Πριν βγάλετε το συμπέρασμα ότι το μάρκετινγκ περιεχομένου ή αλλιώς, content marketing είναι απλά ένα ακόμα έξοδο, καλό είναι να αναλογιστείτε ότι ο μέσος άνθρωπος ξοδεύει περίπου 10 ώρες την ημέρα καταναλώνοντας περιεχόμενο στις διάφορες πλατφόρμες ενημέρωσης.
Αν και είναι δύσκολο να υπολογίσουμε τις συγκεκριμένες μειώσεις στο κόστος όσον αφορά το content marketing επειδή η δομή της κάθε επιχείρησης και οι πολιτικές εξόδων διαφέρουν, εδώ θα βρείτε πώς το marketing περιεχομένου σας προσφέρει κάποιες χαμηλού κόστους εναλλακτικές.
To μάρκετινγκ περιεχομένου αυξάνει την “ορατότητα” της επιχείρησής σας
Ανεξάρτητα από το που εμφανίζεται το περιεχόμενο σας, το marketing περιεχομένου υποστηρίζει τις προσπάθειες σας για αύξηση της ορατότητας της επιχείρησής σας, συχνά με χαμηλότερα έξοδα δημιουργίας. Για αυτό τον λόγο, είναι σημαντικό να έχετε κατευθυντήριεςς οδηγίες όσον αφορά την ορατότητα του brand σας και να ενσωματώνετε τις ανάγκες και τα σχέδια του marketing περιεχομένου με τις πρωτοβουλίες του brand σας.
Επεκτείνει το κοινό σας
Είτε το marketing περιεχομένου εμφανίζεται σε κάποια εσωτερική σελίδα της ιστοσελίδας σας, στις ιστοσελίδες τρίτων προσώπων είτε στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, επεκτείνει το εύρος της εν δυνάμει αγοράς σας. Επιπλέον, μπορεί να ενδυναμωθεί με την χρήση των κοινοποιήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να κερδίσετε πολύ περισσότερες εντυπώσεις. Σίγουρα, αυτή η στρατηγική θα σας εξοικονομήσει περισσότερα χρήματα όταν το περιεχόμενο φιλοξενείτε στις δικές σας σελίδες.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου υποστηρίζει την διαδικασία αγοράς
Ότι και να αγοράζουν, οι περισσότεροι καταναλωτές κάνουν πρώτα έρευνα αγοράς στο διαδίκτυο. Οι καταναλωτές ψάχνουν λεπτομερείς πληροφορίες για τα προϊόντα και οδηγίες που τους βοηθούν να πάρουν τις αποφάσεις τους.
Εάν δεν είστε εσείς σε θέση να τους παρέχετε αυτές τις πληροφορίες, τότε σίγουρα θα το κάνουν οι ανταγωνιστές σας.
Η Amazon είναι βασιλιάς όσον αφορά τις κριτικές των καταναλωτών οι οποίες βοηθούν τους πελάτες να πάρουν αποφάσεις. Αυτού του είδους περιεχόμενο έχει το επιπρόσθετο όφελος ότι υποστηρίζει την βελτιστοποίηση των μηχανών αναζήτησης για καλύτερες κατατάξεις χωρίς επιπρόσθετα έξοδα.
Βοηθάει την βελτιστοποίηση αναζήτησης
Το marketing περιεχομένου που είναι πλούσιο σε λέξεις κλειδιά, βοηθάει πολύ. Όπως για παράδειγμα οι περιγραφές προϊόντων, τα FAQs, τα blog posts, οι φωτογραφίες και τα video με σχετικές περιγραφές. Επίσης, παίζει σημαντικό ρόλο στα στην στρατηγική σας όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης.
Σας βοηθάει να αλληλεπιδράσετε με τους fans
Υποστηρίξτε τους καλύτερους πελάτες σας δίνοντας τους επιπλέον τρόπους να αλληλεπιδράσουν με το προϊόν σας.
Για παράδειγμα η εταιρεία Fiskars έχει δημιουργήσει μία ιδιαίτερη σελίδα που ονομάζεται Fiskateers, όπου οι πελάτες μπορούν να αλληλεπιδρούν και να μοιράζονται ιδέες.
Αξιοποίηση του περιεχομένου που προέρχεται από τους πελάτες
Για να ενισχύσετε την αυθεντικότητα του περιεχομένου σας, μπορείτε να συμπεριλάβετε περιεχόμενο που προέρχεται από χρήστες. Για παράδειγμα μπορείτε να επιτρέπετε στους πελάτες σας να ανεβάζουν φωτογραφίες σχετικές με το προϊόν σας. Ακόμα, μπορείτε και να ενσωματώσετε τις κριτικές τους στην σελίδα σας.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου βοηθάει τις δημόσιες σχέσεις σας
Αναρτώντας περιεχόμενο σε ποικίλες πλατφόρμες βελτιώνετε κατακόρυφα τις δημόσιες σχέσεις σας. Για παράδειγμα, μη λείψετε από blogs, Twitter και τα άλλα social media. Έτσι, το marketing περιεχομένου σας προσφέρει επιπλέον τρόπους. Εύκολα, μπορείτε να έρθετε σε επαφή με δημοσιογράφους και όσους άλλους έχουν επιρροή στον κλάδο σας.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.