Τεχνικές SEO που η εταιρεία σας ΔΕΝ πρέπει να ακολουθεί. Αυτό είναι το σημερινό θέμα με το οποίο θα ασχοληθούμε δίνοντάς σας πολύ συγκεκριμένες συμβουλές.
Εάν και είναι λάθος να αποφεύγετε να υιοθετείτε τεχνικές SEO, μπορεί να είναι ακόμα μεγαλύτερο λάθος να χρησιμοποιείτε τεχνικές που είναι ξεπερασμένες και καθόλου πια χρήσιμες.
Εάν πασχίζετε να καταλάβετε τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνετε όσον αφορά το SEO, να θυμάστε πάντα να αποφεύγετε τα ακόλουθα:
Ενώ μπορεί να είναι γενικά καλή ιδέα να δέχεστε από άλλους περιεχόμενο και να το χρησιμοποιείτε στο blog σας ώστε να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήματα, μπορεί στην πραγματικότητα να βλάπτετε την ιστοσελίδα σας. Πότε θα συμβεί αυτό; Εάν το περιεχόμενο που αποδέχεστε δεν πληροί κάποια standards ποιότητας.
Ενώ μπορεί να ήταν αποδεκτή πρακτική στο παρελθόν να βάζετε λέξεις κλειδιά στα anchor text (οι ορατοί χαρακτήρες και λέξεις που φαίνονται στα hyperlinks όταν συνδέονται με άλλα αρχεία ή τοποθεσίες στο διαδίκτυο), πλέον κάτι τέτοιο μπορεί να σας επιφέρει ποινές από τις μηχανές αναζήτησης. Η πρακτική αυτή θεωρείται ως απάτη από την Google.
Αντιγραμμένο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας
Το να έχετε αυτό το είδος περιεχομένου μπορεί να μειώσει την κατάταξή σας. Καθώς οι μηχανές αναζήτησης δεν έχουν τρόπο να γνωρίζουν εάν το δικό σας περιεχόμενο δημιουργήθηκε πρώτο ή αυτό της άλλης σελίδας στην οποία εμφανίζεται. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει άμεσα να αλλάξετε το αντιγραμμένο περιεχόμενο. Περιεχόμενο, το οποίο βρίσκεται συχνά σε πληροφορίες προïόντων.
Περιεχόμενο γεμάτο λέξεις – κλειδιά
Εάν και οι λέξεις κλειδιά είναι η βάση της κάθε επιτυχημένης στρατηγικής SEO, μην το παρακάνετε. Μπορεί να έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα. Ιδιαίτερα εάν κάνετε τις μηχανές αναζήτησης να πιστέψουν ότι έχετε παραγεμίσει την ιστοσελίδα σας με λέξεις κλειδιά αντί να προσφέρετε στους χρήστες ποιοτικό περιεχόμενο.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.
To ηλεκτρονικό εμπόριο θέλει προσοχή. Εδώ θα βρείτε κάποια πράγματα που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη…
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πολλά μυστικά, πολλές χαρές, αλλά και πολλά προβλήματα. Εδώ θα βρείτε…
Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media. Πως; Ας το αναλύσουμε σήμερα.…
Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment. Αυτό είναι το θέμα του…
6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας. Πριν το αντίγραφο της διαφήμισής…
3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop. Το 'χουμε ξαναπεί. Η διαφήμιση με video είναι…