Οι συνήθειες ενός εξαιρετικά επιτυχημένου δημιουργού περιεχομένου.
Φυστικοβούτυρο και ζελέ. Batman και Robin. Αυγά και ζαμπόν. Έχετε ακούσει πιθανώς αυτά τα διάσημα ζευγάρια. Σε αυτά να προσθέσετε και ένα ακόμα που πηγαίνει χέρι-χέρι: το περιεχόμενο και το marketing. Πως θα γίνετε όμως ένας επιτυχημένος δημιουργός περιεχομένου;
Το 91% των επαγγελματιών των επιχειρήσεων (B2B) χρησιμοποιούν το marketing περιεχομένου ως μέρος της στρατηγικής τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλο το περιεχόμενο που δημιουργούν είναι κορυφαίο, συναρπαστικό ή πολύτιμο περιεχόμενο.
Αλλά τι χρειάζεται για να γίνει κάποιος ένας καλός δημιουργός περιεχομένου;
Όλα ξεκινούν με αυτό που θα κάνετε πριν βάλετε τα δάχτυλά σας σε ένα πληκτρολόγιο.
Να αποκτήσετε τη συνήθεια της ανάγνωσης βάζοντας όλα όσα διαβάζετε σε ένα μέρος.
Δεν λέω ότι πρέπει να γράφετε ένα καταπληκτικό δοκίμιο 1500 λέξεων σε ένα θέμα σχετικό με το digital marketing. Εξασφαλίστε 10 ή 15 λεπτών μέσα στη μέρα σας για να καταγράψετε κάποιες σκέψεις και ιδέες. Καταλάβετε πότε το μυαλό σας είναι το πιο ξεκάθαρο – για τους περισσότερους ανθρώπους, αυτό είναι μετά ή κατά τη διάρκεια ενός καφέ – και απλά γράψτε ελεύθερη μορφή.
Στο τέλος της ημέρας, το ακροατήριό σας πληρώνει τους λογαριασμούς σας. Και αν μελετήσετε βαθιά το ακροατήριό σας, θα βρείτε ενδιαφέροντα και δημιουργικές ευκαιρίες που δεν θα είχατε βρει χωρίς αυτούς.
Αυτό που μπορείτε να φέρετε στο περιεχόμενό σας, που κανείς άλλος δεν μπορεί, είναι η δική σας προσωπική φωνή.
Οι αναγνώστες κάνουν κλικ στο περιεχόμενό σας για τις πληροφορίες, αλλά επιστρέφουν για την προσωπικότητα. Γράφετε για ασφάλεια στον κυβερνοχώρο;
Μην παραθέτετε μόνο φρέσκα στοιχεία για το σημερινό κακόβουλο λογισμικό. .
Η λήψη της αντίθετης άποψης για ένα άρθρο περιεχομένου μπορεί να είναι δύσκολη στην αρχή, αλλά εάν αρχίσετε να ρωτάτε γιατί ο συγγραφέας σκέφτεται με αυτόν τον τρόπο. Θα αρχίσετε να σκέφτεστε πιο κριτικά για το περιεχόμενο που καταναλώνεται.
Όσοι θέλουν να αμφισβητούν τα πάντα, είναι οι καλύτεροι δημιουργοί περιεχομένου.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.
Στόχοι: όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το στρατηγικό managment. Αυτό είναι το θέμα του…
6 συμβουλές σχεδιασμού διαφήμισης για να βοηθήσετε το brand σας. Πριν το αντίγραφο της διαφήμισής…
3 υπέροχες προτάσεις διαφημιστικών video για e-shop. Το 'χουμε ξαναπεί. Η διαφήμιση με video είναι…
19 αναζητήσεις της Google που θα καθορίσουν την στρατηγική σας. Με πολλούς τρόπους, το digital…
Οι 8 καλύτερες θέσεις εργασίας για εσωστρεφείς ανθρώπους. Έχετε σκεφτεί ποτέ τι χαρακτήρα έχουν όσοι…