Ασχολείστε με το social media marketing και αναρρωτιέστε γιατί οι σελίδες σας στα Social media έχουν μικρή αλληλεπίδραση;

Ακολουθούν 8 λόγοι για τους οποίους δεν έχετε την κίνηση που θέλετε από τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και προτάσεις για το πώς να αλλάξετε τα πράγματα.

Γιατί οι σελίδες σας στα Social media έχουν μικρή αλληλεπίδραση;

Δεν κάνετε αρκετά συχνά αναρτήσεις ή δεν γίνονται όπως πρέπει

Μπορώ να πω με σχεδόν 100% βεβαιότητα ότι δεν κάνετε αναρτήσεις αρκετά συχνά ή και αν κάνετε, αυτές γίνονται άναρχα χωρίς π.χ. να έχετε συγκεκριμένη ώρα που επικοινωνείτε με το κοινό σας, ή όλες είναι άσχετες μεταξύ τους χωρίς να μπορεί κάποιος που επισκεφτεί τη σελίδα σας να βρει κάποια ομοιομορφία, κανένα ενδιαφέρον και καμιά ποιότητα. Αν ψάχνετε για έναν εύκολο τρόπο για να τραβήξετε περισσότερη προσοχή προς εσάς, να αυξήσετε τον αριθμό των φορών που δημοσιεύετε κάθε μέρα, όχι απλά για να τον αυξήσετε, αλλά αυτό να βασιστεί σε μια καλοσχεδιασμένη στρατηγική online επικοινωνίας με το κοινό σας. Πιστέψτε με, το αποτέλεσμα θα σας δικαιώσει. Αυτός είναι και ο σημαντικότερος λόγος που οι περισσότεροι επιχειρηματίες αναθέτουν τους λογαριασμούς της εταιρείας τους στα Social media σε επαγγελματίες Digital marketing.

Κάνετε αναρτήσεις σε λάθος στιγμή

Εάν αναρτήσετε στο LinkedIn την ίδια ώρα που δημοσιεύετε στο Facebook ή στο Instagram, μην εκπλαγείτε αν έχετε εξωφρενικά διαφορετικά ποσοστά απόδοσης των αναρτήσεων. Διαφορετικές πλατφόρμες έχουν διαφορετικούς χρήστες και διαφορετικά μοτίβα συμπεριφοράς.

Δεν είστε “αξέχαστοι”

Το να είστε αξιομνημόνευτοι μπορεί να προέλθει από μια σειρά από πράγματα. Η συνέπεια είναι σίγουρα ένα από αυτά, απλά γιατί όσο πιο συχνά θα δείτε ή θα ακούσετε κάτι, τόσο περισσότερο θα το θυμάστε. Η ποιότητα είναι ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο.

Αν τα κείμενα σας είναι προσεγμένα, τραβούν την προσοχή, είναι καλογραμμένα χωρίς συντακτικά & ορθογραφικά λάθη. Kαι πάνω απ’ όλα είναι δικά σας και όχι copy-paste (κόπη πάστε για κάποιους) από κάπου αλλού. Τότε τόσο το κοινό σας όσο και το ίδιο το Facebook θα σας ανταμείψει. Για αυτό τον λόγο το Content marketing είναι από τα πιο βασικά στοιχεία του online marketing. Το ίδιο ισχύει για τις φωτογραφίες και τα βίντεο που θα συνοδεύουν την ανάρτηση, όσο πιο ποιοτικά, τόσο πιο καλά.

Γιατί οι σελίδες σας στα Social media έχουν μικρή αλληλεπίδραση;

Χρησιμοποιείτε την αυτοματοποίηση πάρα πολύ

Η αυτοματοποίηση είναι καλή. Αλλά αν δώσετε πάρα πολύ έμφαση στην αυτοματοποίηση για να εξοικονομήσετε χρόνο, θα χάσετε από την αλληλεπίδραση και από εκεί έρχεται η πραγματική κίνηση.

Έχετε βάλει “όλα τα αυγά σας σε ένα καλάθι”

Δοκιμάστε το περιεχόμενό σας σε διαφορετικές πλατφόρμες για να βρείτε τις κοινότητες που ασχολούνται περισσότερο με το περιεχόμενό σας. “Δοκιμάστε, ξεπλύνετε, επαναλάβετε” που έλεγε η παλιά διαφήμιση.

Περιμένετε τους ανθρώπους να έρθουν σε σας

Μπορεί να χρειαστεί να ακολουθήσετε εκατοντάδες ανθρώπους, προκειμένου να λάβετε την πολύτιμη προσοχή των λίγων και εκλεκτών. Και ναι, θα θελήσετε να οργανώσετε περιστασιακά πληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες για να ενισχύσετε τις οργανικές προσπάθειές σας.

Δεν προσθέτετε καμία αξία

Κάντε την τροφοδοσία των ειδήσεών σας οπτικά ελκυστική, μοιραστείτε μια ποικιλία περιεχομένου και δώστε στο κοινό σας κάτι πολύτιμο για να ξανάρχεται κάθε μέρα.

Είναι ακόμα πολύ νωρίς

Η σκληρή αλήθεια είναι ότι χρειάζεται χρόνος για να αποκτήσετε το κοινό σας και να αυξήσετε το ποσοστό των αλληλεπιδράσεων. Εάν είστε σταθερά ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μόνο λίγους μήνες ή λίγες εβδομάδες, τότε είναι απολύτως πιθανό ότι είναι πολύ νωρίς για να έχετε φτάσει στο επίπεδο της κίνησης που θέλετε. Σε αυτό θα σας βοηθήσει πολύ η υπηρεσία της αύξησης κοινού στα Social media. Όπου σε μικρό χρονικό διάστημα θα φέρει στη σελίδα σας το στοχευόμενο κοινό που χρειάζεστε χωρίς κόπο και με μικρό κόστος.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.