Categories: SEO

4 στοιχεία για το SEO που προκαλούν δισταγμό

Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικές πτυχές που γνωρίζει καλά μια εταιρεία SEO. Τα ίδια πράγματα όμως ίσως προκαλούν δισταγμό στους περισσότερους ως προς τη χρήση τους:

#1 Μια εταιρεία SEO δεν έχει τη “μαγική” φόρμουλα

Αν νομίζετε ότι το SEO είναι το “μαγικό φίλτρο” για άμεση επιτυχία και κέρδος στο διαδίκτυο, ή το “μαγικό κουμπί” που το πατάς και εκτοξεύεις τη δραστηριότητα και τις πωλήσεις σου, θα απογοητευτείτε και θα νευριάσετε. Το SEO είναι πολύτιμο για την κερδοφορία της επιχείρησής σας. Αλλά θα χρειαστεί χρόνος για να δείτε το κέρδος της επένδυσης. Όσοι είναι νέοι στο SEO θα διαθέσουν πολύ χρόνο και χρήμα σε αυτό.  Και συχνά θα απογοητευτούν από την έλλειψη αποτελεσμάτων. Αυτό κάνει πολλούς ιδιοκτήτες επιχειρήσεων απρόθυμους να ξεκινήσουν μια εκστρατεία SEO και να την διατηρήσουν για μεγάλο χρονικό διάστημα. Η σωστή απόφαση είναι ο κάθε επιχειρηματίας να συνεχίσει να κάνει αυτό που ξέρει καλά.  Όσον αφορά το SEO της εταιρείας του, θα πρέπει να το αναθέσει σε μια εταιρεία Digital marketing.

#2 Απαιτεί πολύ χρόνο

Όσοι είναι νέοι στο SEO πιστεύουν ότι αυτό το είδος στρατηγικής digital marketing είναι μια μακρόχρονη, περίπλοκη διαδικασία που περιλαμβάνει πολλά κομμάτια. Παρόλο που υπάρχουν πολλοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας, δεν χρειάζεται να ασχοληθείτε με όλους ταυτόχρονα. Παρομοίως με το σημείο #1 παραπάνω, οι νέοι που ξεκινούν με το SEO είναι επίσης συχνά απρόθυμοι να ξεκινήσουν μια δαπανηρή και χρονοβόρα στρατηγική, όταν φαίνεται τόσο περίπλοκη εργασία και η προσπάθεια να γίνεται μάταια. Απλά, χρειάζεται και πρέπει να είστε υπομονετικοί.

#3 Το SEO είναι πολύ “τεχνικό”

Πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων νέοι στο SEO έχουν την ιδέα ότι το SEO είναι μια περίπλοκη τεχνική διαδικασία που πραγματοποιείται από έναν προγραμματιστή ή από έναν “έξυπνο υπολογιστή”. Νιώθουν ανίκανοι να εφαρμόσουν SEO, να προσπαθήσουν να το μάθουν ή να το αναθέσουν σε ένα στρατηγικό συνεργάτη. Το βασικό SEO είναι εύκολο να μαθευτεί και χρειάζεται μόνο λίγες ώρες εκμάθησης. Όταν η εταιρεία σας είναι νέα και ξεκινάτε στο SEO, είναι καλύτερο να επικεντρωθείτε μόνο στην εφαρμογή μερικών, απλών, θεμελιωδών στοιχείων και τακτικών SEO. Τα Digital agency που ειδικεύονται στο SEO, αντιμετωπίζουν διαφορετικά και κοστολογούν διαφορετικά την υπηρεσία σε μια ιστοσελίδα που ποτέ δεν έχει ασχοληθεί κανείς, από μια ιστοσελίδα που έχουν γίνει τουλάχιστον τα βασικά.

#4 Τιμωρίες και κυρώσεις που μια εταιρεία SEO ξέρει να αποφύγει

Εάν ασχολείστε οι ίδιοι με το SEO, θα έχετε ακούσει αναπόφευκτα τις κυρώσεις SEO της Google. Είναι αλήθεια ότι υπάρχουν πολλές πιθανές κυρώσεις για τους απρόσεκτους. Και αν κάνετε SEO μόνοι σας, μπορεί να διαβάσετε για μια ανόητη μέθοδο για να πετύχετε μια φοβερή κατάταξη. Όμως, ίσως ένα μήνα αργότερα μάθετε ότι αυτό είναι ένα από τα πράγματα που η Google μισεί απολύτως. Αυτό μπορεί να επιφέρει τον “καταποντισμό” της σελίδας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης, αντί για μια καλύτερη κατάταξη. Και εδώ η απάντηση είναι η ίδια. Απευθυνθείτε σε μια εταιρεία SEO που ξέρει και μπορεί να φέρνει αποτελέσματα με εγγύηση και χωρίς κινδύνους.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση. Διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Αακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

 

Recent Posts

  • Digital Marketing

Καλό Πάσχα!

Σας ευχόμαστε Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

03/05/2024
  • Digital Marketing

19 αναζητήσεις της Google που θα καθορίσουν την στρατηγική σας

19 αναζητήσεις της Google που θα καθορίσουν την στρατηγική σας. Με πολλούς τρόπους, το digital…

01/05/2024
  • Business tips

Οι 8 καλύτερες θέσεις εργασίας για εσωστρεφείς ανθρώπους

Οι 8 καλύτερες θέσεις εργασίας για εσωστρεφείς ανθρώπους. Έχετε σκεφτεί ποτέ τι χαρακτήρα έχουν όσοι…

29/04/2024
  • Web design

Μια απλή επεξήγηση ενός σφάλματος 502 Bad Gateway & πώς να το λύσετε

Μια απλή επεξήγηση ενός σφάλματος 502 Bad Gateway & πώς να το λύσετε. Όταν η…

26/04/2024
  • Social Media Marketing

Ένας οδηγός αρχαρίων για το Pinterest Analytics

Ένας οδηγός αρχαρίων για το Pinterest Analytics. Με αυτό θα ασχοληθούμε σήμερα. Το Pinterest μπορεί…

24/04/2024
  • Digital Marketing

Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των κορυφαίων ηγετών marketing

Τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των κορυφαίων ηγετών marketing. Σήμερα θα εξετάσουμε ποια είναι τα πιο σημαντικά…

22/04/2024