Categories: Content Marketing Digital Marketing SEO

Τεχνικές SEO που η εταιρεία σας ΔΕΝ πρέπει να ακολουθεί

Τεχνικές SEO που η εταιρεία σας ΔΕΝ πρέπει να ακολουθεί. Αυτό είναι το σημερινό θέμα με το οποίο θα ασχοληθούμε δίνοντάς σας πολύ συγκεκριμένες συμβουλές.

Εάν και είναι λάθος να αποφεύγετε να υιοθετείτε τεχνικές SEO, μπορεί να είναι ακόμα μεγαλύτερο λάθος να χρησιμοποιείτε τεχνικές που είναι ξεπερασμένες και καθόλου πια χρήσιμες.

Εάν πασχίζετε να καταλάβετε τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνετε όσον αφορά το SEO, να θυμάστε πάντα να αποφεύγετε τα ακόλουθα:

Τεχνικές SEO που η εταιρεία σας ΔΕΝ πρέπει να ακολουθεί

Χρήση χαμηλής ποιότητας posts από guests

Ενώ μπορεί να είναι γενικά καλή ιδέα να δέχεστε από άλλους περιεχόμενο και να το χρησιμοποιείτε στο blog σας ώστε να εξοικονομήσετε χρόνο και χρήματα, μπορεί στην πραγματικότητα να βλάπτετε την ιστοσελίδα σας. Πότε θα συμβεί αυτό; Εάν το περιεχόμενο που αποδέχεστε δεν πληροί κάποια standards ποιότητας.

Προσθήκη βελτιστοποιημένων anchor

Ενώ μπορεί να ήταν αποδεκτή πρακτική στο παρελθόν να βάζετε λέξεις κλειδιά στα anchor text (οι ορατοί χαρακτήρες και λέξεις που φαίνονται στα hyperlinks όταν συνδέονται με άλλα αρχεία ή τοποθεσίες στο διαδίκτυο), πλέον κάτι τέτοιο μπορεί να σας επιφέρει ποινές από τις μηχανές αναζήτησης. Η πρακτική αυτή θεωρείται ως απάτη από την Google.

Αντιγραμμένο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας

Το να έχετε αυτό το είδος περιεχομένου μπορεί να μειώσει την κατάταξή σας. Καθώς οι μηχανές αναζήτησης δεν έχουν τρόπο να γνωρίζουν εάν το δικό σας περιεχόμενο δημιουργήθηκε πρώτο ή αυτό της άλλης σελίδας στην οποία εμφανίζεται. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει άμεσα να αλλάξετε το αντιγραμμένο περιεχόμενο. Περιεχόμενο, το οποίο βρίσκεται συχνά σε πληροφορίες προïόντων.

Περιεχόμενο γεμάτο λέξεις – κλειδιά

Εάν και οι λέξεις κλειδιά είναι η βάση της κάθε επιτυχημένης στρατηγικής SEO, μην το παρακάνετε. Μπορεί να έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα. Ιδιαίτερα εάν κάνετε τις μηχανές αναζήτησης να πιστέψουν ότι έχετε παραγεμίσει την ιστοσελίδα σας με λέξεις κλειδιά αντί να προσφέρετε στους χρήστες ποιοτικό περιεχόμενο.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Recent Posts

  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site με ηλεκτρονικό εμπόριο [2o μέρος]

To ηλεκτρονικό εμπόριο θέλει προσοχή. Εδώ θα βρείτε κάποια πράγματα που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη…

17/05/2024
  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site ηλεκτρονικού εμπορίου [1o μέρος]

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πολλά μυστικά, πολλές χαρές, αλλά και πολλά προβλήματα. Εδώ θα βρείτε…

15/05/2024
  • Business tips
  • Digital Marketing
  • Social Media Marketing

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media. Πως; Ας το αναλύσουμε σήμερα.…

13/05/2024
  • Business tips

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment. Αυτό είναι το θέμα του…

10/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας. Πριν το αντίγραφο της διαφήμισής…

08/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop

 3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop. Το 'χουμε ξαναπεί. Η διαφήμιση με video είναι…

06/05/2024