Σε ένα στρατηγικό πλάνο digital marketing οτιδήποτε αφορά τη λέξη “budget” φαίνεται να προκαλεί κάποια “αναταραχή”! Δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι οι περισσότεροι επιχειρηματίες αντιμετωπίζουν τη συγκεκριμένη λέξη σχεδόν ως “απαγορευμένη” και μάλιστα με τον τρόπο που απαντούν είναι σαν να δηλώνουν πως δεν τους “απασχολεί”!
Και είναι πραγματικά άστοχη αυτή η απάντηση, γιατί είναι το ίδιο πράγμα με το να ψάχνει κάποιος να αγοράσει αυτοκίνητο χωρίς να ξέρει (υποτίθεται) τι μπορεί να διαθέσει. Οπότε κατά την έρευνα του κοιτάζει τα πάντα. Ένα Lada, ένα Zastava, μια Porsche, μια Ferrari και μια Bentley. Κάποια στιγμή θα αποφασίσει και θα διαλέξει ένα από αυτά! Καλό ε;
Όπως καταλαβαίνετε, αυτή η απάντηση το μόνο που θα έχει αποτέλεσμα είναι χάσιμο χρόνου, τόσο του δικού σας όσο και της εταιρείας digital marketing που απευθυνθήκατε. Απλά γιατί χωρίς να γνωρίζουμε που να βασίσουμε το στρατηγικό πλάνο digital marketing, δεν μπορούμε να σας προτείνουμε τις κατάλληλες λύσεις.
Σαφώς, υπάρχουν και οι εταιρείες που θέλουν να διερευνήσουν πρώτα τις δυνατότητες που υπάρχουν και να αποφασίσουν μετά το budget που θα διαθέσουν. Όμως οι δυνατότητες του digital marketing ουσιαστικά δεν έχουν όρια, οπότε το να σχεδιαστεί μια “τέλεια” στρατηγική που ουσιαστικά θα μείνει στα χαρτιά και δεν θα μπορέσει να εφαρμοστεί λόγω budget, δεν θα βοηθήσει.
Και μπορεί αγοράζοντας αυτοκίνητο από το μύθο της κάθε μάρκας να ξέρετε περίπου τι θα περιμένετε, όμως στο digital marketing οι επιλογές είναι πολλαπλάσιες και μπορεί στο τέλος να μην αγοράσετε αυτοκίνητο, αλλά κάτι που να μοιάζει με αυτοκίνητο.
Σε αυτή την περίπτωση η “αστοχία” θα συνεχίζεται γιατί εσείς θα πιστεύετε πως τελικά αγοράσατε αυτοκίνητο, μέχρι τη στιγμή που θα αποφασίσετε να το βάλετε μπροστά αλλά αυτό δεν θα παίρνει με τίποτα…!
Δεν θα είστε οι πρώτοι, ούτε οι τελευταίοι. Στην αγορά υπάρχουν πολλοί “εκπαιδευμένοι” στο να προσφέρουν κάτι που μοιάζει με αυτοκίνητο σε όσους απαντούν “δεν έχω σκεφτεί το budget”, απλά γιατί ξέρουν τι χρειάζεται να ακούσει ο πελάτης δίνοντας αυτή την απάντηση, οπότε του το προσφέρουν! Το αποτέλεσμα φυσικά θα κοστίσει τελίκα περισσότερο από όσο θα στοίχιζε αν ο πελάτης ήξερε το budget και μάλιστα θα κοστίσει όχι μόνο οικονομικά, αλλά κυρίως εμπορικά.
Το πράγμα είναι ξεκάθαρο. Σην ερώτηση “τι budget θα διαθέσετε;” πρέπει να απαντάτε με συγκεκριμένο νούμερο κι αν όντως δεν έχετε σκεφτεί τι θα διαθέσετε, θα πρέπει να το κάνετε. Μόνο έτσι, ένα agency θα μπορέσει να σας βοηθήσει και να σχεδιάσει για εσάς βάση του budget και των αναγκών σας τη στρατηγική που χρειάζεστε.
Άλλωστε, αυτό είναι το μεγαλείο του digital. Όταν σχεδιάζεις ένα στρατηγικό πλάνο digital marketing, μπορείς να “κόβεις”, να “ράβεις” και να ρυθμίζεις το “volume” σε ότι κάνεις, βάση του δικού σου εξατομικευμένου πλάνου. Σημειώστε λοιπόν: Το budget δεν είναι ταμπού. Είναι προϋπόθεση.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.
Οι 8 καλύτερες θέσεις εργασίας για εσωστρεφείς ανθρώπους. Έχετε σκεφτεί ποτέ τι χαρακτήρα έχουν όσοι…
Μια απλή επεξήγηση ενός σφάλματος 502 Bad Gateway & πώς να το λύσετε. Όταν η…
Ένας οδηγός αρχαρίων για το Pinterest Analytics. Με αυτό θα ασχοληθούμε σήμερα. Το Pinterest μπορεί…
Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των κορυφαίων ηγετών marketing. Σήμερα θα εξετάσουμε ποια είναι τα πιο σημαντικά…
Οι καλύτερες εκφράσεις στο Instagram για κάθε ανάρτηση. Την επόμενη φορά που θα σκεφτείτε μια…
Στρατηγικές για να αυξήσετε τον αριθμό των συνδρομητών σας στο YouTube. Για να σας βοηθήσουμε…