Digital Marketing

Συμβουλές για να δημιουργήσετε την ιδανική στρατηγική Email Marketing

Έχετε καθορίσει όλες τις προτεραιότητες για την στρατηγική σας email marketing; Τώρα είναι η ώρα να αξιολογήσετε την επιτυχία των πρότερων προσπαθειών σας και να ψάξετε περιοχές που χρειάζονται βελτίωση. Εδώ σας παρέχουμε κάποιες συμβουλές για να αναπτύξετε μια στρατηγική που θα σας οδηγήσει στην επιτυχία.

Συμβουλές για να αναπτύξετε μια αποτελεσματική στρατηγική email marketing

Αρχικά, πρέπει να καθορίσετε τους στόχους σας. Το επόμενο βήμα είναι να καθορίσετε που πρέπει να εστιάσετε τον χρόνο και τους πόρους σας. Εδώ θα βρείτε κάποιες συμβουλές για να αναπτύξετε την στρατηγική σας:

Δώστε προτεραιότητα στα κινητά μέσα

Λαμβάνοντας υπόψη τον ήδη μεγάλο και ολοένα αυξανόμενο αριθμό ανθρώπων που χρησιμοποιούν κινητές συσκευές, μια σημαντική μερίδα των εν δυνάμει πελατών σας χρησιμοποιούν smartphones και tablets για να διαβάσουν τα email σας. Για να βεβαιωθείτε ότι τα email σας φαίνονται ωραία και ότι είναι εύκολο κάποιος να αλληλεπιδράσει μαζί τους – είτε οι subscribers σας χρησιμοποιούν desktop, laptop, ή κινητές συσκευές για να διαβάσουν τα emails σας – χρησιμοποιήστε responsive σχεδιασμό.

Χρησιμοποιείστε αυτοματισμό για να δημιουργήσετε καμπάνιες με σωστή στρατηγική email marketing

Με την σημερινή υψηλή διαθεσιμότητα των εργαλείων αυτοματισμού, το να στήσετε καμπάνιες email marketing είναι ένας εύκολος και υψηλά αποτελεσματικός τρόπος να χτίσετε σχέσεις και εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας, καθώς και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Όταν γίνεται σωστά, αυτές οι καμπάνιες στέλνουν τις σωστές προσφορές και το σωστό περιεχόμενο την σωστή στιγμή για να μετατρέψετε τους εν δυνάμει πελάτες σας σε…. πελάτες σας.

Συνδυάστε marketing περιεχομένου με ισχυρές τακτικές παραγωγής leads

Κάθε χρόνο, οι τυπικές λίστες email βιώνουν φθορά ως και 25% εξαιτίας αναπηδήσεων, μη εγγεγραμμένων και ανενεργών χρηστών. Ξεκινήστε  να χρησιμοποιήσετε δημογραφικά δεδομένα και έρευνες αγοράς που έχετε συλλέξει για τους υπάρχοντες πελάτες σας. Έτσι, θα  δημιουργήσετε marketing personas τα οποία δείχνουν τα χαρακτηριστικά των ιδανικών πελατών της επιχείρησής σας. Έπειτα, βασιζόμενοι σε αυτά τα personas, δημιουργείστε περιεχόμενο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά για να βρείτε καινούργιους εν δυνάμει πελάτες.

Δημιουργείστε εξατομικευμένο περιεχόμενο

Με άλλα λόγια, χρησιμοποιήστε μικρό-στόχευση για να

1) αναγνωρίσετε μικρότερα κομμάτια από την λίστα των subscribers σας και να

2) χρησιμοποιείστε τεχνικές εξατομίκευσης για να είστε σε θέση να παρέχετε σχετικές πληροφορίες σε κάθε κομμάτι.

Η εξατομίκευση αποφέρει έσοδα – παράγει ως και έξι φορές υψηλότερο βαθμό συναλλαγών.

Ενσωματώστε την ιστοσελίδα σας στις τακτικές σας στρατηγική email marketing

Εάν οι πελάτες αρχίζουν να ψωνίζουν στην ιστοσελίδα σας αλλά εγκαταλείπουν τα καλάθια,  έχετε πρόχειρη μια καμπάνια για να επιστρέψουν.; Εάν δεν έχετε, χάνετε μια τεράστια ευκαιρία να επανακτήσετε τις πωλήσεις σας. Αυτού του είδους τα email είναι απλά ένα παράδειγμα του πως μπορείτε να εντάξετε την ιστοσελίδα σας στο email marketing για να οδηγήσετε τις μετατροπές.

Υιοθετήστε μια διαδικασία βελτιστοποίησης email

Για να αποκομίσετε εκπληκτικά αποτελέσματα από την κάθε καμπάνια email marketing χρειάζεται συνεχής βελτίωση όλων των στοιχείων που ενυπάρχουν στα email, όπως ο σχεδιασμός, τα θέματα, οι τίτλοι, η συχνότητα και ο προσδιορισμός της κατάλληλης στιγμής για την αποστολή τους. Εγκαταστήστε και αναλύστε τεστ βελτιστοποίησης για κάθε καμπάνια για να καθορίσετε ποιες δουλεύουν καλύτερα για το στοχευόμενο κοινό σας. Έπειτα, προετοιμαστείτε να εφαρμόσετε τις κατάλληλες αλλαγές για τις μελλοντικές καμπάνιες email σας, ώστε να ενισχύσετε τις αποδόσεις τους.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή. Έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Recent Posts

  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site με ηλεκτρονικό εμπόριο [2o μέρος]

To ηλεκτρονικό εμπόριο θέλει προσοχή. Εδώ θα βρείτε κάποια πράγματα που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη…

17/05/2024
  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site ηλεκτρονικού εμπορίου [1o μέρος]

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πολλά μυστικά, πολλές χαρές, αλλά και πολλά προβλήματα. Εδώ θα βρείτε…

15/05/2024
  • Business tips
  • Digital Marketing
  • Social Media Marketing

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media. Πως; Ας το αναλύσουμε σήμερα.…

13/05/2024
  • Business tips

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment. Αυτό είναι το θέμα του…

10/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας. Πριν το αντίγραφο της διαφήμισής…

08/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop

 3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop. Το 'χουμε ξαναπεί. Η διαφήμιση με video είναι…

06/05/2024