Categories: Digital Marketing

3 λάθη στο email marketing που πρέπει να διορθώσετε

3 λάθη στο email marketing που πρέπει να διορθώσετε.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε λάθη απλά, λάθη καθημερινά που κάνουμε οι περισσότεροι στις επικοινωνίες μας με email marketing. Όμως τις περισσότερες φορές, τα μικρά λάθη φέρνουν μεγάλα αποτελέσματα, οπότε θα πρέπει να αποφεύγονται. Η στοχευμένη επικοινωνία με newsletter μπορεί να αποδειχθεί αξιόλογη και αποδοτική ενέργεια. Γι αυτό άλλωστε είναι και μια από τις πιο σημαντικές υπηρεσίες του digital marketing. Ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.

Χρησιμοποιείτε πάντα το ίδιο όνομα αποστολέα

Πώς να το διορθώσετε: Γίνετε πιο γνώριμοι και πιο φιλικοί γράφοντας το ίδιο όνομα αποστολέα κάθε φορά

Αν και είναι χρήσιμο οι παραλήπτες των newsletters σας να περιμένουν συγκεκριμένα πράγματα από εσάς και να έχουν συγκεκριμένες προσδοκίες, μην περιορίζετε τον εαυτό σας μόνο στην αποστολή μηνυμάτων από την επωνυμία της εταιρείας σας ή από ένα μέλος της ομάδας. Ο πειραματισμός με “φιλικά μηνύματα” μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά ανοίγματος. Για παράδειγμα, αντί να στείλετε απλώς ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την επωνυμία της εταιρείας σας, μπορείτε να δώσετε ένα όνομα υπαλλήλου, όπως το “Νίκος από το Awesome.com”

Εννοείται βέβαια, πως η λίστα των παραληπτών σας πρέπει να είναι απολύτως νόμιμη και ότι όλες οι δραστηριότητες του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας δεν θα παραβιάζουν τον κανονισμό CAN-SPAM (περί μη ζητηθείσας αλληλογραφίας). Επίσης, τα μηνύματα σας δεν πρέπει να είναι ψευδή ή παραπλανητικά. Ωστόσο, αν το ζητούμενο για εσάς είναι να εντυπωσιάσετε τους παραλήπτες σας, υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους η εταιρεία σας μπορεί να κάνει τη διαφορά. Σε αυτή τη φάση, θα σας βοηθήσει πολύ η συνεργασία σας με μια εταιρεία digital agency.

Το κείμενό σας είναι τόσο επαγγελματικό που καταντάει βαρετό

Πώς να το διορθώσετε: Αναπτύξτε έναν ξεχωριστό τόνο “φωνής”

Ο “τόνος της φωνής” της εταιρείας σας είναι ίσως το σημαντικότερο στοιχείο που μπορεί να σας διαφοροποιήσει στην αγορά. Είτε χρησιμοποιείτε κάποιο είδος χιούμορ είτε προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε όσο το δυνατόν πιο ακαδημαϊκό ύφος, μια ξεχωριστή φωνή θα επιτρέψει στους αναγνώστες να συνδεθούν με την εταιρεία σας σε ανθρώπινο επίπεδο.

3 λάθη στο email marketing που πρέπει να διορθώσετε

Σε μια εποχή που η τεχνολογική εξέλιξη μας κάνει να κοιτάμε με χαρά το παρελθόν και να θυμόμαστε πιο οικείους χρόνους, οι επιχειρήσεις αγωνίζονται να κλιμακώσουν και να διατηρήσουν την «ανθρωπιά» ενός μαγαζιού. Ο τόνος σας μπορεί να σας βοηθήσει να καταπολεμήσετε αυτόν τον αγώνα. Η απάντηση είναι να έχετε μια προσωπικότητα. Τη δική σας εταιρική προσωπικότητα. Αυτή η ανάγκη δεν είναι δύσκολος στόχος. Είναι αποτέλεσμα μια καλοσχεδιασμένης στρατηγικής digital marketing.

Εστιάζετε στο περιεχόμενο

Πώς να το διορθώσετε: Δώστε βαρύτητα στο design. Μια καλή εικόνα ενισχύει πάντα την προώθηση

Αν το περιεχόμενο είναι βασιλιάς, ο σχεδιασμός είναι η βασίλισσα. Το περιεχόμενό σας μπορεί να είναι ισχυρό και ενδιαφέρον. Αλλά αν ο σχεδιασμός σας δεν περιλαμβάνει τη δυνατότητα να μοιράζεστε εύκολα το μήνυμά σας, κρατάτε το περιεχόμενό σας πίσω.

Σύμφωνα με την Bernadette Jiwa, συγγραφέα του βιβλίου marketing “Μια Ιστορία Αγάπης”. “Το hacking προώθησης είναι στην πραγματικότητα η πρακτική της δημιουργίας και της ανύψωσης μιας πρόθεσης που μεταφέρεται από στόμα σε στόμα”. Και συνεχίζει: “Οι hackers προώθησης βελτιστοποιούν την επιχείρησή τους για να αποκτήσουν νέους πελάτες αρχικά ικανοποιώντας έναν πελάτη και στη συνέχεια προσφέροντάς του τη δυνατότητα να μοιραστεί με ευκολία το κατάστημα με φίλους”.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Recent Posts

  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site με ηλεκτρονικό εμπόριο [2o μέρος]

To ηλεκτρονικό εμπόριο θέλει προσοχή. Εδώ θα βρείτε κάποια πράγματα που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη…

17/05/2024
  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site ηλεκτρονικού εμπορίου [1o μέρος]

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πολλά μυστικά, πολλές χαρές, αλλά και πολλά προβλήματα. Εδώ θα βρείτε…

15/05/2024
  • Business tips
  • Digital Marketing
  • Social Media Marketing

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media. Πως; Ας το αναλύσουμε σήμερα.…

13/05/2024
  • Business tips

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment. Αυτό είναι το θέμα του…

10/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας. Πριν το αντίγραφο της διαφήμισής…

08/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop

 3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop. Το 'χουμε ξαναπεί. Η διαφήμιση με video είναι…

06/05/2024