. Αλλά και για να διατηρήσετε την επιτυχία σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.