Categories: Content Marketing Digital Marketing SEO

Γιατί πρέπει να αναθέσετε το SEO στους ειδικούς

Γιατί πρέπει να αναθέσετε το SEO στους ειδικούς. Ένα θέμα που επανέρχεται ξανά και ξανά στον κόσμο του digital marketing.

Για τους περισσότερους επιχειρηματίες και κυρίως για τις μικρές ή καινούργιες επιχειρήσεις, η προοπτική του να κάνουν SEO αποτελεί βάρος εξαιτίας ενός σημαντικού παράγοντα: του κόστους. Η βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης είναι μία μακροχρόνια διαδικασία. Aλλά μία επιτυχημένη καμπάνια SEO στο τέλος  όχι μόνο θα σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που επενδύσατε, αλλά θα σας αποφέρει πολλά περισσότερα. Δεν είναι τυχαίο ότι οι γνώστες του digital marketing αναγνωρίζουν πως το SEO, είναι η αρχή και το τέλος οποιασδήποτε ιστοσελίδας. Που θέλει όχι μόνο να υπάρχει, αλλά να πρωταγωνιστήσει στην αγορά. Είναι και όχι άδικα, η Νο.1 υπηρεσία στο digital marketing.

Οι δύο βασικές επιλογές που έχετε για να διεξάγετε μία καμπάνια SEO είναι. Να προσπαθήσετε να την κάνετε μόνοι σας, με τους δικούς σας πόρους, ή να συνεργαστείτε με κάποια εταιρεία ώστε να κάνει την δουλειά αντί για εσάς.

Το αρχικό κόστος

Ο πιο σημαντικός οικονομικός παράγοντας που θα κληθείτε να αντιμετωπίσετε είναι το αρχικό κόστος. Είτε κάνετε SEO “σπίτι σας” είτε επιλέξετε να συνεργαστείτε με μία επιχείρηση. Μπορείτε να προσπαθήσετε να βελτιστοποιήσετε την διαδικτυακή σας παρουσία μόνοι σας. Αλλά σύντομα θα συνειδητοποιήσετε ότι η προσπάθεια που απαιτείται για να έχετε αληθινό αντίκτυπο είναι πολύ περισσότερη από όσα μπορείτε να προσφέρετε βάσει της ικανότητας ή της εξειδίκευσής σας. Μπορεί το SEO στο σπίτι σας να σας γλιτώσει μερικά χρήματα. Αλλά πολλές εταιρείες είναι σε θέση να προσφέρουν πακέτα, εξατομικευμένα για τις ανάγκες σας, σε σχετικά χαμηλό κόστος.

Γιατί πρέπει να αναθέσετε το SEO στους ειδικούς

Ο παράγοντας Εξειδίκευσης/Αποτελεσματικότητας

Οι εταιρείες δουλεύουν με επαγγελματίες του SEO. Γενικά έχουν πολλούς επαγγελματίες που γράφουν πρωτογενές περιεχόμενο content marketing, ειδικούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε άλλες περιοχές του SEO. Όταν προσλαμβάνετε μία εταιρεία μπορεί να πληρώνετε για 2 ώρες ενός ειδικού συγγραφέα περιεχομένου. 2 ώρες για την δουλειά ενός ειδικού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και 3 ώρες για κάποιον επαγγελματία link building. Η σύμπραξη αυτή αποφέρει περισσότερη αποτελεσματικότητα, δηλαδή βγαίνει περισσότερη δουλειά στο ίδιο χρόνο και χρήματα.

Ο κίνδυνος μακροχρόνιας αποτυχίας

Ο άλλος πολύ σημαντικός παράγοντας είναι τι γίνεται σε περίπτωση αποτυχίας. Εάν προσλάβετε έναν και μόνο ειδικό να σας βοηθήσει. Τότε εάν δεν δείτε αποτελέσματα μετά από κάποιο καιρό το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να τον απολύσετε. Χωρίς όμως να μπορείτε να πάρετε πίσω τα χρήματα που έχετε ήδη ξοδέψει.
Όταν δουλεύετε με μία εταιρεία και μετά από κάποιο εύλογο καιρό δεν δείτε αποτελέσματα. Mπορείτε να ζητήσετε υπηρεσίες μειωμένου κόστους ή ακόμα και να πάρετε μερική αποζημίωση, ανάλογα με το πώς δουλεύει η κάθε εταιρεία. Εξαιτίας αυτού του πλεονεκτήματος, αλλά και αρκετών άλλων το να δουλεύετε με μία εταιρεία ίσως είναι ο πιο οικονομικά αποδοτικός τρόπος να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Recent Posts

  • Digital Marketing

Καλό Πάσχα!

Σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

03/05/2024
  • Digital Marketing

19 αναζητήσεις της Google που θα καθορίσουν την στρατηγική σας

19 αναζητήσεις της Google που θα καθορίσουν την στρατηγική σας. Με πολλούς τρόπους, το digital…

01/05/2024
  • Business tips

Οι 8 καλύτερες θέσεις εργασίας για εσωστρεφείς ανθρώπους

Οι 8 καλύτερες θέσεις εργασίας για εσωστρεφείς ανθρώπους. Έχετε σκεφτεί ποτέ τι χαρακτήρα έχουν όσοι…

29/04/2024
  • Web design

Μια απλή επεξήγηση ενός σφάλματος 502 Bad Gateway & πώς να το λύσετε

Μια απλή επεξήγηση ενός σφάλματος 502 Bad Gateway & πώς να το λύσετε. Όταν η…

26/04/2024
  • Social Media Marketing

Ένας οδηγός αρχαρίων για το Pinterest Analytics

Ένας οδηγός αρχαρίων για το Pinterest Analytics. Με αυτό θα ασχοληθούμε σήμερα. Το Pinterest μπορεί…

24/04/2024
  • Digital Marketing

Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των κορυφαίων ηγετών marketing

Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των κορυφαίων ηγετών marketing. Σήμερα θα εξετάσουμε ποια είναι τα πιο σημαντικά…

22/04/2024