Πως να φτιάξετε τον καλύτερο SEO τίτλο για τη σελίδα σας. Αυτό θα σας πούμε σήμερα μέσα από το άρθρο μας.

Μια ετικέτα HTML ΤΙΤΛΟΥ τοποθετείται μέσα στην ετικέτα της επικεφαλίδας. Ο τίτλος της σελίδας (δεν πρέπει να τον μπερδεύετε με την επικεφαλίδα μιας σελίδα) είναι αυτό που εμφανίζεται στη γραμμή τίτλου του παραθύρου του browser σας, και είναι επίσης αυτό που εμφανίζεται όταν κάνετε σελιδοδείκτη μια σελίδα ή όταν την προσθέσετε στα αγαπημένα σας.

Αυτό είναι το μέρος σε μια δυναμική ιστοσελίδα όπου οι λέξεις-κλειδιά σας πρέπει να είναι παρούσες. Η σωστή χρήση των λέξεων-κλειδιών στον τίτλο της κάθε σελίδας της ιστοσελίδας σας είναι εξαιρετικά σημαντική για την Google.  Και αυτό ιδιαίτερα για την αρχική σελίδα. Εάν δεν κάνετε τίποτα άλλο για να βελτιστοποιήσετε το site σας, θυμηθείτε να κάνετε αυτό!

Εδώ παραθέτουμε μερικές ιδέες σχετικές με το σχεδιασμό του τίτλου μιας ιστοσελίδας:

Πως να φτιάξετε τον καλύτερο SEO τίτλο για τη σελίδα σας

• Ο τίτλος δεν πρέπει να αποτελείται από περισσότερες από περίπου 9 λέξεις ή 60 χαρακτήρες.

• Χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά στην αρχή του τίτλου.

• Μην συμπεριλάβετε το όνομα της εταιρείας σας στον τίτλο, εκτός αν το όνομα της εταιρείας σας είναι πολύ γνωστό.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:

Η ακατάλληλη ή ανύπαρκτη χρήση τίτλων σε ιστοσελίδες αφήνει τις περισσότερες ιστοσελίδες έξω από τις κορυφαίες ταξινομήσεις της Google περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο παράγοντα εκτός ίσως από την έλλειψη του σχετικού περιεχομένου σε μια σελίδα. Ή την έλλειψη ποιοτικών backlinks από άλλες ιστοσελίδες προς το site σας.

Βέλτιστες πρακτικές για τη δημιουργία Τίτλων

Εδώ είναι μερικές βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε για τη δημιουργία τίτλων στις σελίδες:

• Κάθε σελίδα πρέπει να έχει μοναδικό τίτλο.

• Εάν είναι εφικτό, προσπαθήστε να συμπεριλάβετε την κύρια φράση-κλειδί σας σε κάθε τίτλο κάθε σελίδας.

• Ξεκινήστε τον τίτλο της αρχικής σελίδας σας με την πρωταρχική φράση-κλειδί σας, που να ακολουθείται από την καλύτερη δευτερεύουσα φράση-κλειδί σας.

• Χρησιμοποιήστε πιο συγκεκριμένες παραλλαγές της πρωταρχικής φράσης-κλειδί σας σε συγκεκριμένες σελίδες προϊόντων, υπηρεσιών, ή περιεχομένου.

• Αν πρέπει να περιλάβετε το όνομα της εταιρείας σας, βάλτε το στο τέλος του τίτλου.

• Χρησιμοποιήστε την καλύτερη μορφή, ενικό ή πληθυντικό, για τις λέξεις-κλειδιά σας με βάση το τι λέει το WordTracker ότι αναζητείται για πιο συχνά.

• Μην το παρακάνετε – μην επαναλάβετε τις λέξεις-κλειδιά σας περισσότερο από 2 έως 3 φορές στον τίτλο.

• Βεβαιωθείτε ότι το <title> tag είναι το πρώτο στοιχείο στην ενότητα <head> της σελίδας σας – αυτό καθιστά ευκολότερο για τη Google την εύρεση της σελίδας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.