Categories: Digital Marketing

Τι είναι το Conversion Rate Optimization;

Τι είναι το Conversion Rate Optimization; Σε αυτό το ερώτημα θα απαντήσουμε σήμερα.

Όλοι θα συμφωνήσουν πως στο digital marketing οι “κωδικοποιημένες” φράσεις ή λέξεις στην ορολογία του είναι άπειρες και πως η αποκωδικοποίηση τους είναι η βασική προσπάθεια μας κατά τη φροντίδα αυτού του blog.

Σήμερα θα ασχοληθούμε με το CRO (Conversion rate optimization) και θα αρχίσουμε με τον καθορισμό της μετατροπής…

Τι είναι το Conversion Rate Optimization;

Αυτό που εννοούμε όταν μιλάμε για μετατροπή είναι η δράση ενός επισκέπτη στην ιστοσελίδα σας, έτσι όπως ακριβώς θέλατε.

Τι θα μπορούσε να είναι για εσάς;

Θα μπορούσε να είναι η υπογραφή για ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η εγγραφή στο newsletter σας, η δημιουργία ενός λογαριασμού με ένα όνομα χρήστη και έναν κωδικό πρόσβασης, μια αγορά, το κατέβασμα της εφαρμογής σας, μια ολοκληρωμένη πώληση ή κάτι άλλο εξ ολοκλήρου.

Οτιδήποτε είναι αυτό που θέλετε οι επισκέπτες σας να κάνουν, αυτή η ενέργεια είναι αυτό που πρόκειται να μετρηθεί και αυτό που σκοπεύουμε να βελτιστοποιήησουμε.

Το Conversion Rate Optimization ΕΙΝΑΙ…

• Μια δομημένη και συστηματική προσέγγιση για τη βελτίωση της απόδοσης της ιστοσελίδας σας
• Ενημέρωση από ειδικούς, analytics και σχόλια των χρηστών
• Ορίζεται από τους μοναδικούς στόχους και τις ανάγκες της ιστοσελίδας σας (KPIs)
• Η λήψη της κίνησης που έχετε ήδη και η πλήρης αξιοποίησή της

Το Conversion Rate Optimization ΔΕΝ…

• Βασίζεται σε εικασίες, υποθέσεις, απόψεις χωρίς γνώση ή οτιδήποτε άλλο σχετικό
• Καθοδηγείται από την άποψη του πιο ακριβοπληρωμένου ατόμου
• Έχει μοναδικό στόχο την απόκτηση όσο το δυνατόν περισσότερων χρηστών, ανεξάρτητα από την ποιότητα τους ή τον πραγματικό λόγο επίσκεψης τους στην ιστοσελίδα μας

Ακολουθεί μια επισκόπηση των πραγμάτων που πρόκειται να μετρηθούν, προκειμένου να μετρηθεί το τρέχον ποσοστό μετατροπής σας, να εντοπιστούν τα προβληματικά σημεία, και να σχεδιαστεί ένα σχέδιο δράσης.

Μπορείτε να πάρετε αυτούς τους αριθμούς μέσω του Google Analytics, KISSmetrics, ή κάποια άλλη υπηρεσία analytics της επιλογής σας.

Οι κρίσιμοι αριθμοί για το CRO είναι οι παρακάτω:

1. Συνολικές μετατροπές

Είναι ο αριθμός των ανθρώπων που έκαναν ό, τι ορίζεται ως μετατροπή (ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μια αγορά, και ούτω καθεξής).

2. Ποσοστό μετατροπής

Για να πάρετε το ποσοστό μετατροπής, μπορείτε να διαιρέσετε το παραπάνω συνολικό αριθμό των μετατροπών με τον αριθμό των επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας.

3. Bounce Rate

Το Bounce Rate σας είναι το ποσοστό των ατόμων που εγκαταλείπουν την ιστοσελίδα. Ένα υψηλό ποσοστό εγκατάλειψης δεν είναι ένα καλό πράγμα. Για οποιονδήποτε λόγο, οι άνθρωποι δεν βρίσκουν αυτό που ψάχνουν, έτσι ώστε φεύγουν σχεδόν αμέσως.

4. Ποσοστό εξόδου

Μπορείτε επίσης να έχετε ένα συγκεκριμένο Ποσοστό Εξόδου για κάθε σελίδα. Είναι το ποσοστό των ατόμων που εγκαταλείπουν μετά την προβολή της σελίδας. Ο ρυθμός εξόδου σας επιτρέπει να γνωρίζετε την τελευταία σελίδα που είδαν οι χρήστες πριν αποχωρήσουν. Ένα πολύ υψηλό ποσοστό εξόδου σε μια συγκεκριμένη σελίδα μπορεί να είναι μια κόκκινη σημαία που θα δηλώνει ότι κάτι δεν πάει καλά.

5. Μέσος χρόνος παραμονής

Ο μέσος χρόνος παραμονής των χρηστών στον ιστότοπο, σας δίνει μια γενική ιδέα για το πόσο χρόνο οι χρήστες παραμένουν σε αυτόν. Ένα υψηλό ποσοστό αναπήδησης σημαίνει ένα χαμηλό μέσο χρόνο στο χώρο του ιστότοπου. Οι επισκέπτες δεν μένουν αρκετή ώρα για να κάνουν αυτό που θέλετε να κάνουν. Αν έτσι συμπεριφέρεται η πλειοψηφία των επισκεπτών, όση προσπάθεια και να γίνεται προκειμένου να επιτύχετε αύξηση επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας, θα πάει χαμένη.

6. Προβολές Σελίδων

Ομοίως, η μέση προβολή σελίδας είναι μια μέτρηση δέσμευσης που σας λέει πόσες σελίδες είδε ο μέσος επισκέπτης πριν από την αναχώρηση. Περισσότερες προβολές σελίδων μπορεί να σημαίνει δέσμευση. Επίσης μπορεί να σημαίνει έλλειψη σαφήνειας στο διοχέτευσης μετατροπής, εάν δεν υπάρχει καμία μετατροπή.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Recent Posts

  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site με ηλεκτρονικό εμπόριο [2o μέρος]

To ηλεκτρονικό εμπόριο θέλει προσοχή. Εδώ θα βρείτε κάποια πράγματα που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη…

17/05/2024
  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site ηλεκτρονικού εμπορίου [1o μέρος]

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πολλά μυστικά, πολλές χαρές, αλλά και πολλά προβλήματα. Εδώ θα βρείτε…

15/05/2024
  • Business tips
  • Digital Marketing
  • Social Media Marketing

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media. Πως; Ας το αναλύσουμε σήμερα.…

13/05/2024
  • Business tips

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment. Αυτό είναι το θέμα του…

10/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας. Πριν το αντίγραφο της διαφήμισής…

08/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop

 3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop. Το 'χουμε ξαναπεί. Η διαφήμιση με video είναι…

06/05/2024