Categories: Digital Marketing Web design

4 συμβουλές για μια “δυνατή” αρχική σελίδα

4 συμβουλές για μια “δυνατή” αρχική σελίδα.

Η αρχική σελίδα σε μια σύγχρονα σχεδιασμένη ιστοσελίδα ή σε ένα e-shop, πρέπει να είναι τόσο προσεγμένη ώστε με την πρώτη ματιά ο χρήστης αφενός να λαμβάνει τα μηνύματα που θέλουμε να του περάσουμε, ενώ αφετέρου να του δίνει λόγους για να παραμείνει στο site βλέποντας όλο και περισσότερο περιεχόμενο. Αυτό είναι ένας βασικός κανόνας για να υπάρξει αύξηση επισκεψιμότητας και επιτυχία σε κάθε ιστοσελίδα.

Σε αυτό το άρθρο θα σας δώσουμε 4 απλές συμβουλές που αν εφαρμοστούν η αρχική σας σελίδα θα “πετάει”.

Επικεφαλίδα

Η επικεφαλίδα είναι βασικά ο τίτλος της ιστοσελίδας σας. Είναι επίσης το πρώτο πράγμα που πιθανόν ένας επισκέπτης θα δει στον ιστότοπό σας. Συνήθως, ένας τίτλος αποτελείται από 6 έως 12 λέξεις μέγιστο. 6 έως 12 λέξεις δεν φαίνονται πολλές, έτσι δεν είναι;

Ωστόσο, ο τίτλος είναι ένα από τα πιο σημαντικά μέρη της αρχικής σελίδας σας. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη digital marketing δείχνει ότι ένας καλός τίτλος μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπής των επισκεπτών της ιστοσελίδας σε πελάτες έως και κατά 10,4% !

Άρα, πώς δημιουργείτε τον τέλειο τίτλο; Μπορεί να είναι ευκολότερο από ότι νομίζετε. Πρώτα απ’ όλα, είναι καλό να θυμάστε ότι η γραφή για το σύνολο του ακροατηρίου σας είναι αδύνατο να επιτευχθεί. Προσπαθήστε να γράψετε για το 20 έως 30% των επισκεπτών που πιθανότατα να αγοράσουν μετά την επίσκεψή στον ιστότοπό σας.

Γράψτε πολλά διαφορετικά πρωτοσέλιδα, όσα χρειάζεστε για να φτάσετε υψηλά επίπεδα δημιουργικότητας. Μην διαγράψετε τις ιδέες σε αυτό το στάδιο. Μερικές φορές μπορείτε να πάρετε τμήματα από διαφορετικές ιδέες και να τα συνδυάσετε στον τέλειο τίτλο.

4 συμβουλές για μια “δυνατή” αρχική σελίδα

Θυμηθείτε ότι ο τίτλος σας πρέπει να απαντάει στην ερώτηση “Τι μου προσφέρει αυτός ο ιστότοπος;” μέσα στα πρώτα δευτερόλεπτα από την άφιξη κάποιου χρήστη.

Οφέλη

Μπορείτε να προκαλέσετε εύκολα αύξηση πωλήσεων στο e-shop και να προσελκύσετε μετατροπές με έναν καλό τίτλο, αλλά για να τον “κολλήσετε” σωστά, θα πρέπει να δείξετε τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας ή ακόμα καλύτερα να μετατρέψετε σε οφέλη τα δυνατά χαρακτηριστικά του προϊόντος.

Είναι σημαντικό να αναφέρετε τι κάνει το προϊόν σας, αλλά οι πελάτες σας θα θέλουν να μάθουν ποια η σημασία του προϊόντος σας για αυτούς. Ακόμη περισσότερο, θα πρέπει να γνωρίζουν γιατί θα πρέπει να αγοράσουν τα προϊόντα σας και όχι κάτι παρόμοιο από κάποιον άλλο.

Καταγράψτε τα οφέλη σας με μεγάλη σαφήνεια και βοηθήστε τους επισκέπτες σας να δουν γιατί χρειάζονται αυτά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες.

