Πώς να σχεδιάσετε την ιδανική στρατηγική content marketing. Αυτό είναι το θέμα του σημερινού σας άρθρου.

Ορίστε τους στόχους σας

Ξεκινήστε από το τέλος. Τι προσπαθείτε να επιτύχετε; Θέλετε να αυξήσετε τους πελάτες σας κατά ένα ορισμένο ποσοστό; Θέλετε να οδηγήσετε μια ορισμένη αύξηση στις πωλήσεις; Προσπαθείτε να οδηγήσετε συνδρομητές σε ένα ενημερωτικό δελτίο; Δηλώστε πρώτα αυτούς τους στόχους. Αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε τι είδος περιεχομένου θέλετε να δημιουργήσετε και ποιες θα πρέπει να είναι οι ενέργειες παρότρυνσης για δράση.

Προσδιορίστε το κύριο κοινό σας και τα προβληματικά σημεία.

Το επόμενο βήμα είναι να προσδιορίσετε ποιους στοχεύετε με το περιεχόμενό σας. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στη διάθεσή σας για να σας βοηθήσουν σε αυτό το μέρος της διαδικασίας.

Στην εταιρεία σας, σκεφτείτε να μιλήσετε με αυτά τα τμήματα:

Αυτοί είναι συχνά οι άνθρωποι που αλληλεπιδρούν περισσότερο με τους πελάτες. Ανακαλύψτε τι προβλήματα έχει το κοινό σας και τι περιεχόμενο θα μπορούσε να δημιουργηθεί για να τους βοηθήσετε να απαντήσουν τις ερωτήσεις τους.

Καθορίστε τη μοναδική τεχνογνωσία της επωνυμίας σας

Σκάψτε βαθιά και καταλάβετε τι κάνει το εμπορικό σήμα σας πραγματικά μοναδικό. Είναι πιθανό να μην είναι το ίδιο το προϊόν. Σκεφτείτε ποιοι είναι οι εμπειρογνώμονές σας και πώς συμβάλλουν στην οργάνωση. Σκεφτείτε πώς αναπτύσσονται τα προϊόντα σας. Απαντήστε στο ερώτημα: “Γιατί να με προτιμήσουν οι πελάτες έναντι του ανταγωνισμού;” Αυτό είναι το βασικό στοιχείο που θα σας οδηγήσει στο σχεδιασμό της ιδανικής στρατηγικής digital marketing.

Αναπτύξτε μια λίστα δυνητικών θεμάτων περιεχομένου με βάση το αντικείμενο σας

Ήρθε η ώρα να σκεφτείτε θέματα. Τώρα που γνωρίζετε το είδος του περιεχομένου σας, είναι πολύ πιο εύκολο να βρείτε θέματα για τα οποία η επωνυμία σας θα πρέπει να δημιουργεί περιεχόμενο. Επιπλέον, είναι θέματα που γνωρίζετε ότι ενδιαφέρουν το κοινό σας! Αυτό είναι ένα καλό βήμα για να εμπλέξετε άλλους ανθρώπους από τον οργανισμό σας, από τμήματα όπως πωλήσεις, διαχείριση προϊόντων και εξυπηρέτηση πελατών. Απλά βεβαιωθείτε ότι το είδος του περιεχομένου είναι σαφής σε αυτούς πριν από την σκέψη νέων ιδεών για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα βγείτε εκτός πορείας.

Πώς να σχεδιάσετε την ιδανική στρατηγική content marketing

Πραγματοποιήστε μια έρευνα για λέξεις-κλειδιά

Τώρα που έχετε μια λίστα με καλά θέματα περιεχομένου, ήρθε η ώρα να βυθιστείτε στην έρευνα λέξεων-κλειδιών και να βρείτε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά σχετικές με τα θέματά σας.

Προσδιορίστε τον τρόπο μέτρησης της επιτυχίας

Μόλις μάθετε τι περιεχόμενο πρόκειται να δημιουργήσετε, θα πρέπει να ορίσετε το πώς θα μετρήσετε την επιτυχία σας. Αν δεν γνωρίζετε τι να δημιουργήσετε, συνεργαστείτε με μια εταιρεία digital marketing η οποία θα αναλάβει όλη τη φροντίδα δημιουργίας πρωτότυπου περιεχομένου για την ιστοσελίδα σας.

Δημιουργήστε περιεχόμενο!

Τώρα που όλα τα κομμάτια είναι στη θέση τους, ήρθε η ώρα να ασχοληθείτε με τη δημιουργία. Αυτό είναι το διασκεδαστικό μέρος! Με την κατανόηση του περιεχομένου σας και την ολοκλήρωση της έρευνας των λέξεων-κλειδιών, συγκεντρώστε τις πληροφορίες ή τις έρευνες που χρειάζεστε και σχεδιάστε το περιεχόμενο.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.