Categories: Digital Marketing

Τι πρέπει να κάνετε για να προβάλετε την ιστοσελίδα σας στο Google News

Τι πρέπει να κάνετε για να προβάλετε την ιστοσελίδα σας στο Google News;

Η προβολή της ιστοσελίδας σας ως μέρος της λίστας Google News, ώστε να μπορέσετε να αποκτήσετε την κυκλοφορία των κορυφαίων ιστοριών δεν είναι τόσο εύκολο.

Υπάρχουν διάφορες λεπτομέρειες που πρέπει να έχετε κατά νου για να καταφέρετε να βρεθείτε στο Google News.

1. Πρέπει να έχετε μια ιστοσελίδα συγκεκριμένα για ειδήσεις.

Πρώτα απ’ όλα, πρέπει να έχετε έναν διαδικτυακό ιστότοπο συγκεκριμένα για ειδήσεις.

Πρέπει να έχετε κατά νου ότι όταν υποβάλετε αίτηση για να συμπεριληφθείτε στο Google News, μια ομάδα υπαλλήλων της Google θα ελέγξουν το website σας για να αποφασίσουν αν είστε άξιος να βρίσκεστε στο ευρετήριο ειδήσεων. Αυτή είναι μια χειροκίνητη διαδικασία και η ιστοσελίδα σας πρέπει να είναι μία λειτουργική ιστοσελίδα ειδήσεων.

Πολλοί άνθρωποι έχουν απορία για το εάν ένα τμήμα ειδήσεων ή ένα blog στο site τους θα μπορούσε να συμπεριληφθεί στο Google News. Η απάντηση τείνει να είναι όχι. Η Google δεν θέλει ιστοσελίδες ειδήσεων που δεν αφορούν αποκλειστικά τις ειδήσεις, όπως εμπορικούς ιστοτόπους που διαθέτουν τμήμα ειδήσεων. Θέλουν ιστοτόπους ειδήσεων, διαδικτυακούς ιστοτόπους των οποίων ο μοναδικός σκοπός είναι να παρέχουν ειδήσεις και περιεχόμενο για συγκεκριμένα θέματα.

2. Πρέπει να πληρείτε τις τεχνικές απαιτήσεις

Υπάρχουν επίσης και πολλές άλλες πτυχές που εμπλέκονται στο Google News. Πρέπει να έχετε κατά νου, όπως είπα, πολλά. Ορισμένες τεχνικές απαιτήσεις είναι πολύ σημαντικές και πρέπει να τις γνωρίζετε.

Να έχετε στατικές, μοναδικές διευθύνσεις URL.

Η Google θέλει τα άρθρα σας και οι σελίδες των ενοτήτων σας να έχουν στατικές και μοναδικές διευθύνσεις URL, έτσι ώστε ένα άρθρο ή μια ενότητα να βρίσκεται πάντα στην ίδια διεύθυνση URL και έτσι η Google να μπορεί να την ανιχνεύσει ξανά και ξανά με αυτή τη διεύθυνση χωρίς να χρειαστεί να εργαστεί με οποιεσδήποτε ανακατευθύνσεις ή άλλα.

Τι πρέπει να κάνετε για να προβάλετε την ιστοσελίδα σας στο Google News

Αν έχετε περιεχόμενο με δυναμικά δημιουργούμενες διευθύνσεις URL, αυτό δεν θα λειτουργήσει πολύ καλά με το Google News. Επομένως, πρέπει να το έχετε υπόψη σας και να βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας, τόσο τα άρθρα σας όσο και οι στατικές σελίδες ενοτήτων, βρίσκονται σε σταθερές διευθύνσεις URL που τείνουν να μην αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου.

Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι σε απλή HTML.

Το να έχετε όλο το περιεχόμενό σας σε απλή HTML βοηθάει επίσης. Η ταχύτητα έχει μεγάλη σημασία κατά την ευρετηρίαση του περιεχομένου για το Google News. Αυτό προσπαθεί να ευρετηριάσει τα άρθρα όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Επομένως, κάθε περιεχόμενο που απαιτεί JavaScript, ή άλλη παρόμοια γλώσσα τείνει να μην λειτουργεί για το Google News.

3. Προαιρετικά (αλλά ουσιαστικά απαραίτητα) τεχνικά στοιχεία.
Πρέπει να έχετε ένα συγκεκριμένο sitemap XML για ειδήσεις.

Η Google αναφέρει ότι το sitemap XML ειδήσεων είναι προαιρετικό αλλά συνιστάται και συμφωνώ μαζί του. Είναι απολύτως απαραίτητο να έχετε ένα sitemap XML ειδήσεων που να απαριθμεί άρθρα που έχετε δημοσιεύσει τις τελευταίες 48 ώρες, έως και 1.000 άρθρα.

Για μένα, νομίζω ότι είναι ο κύριος μηχανισμός εύρεσης του Google News όταν ανιχνεύει την ιστοσελίδα σας και προσπαθεί να βρει νέα άρθρα.
Άρα λοιπόν, το sitemap ειδήσεων είναι πολύ σημαντικό, και θέλετε να βεβαιωθείτε ότι το έχετε εφαρμόσει πριν υποβάλλετε τον ιστότοπό σας στο Google News.

Επισημάνετε άρθρα με δομημένα δεδομένα Είδησης.

Πιστεύω επίσης ότι είναι πολύ σημαντικό να επισημάνετε τα άρθρα σας με δομημένα δεδομένα Είδησης.

Μπορεί να είναι απλώς δομημένα δεδομένα άρθρου.

Ή ακόμη πιο συγκεκριμένα δομημένα τμήματα δεδομένων που εισάγει η Google, όπως η ανάλυση ειδήσεων και η γνώμη ειδήσεων για συγκεκριμένους τύπους άρθρων.
Όμως, η επισήμανση του άρθρο ή της είδησης στην σελίδα σας είναι λίγο πολύ υποχρεωτική.

Η πιθανότητά σας να βρεθείτε στα κορυφαία carousel θα είναι μεγαλύτερη, αν επισημάνετε τις σελίδες του άρθρου σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Recent Posts

  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site με ηλεκτρονικό εμπόριο [2o μέρος]

To ηλεκτρονικό εμπόριο θέλει προσοχή. Εδώ θα βρείτε κάποια πράγματα που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη…

17/05/2024
  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site ηλεκτρονικού εμπορίου [1o μέρος]

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πολλά μυστικά, πολλές χαρές, αλλά και πολλά προβλήματα. Εδώ θα βρείτε…

15/05/2024
  • Business tips
  • Digital Marketing
  • Social Media Marketing

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media. Πως; Ας το αναλύσουμε σήμερα.…

13/05/2024
  • Business tips

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment. Αυτό είναι το θέμα του…

10/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας. Πριν το αντίγραφο της διαφήμισής…

08/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop

 3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop. Το 'χουμε ξαναπεί. Η διαφήμιση με video είναι…

06/05/2024