Call to action

Μπορεί πραγματικά να ενοχληθεί ένας πελάτης αν, αφού μάθει για τα φοβερά προϊόντα σας, δεν βρει έναν απλό και προφανή τρόπο να κάνει κάτι για αυτό. Ορισμένες ιστοσελίδες καθιστούν σχεδόν αδύνατο να βρείτε έναν αριθμό τηλεφώνου ή ακόμα και να παραγγείλετε ένα προϊόν. Το παράξενο όμως δεν είναι αυτό. Η αγορά έχει πολλούς “επαγγελματίες” που δηλώνουν κατασκευαστές ιστοσελίδων, οπότε τέτοια θέματα υπάρχουν σε πολύ μεγάλο βαθμό. Το παράξενο είναι πως οι ιδιοκτήτες της ιστοσελίδας αντί να δουν και να διορθώσουν το προφανές, αγχώνονται και ψάχνουν τρόπους για να πουλήσουν τα προϊόντα τους χωρίς όμως το e-shop τους να μπορεί να πουλήσει τελικά!

Μια “πρόσκληση για δράση” είναι ένα στοιχείο μέσα σε μια ιστοσελίδα που απαιτεί μια ενέργεια από τον χρήστη. Η πιο δημοφιλής πρόσκληση για δράση συνήθως δίνεται με τη μορφή ενός κουμπιού με δυνατότητα κλικ, το οποίο μπορεί να οδηγήσει τους πελάτες σε άλλα μέρη του ιστοτόπου όπου μπορούν να επιτύχουν μια επιθυμητή εργασία.

Η τοποθέτηση, το μέγεθος και το χρώμα έχουν σημασία όταν μιλάμε για κουμπιά πρόσκλησης σε δράση.

Βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας γνωρίζουν από πού μπορούν να αγοράσουν ένα προϊόν ή να μάθουν περισσότερα για τις υπηρεσίες σας, αυξάνοντας το μέγεθος του κουμπιού και χρησιμοποιώντας χρώματα που προκαλούν αντίθεση.

Εικόνες

Οι εικόνες ήταν πάντα σημαντικές και τώρα που οι χρήστες “κουράστηκαν” να διαβάζουν είναι ακόμα σημαντικότερες. Γιατί κουράστηκαν; Η απάντηση βρίσκεται στον βαθμό διάδοσης που έχει ένα βίντεο σε σχέση με ένα κείμενο. Τα βίντεο έχουν επιτυχία απλά γιατί οι χρήστες πλέον δεν διαβάζουν!

Οι άνθρωποι τείνουν να αντιδρούν καλύτερα στις εικόνες συγκριτικά με τα μεγάλα κείμενα και τίποτα δεν είναι πιο απωθητικό στην αρχική σας σελίδα από τα τεράστια τμήματα “εκφοβιστικών” κειμένων. Αυτή η τάση μετρήθηκε με αρκετά εργαλεία του digital marketing και η τάση είναι ανοδική.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Recent Posts

  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site με ηλεκτρονικό εμπόριο [2o μέρος]

To ηλεκτρονικό εμπόριο θέλει προσοχή. Εδώ θα βρείτε κάποια πράγματα που πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη…

17/05/2024
  • E-commerce

Τι να προσέξετε πριν ξεκινήσετε ένα site ηλεκτρονικού εμπορίου [1o μέρος]

Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πολλά μυστικά, πολλές χαρές, αλλά και πολλά προβλήματα. Εδώ θα βρείτε…

15/05/2024
  • Business tips
  • Digital Marketing
  • Social Media Marketing

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media

Αυξήστε κατακόρυφα την απήχηση των δημοσιεύσεων σας στα social media. Πως; Ας το αναλύσουμε σήμερα.…

13/05/2024
  • Business tips

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment

Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment. Αυτό είναι το θέμα του…

10/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας

6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας. Πριν το αντίγραφο της διαφήμισής…

08/05/2024
  • Advertising
  • Digital Marketing

3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop

 3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop. Το 'χουμε ξαναπεί. Η διαφήμιση με video είναι…

06/05/2024