Content Marketing

Ο επανασχεδιασμός της αρχικής σελίδας σας κάθε μήνα βοηθάει στο SEO;

Ο επανασχεδιασμός της αρχικής σελίδας σας κάθε μήνα βοηθάει στο SEO;

Όχι, δεν είναι απαραίτητο να αλλάζετε την αρχική σας σελίδα μία φορά το μήνα για να έχετε  υψηλή κατάταξη στο SEO.

Αυτή η ιδέα προέρχεται πιθανώς από μια άποψη σχετική με το SEO που ονομάζεται “ανανέωση”. Άποψη που υποστηρίζει ότι το φρέσκο περιεχόμενο έχει μεγαλύτερη αξία στα μάτια των μηχανών αναζήτησης.

Αυτό μπορεί να ισχύει σε ορισμένες περιπτώσεις, ειδικά όταν πρόκειται για πληροφορίες ή ειδήσεις που είναι ευαίσθητες στο χρόνο.

Αλλά το φρέσκο περιεχόμενο δεν είναι πολύτιμο για όλους τους τύπους ιστοσελίδων.

Επιπλέον, η ανανέωση και η συνάφεια χρόνου συνήθως ισχύουν για σελίδες που αφορούν συγκεκριμένα θέματα, και όχι μια γενική σελίδα όπως την αρχική σελίδα.

Εκτός εάν είστε ειδησεογραφικός οργανισμός, η αρχική σας σελίδα πιθανώς να μην αλλάζει συχνά.

Μια εμπορική ιστοσελίδα όπως η Apple αλλάζει.  Και αυτό επειδή προωθεί διαφορετικά ή νεότερα προϊόντα. Αλλά αυτό σίγουρα διαφέρει σε σχέση με μια ιστοσελίδα B2B όπου τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες παραμένουν συνήθως ίδια.

Μια τελευταία ανάλυση είναι ο χρόνος ανάπτυξης που θα χρειαζόταν για την ενημέρωση της αρχικής σελίδας μία φορά το μήνα.

Πιθανότατα θα βρείτε καλύτερη απόδοση επένδυσης από αυτή τη δαπάνη, αν χρησιμοποιήσετε αυτό το χρόνο για να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο.

Ή να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών του υπάρχοντος website.

Ο επανασχεδιασμός της αρχικής σελίδας σας κάθε μήνα βοηθάει στο SEO;

Γενικά, συνιστούμε να ενθαρρύνετε τον προϊστάμενό σας να κάνει τα πράγματα καλύτερα για τους χρήστες σας.

Είτε πρόκειται για έναν πιο έξυπνο σχεδιασμό, για περισσότερες συχνές ερωτήσεις, για περιεχόμενο σχετικά με τον τρόπο χρήσης των προϊόντων ή υπηρεσιών σας, ή για έναν χρήσιμο σχολιασμό της βιομηχανίας.

Μπορεί να δείχνει αντίφαση, αλλά η εστίαση στους χρήστες και όχι στις μηχανές αναζήτησης θα οδηγήσει σχεδόν πάντα σε ένα πιο επιτυχημένο SEO.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Recent Posts

  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site με ηλεκτρονικό εμπόριο [2o μέρος]

To ηλεκτρονικό εμπόριο θέλει προσοχή. Εδώ θα βρείτε κάποια πράγματα που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη…

17/05/2024
  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site ηλεκτρονικού εμπορίου [1o μέρος]

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πολλά μυστικά, πολλές χαρές, αλλά και πολλά προβλήματα. Εδώ θα βρείτε…

15/05/2024
  • Business tips
  • Digital Marketing
  • Social Media Marketing

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media. Πως; Ας το αναλύσουμε σήμερα.…

13/05/2024
  • Business tips

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment. Αυτό είναι το θέμα του…

10/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας. Πριν το αντίγραφο της διαφήμισής…

08/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop

 3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop. Το 'χουμε ξαναπεί. Η διαφήμιση με video είναι…

06/05/2024