Γιατί το CRO είναι τόσο σημαντικό;

Σε προηγούμενο άρθρο εξηγήσαμε τι ακριβώς είναι το CRO (Conversation Rate Optimization). Εδώ, θα εξηγήσουμε γιατί το CRO είναι σημαντικό, δίνοντας σας και 10 καλούς λόγους για να υποστηρίξουμε την άποψη μας.

Γιατί το CRO είναι τόσο σημαντικό;

Λόγος 1: Υπάρχει πάντα περιθώριο για βελτίωση

Δεν έχει σημασία πόσο καλά σχεδιασμένο website έχετε και ούτε πόσους επισκέπτες μετατρέπετε σε χρήστες, είναι πιθανό να μπορείτε να καταστήσετε τη διαδικασία μετατροπής ευκολότερη και πιο ανώδυνη για αυτούς, το οποίο οδηγεί σε καλύτερα αποτελέσματα για εσάς.

Λόγος 2: Η πληρωμένη διαφήμιση γίνεται όλο και πιο δαπανηρή και ανταγωνιστική

Το να ξοδέψετε περισσότερα σε PPC διαφημίσεις δεν είναι λύση, ούτε αυτό είναι η απάντηση, ειδικά αν υπάρχουν προβλήματα μετατροπής που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Το CRO λειτουργεί με αυτό που έχετε ώστε να σας βοηθήσει να εντοπίσετε και να ασχοληθείτε με αυτά τα προβλήματα άμεσα.

Λόγος 3: Η Βελτιστοποίηση γίνεται για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα με το στοχευμένο κοινό που σας ενδιαφέρει και μόνο 

Προς Θεού, Δεν σας ενδιαφέρουν όλοι οι χρήστες του διαδικτύου! Σας ενδιαφέρει συγκεκριμένο κοινό. Ψάχνετε για τους ανθρώπους που θα αγαπούν το προϊόν σας και υπάρχει ελπίδα να γίνουν άμεσα πελάτες σας. Το digital marketing θα βοηθήσει τις προσπάθειές σας και θα σας οδηγήσει στην επίτευξη των στόχων σας, φτάνει τα πάντα να σχεδιαστούν σωστά και να αποδειχθούν εποικοδομητικά.

Λόγος 4: Είναι ουσιαστικά δωρεάν

Το CRO αξιοποιεί την κίνηση που έχετε ήδη. Αυτό σημαίνει ότι δεν ξοδεύετε περισσότερα χρήματα για περισσότερους επισκέπτες στο site σας, απλά κάνετε καλύτερα τη δουλειά της μετατροπής visitors σε πελάτες,  μόλις βρεθούν εκεί.

Η βελτιστοποίηση CRO αυξάνει την απόδοση των τρεχουσών επενδύσεών σας, καθώς η μετατροπή υψηλότερου ποσοστού των τωρινών επισκεπτών σας είναι πολύ πιο άμεση και αποδοτική από ό,τι η προσέλκυση νέων.

Λόγος 5: Χαμηλώνει το κόστος απόκτησης πελατών σας

Στην πραγματικότητα, διπλασιάζοντας το ποσοστό μετατροπής σημαίνει μείωση κατά το ήμισυ του κόστους-ανά-εξαγορά, ή πόσο κάθε νέος πελάτης, σας κοστίζει.

Λόγος 6: Το CRO βοηθά στη μεγιστοποίηση των κερδών

Όχι μόνο αυτό, αλλά το κέρδος σας είναι στενά συνδεδεμένο με τη συναλλαγματική ισοτιμία σας. Καθώς δεν πληρώνετε περισσότερα για να αποκτήσετε αυτές τις μετατροπές, αυτό το κέρδος πηγαίνει κατ’ ευθείαν στην τσέπη σας.

Λόγος 7: Σας δίνει περισσότερα χρήματα 

Περισσότερα κέρδη σημαίνει επιπλέον χρήματα για να δαπανήσετε για την απόκτηση νέων επισκεπτών (επιπλέον, ήδη ξέρετε τι να επιλέξετε καθώς ξέρετε ποια σημεία φέρνουν τους στοχευμένους χρήστες που ψάχνετε).

Λόγος 8: Θα σας κάνει πιο πολύτιμο για τις συνεργασίες σας

Όχι μόνο θα κερδίζετε περισσότερα, αλλά το ίδιο θα κάνουν και οι συνεργάτες σας, με αποτέλεσμα να είστε ακόμα πιο πολύτιμοι για αυτούς (ενώ οι ανταγωνιστές σας να γίνονται λιγότερο).

Λόγος 9: Το CRO παρακάμπτει την περιορισμένη έκταση προσοχής του μέσου επισκέπτη …

…δίνοντάς τους αυτό ακριβώς που ψάχνουν, τη στιγμή που το ψάχνουν. Έτσι, οι ανταγωνιστές σας χάνουν την ευκαιρία να το βρουν σ΄αυτούς.

Λόγος 10: Ούτε 1, ούτε 2, άλλα 10 λόγοι

Εμπιστευτείτε τις συμβουλές μας για την βελτιστοποίηση του CRO και δείτε τις πωλήσεις σας να αυξάνονται.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.