Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του remarketing στη διαφήμιση ιστοσελίδων;

Στη διαφήμιση ιστοσελίδων, η τοποθέτηση διαφημίσεων μπροστά από δυνητικούς πελάτες αποτελεί κατά παράδοση έναν από τους ευκολότερους τρόπους εισαγωγής του προϊόντος σας στον κόσμο. Αλλά τα πράγματα έχουν αλλάξει πολύ με την πάροδο των ετών. Ενώ οι παραδοσιακές διαφημίσεις εξακολουθούν να έχουν τη θέση τους, οι εταιρείες δεν χρειάζεται πλέον να βασίζονται σε μια τυχαία “συνάντηση” για να φτάσουν τα προϊόντα τους μπροστά στους πελάτες τους. Άλλωστε, έχουν όλα τα σύγχρονα “όπλα” του digital marketing στη διάθεση τους. Γιατί να μην τα αξιοποιήσουν στο μέγιστο;

Τώρα, οι διαφημίσεις αυτές θα ακολουθούν τους πελάτες καθώς αυτοί εξερευνούν το διαδίκτυο. (Που ακούγεται ανατριχιαστικό, αλλά δεν είναι στην πραγματικότητα).

Το remarketing προσφέρει μια ποικιλία πλεονεκτημάτων για την επιχείρησή σας. Το πρώτο και πρωταρχικό από αυτά είναι η μεγαλύτερη πιθανότητα να μετατραπεί ένας περιστασιακός επισκέπτης σε έναν πελάτη που θα αγοράσει.

Το remarketing μπορεί αποτελεσματικά και σταθερά να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπής, εάν χρησιμοποιηθεί σωστά. Με απλά λόγια: είναι ένας σχετικά αξιόπιστος τρόπος προσέγγισης των πελατών σας τη στιγμή που είναι έτοιμοι να πραγματοποιήσουν μια αγορά.

Το remarketing στη διαφήμιση ιστοσελίδων, είναι οικονομικά αποδοτικό, οπότε ακόμη και οι μικρότερες επιχειρήσεις μπορούν να έχουν μεγάλη επιτυχία με αυτή τη στρατηγική.

Μπορείτε να δείτε χαμηλότερο κόστος ανά προβολή, επειδή δεν θα ανταγωνίζεστε την τοποθέτηση λέξεων-κλειδιών σε μια αναζήτηση Google. Αντίθετα, στοχεύετε συγκεκριμένα πελάτες που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του remarketing στη διαφήμιση ιστοσελίδων;

Μπορείτε επίσης να λάβετε πολύ συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο στοχοθέτησης των διαφημίσεών σας. Μπορείτε να στείλετε μια συγκεκριμένη διαφήμιση σε κάποιον που εγκατέλειψε το καλάθι αγορών. Και μια διαφορετική σε κάποιον που πέρασε πολλή ώρα σε μια συγκεκριμένη σελίδα.

Και, όπως και η παραδοσιακή online διαφήμιση PPC, θα έχετε κάποιες πληροφορίες για τον τρόπο με τον οποίο κάθε διαφήμιση εκτελείται σε υπολογιστές και κινητές συσκευές. Ιδίως τώρα που το mobile marketing κερδίζει κατά κράτος. Αυτό, φυσικά, είναι το είδος των πληροφοριών που χρειάζονται για τη συνεχή εξέλιξη και βελτίωση των διαφημίσεών σας.

Το remarketing είναι ένας απλός τρόπος για να επαναφέρετε τους πελάτες σας

Στη διαφήμιση ιστοσελίδων, το remarketing είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσετε τους πελάτες. Και να τους ενθαρρύνετε να επιστρέψουν στην ιστοσελίδα σας, την οποία δύσκολα κάποιος θα αγνοήσει. Μπορείτε να στοχεύσετε άμεσα τους πελάτες και αφού γνωρίζετε ότι έχουν ήδη δει τον ιστότοπο και το προϊόν σας τουλάχιστον μία φορά, γνωρίζετε ότι έχουν τουλάχιστον δείξει κάποιο ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας. Ίσως δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή νωρίτερα. Μην χάσετε την ευκαιρία σας, αν έρθει η κατάλληλη στιγμή για αυτούς λίγες μέρες αργότερα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.