Content marketing: Πώς να επιλέγετε τον ιδανικό τίτλο.

“Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς” και “η βασιλική κορώνα στο περιεχόμενο είναι ο τίτλος”. 

Όμως ο τίτλος ενός άρθρου ή ενός οποιουδήποτε θέματος, δεν είναι κάτι flat, ούτε ταιριάζει και μπορεί να μπει ο ίδιος τίτλος παντού. Ο ιδανικός τίτλος πρέπει να εξυπηρετεί τις ανάγκες της συγκεκριμένης επικοινωνίας και να “μιλάει” τη γλώσσα του κάθε καναλιού ξεχωριστά.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε τα χαρακτηριστικά που έχει ο ιδανικός τίτλος για τις ανάγκες των:

  • SEO
  • Social media marketing
  • Website visitors

Ο ιδανικός τίτλος θεμάτων για καλό SEO

Στον κόσμο του SEO, όσο αφορά τους τίτλους, αυτό που προσπαθώ να κάνω είναι να αποκτήσω μια καλή κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης (άρα ο τίτλος μου πρέπει να είναι κοντά στους τρόπους που αναζητούν οι χρήστες όταν ψάχνουν), να κερδίσω υψηλά ποσοστά κλικ και αύξηση επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα μου, διότι θέλω πολλούς από αυτούς τους επισκέπτες στα αποτελέσματα αναζήτησης να επιλέξουν το αποτέλεσμα μου και όχι κάποιου άλλου, ενώ τέλος δεν θέλω κάποιος να κάνει κλικ στο κουμπί “πίσω” και να επιλέξει το αποτέλεσμα κάποιου άλλου επειδή δεν ικανοποίησα τις ανάγκες του. Πρέπει να κερδίσω μια αξιοπρεπή παρουσία με καλούς χρόνους παραμονής και με πραγματικό ενδιαφέρον των χρηστών οι οποίοι θα αλληλεπιδρούν στα θέματα μου.

Ο ιδανικός τίτλος για post στα social media

Από την πλευρά των social media, υπάρχουν αρκετές διαφορές στην πραγματικότητα. Προσπαθώ να κερδίσω έμφαση, κάτι που μπορεί συχνά να σημαίνει ότι ο τίτλος θα λέει όσο το δυνατόν περισσότερα από την ιστορία. Ακόμη και αν δεν διαβάσετε τη δημοσίευση, θα την ενισχύσετε με μια αντίδραση, ένα like, ένα retweet ή μια κοινοποίηση. “Ψάχνω” κι εδώ για click, αλλά όχι μόνα τους. Με ενδιαφέρουν πολύ τα σχόλια και η “εμπλοκή” των χρηστών στο άρθρο. Στα social δεν με ανησυχεί πολύ το κουμπί της επιστροφής και η επιλογή μιας άλλης πρότασης ή ενός άλλου στοιχείου. Στην πραγματικότητα, ο χρόνος στην ιστοσελίδα ίσως να μην πρέπει καν να μας αφορά. Ένας καλός τίτλος σε κάθε μας επικοινωνία μέσω των καναλιών μας στα Social media, είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία στο digital marketing.

Content marketing: Πώς να επιλέγετε τον ιδανικό τίτλο

Ο ιδανικός τίτλος των θεμάτων για τους επισκέπτες του website

Για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας, τo SEO και το Social media marketing είναι κανάλια που φέρνουν και κατευθύνουν την επισκεψιμότητα. Αλλά για τον ίδιο τον ιστότοπο, προσπαθώ να οδηγώ τους σωστούς επισκέπτες, εκείνους που θα είναι πιστοί, που θα επιστρέψουν και που, ελπίζω, στο τέλος θα αγοράσουν. Δεν θέλω να μπερδέψω κανέναν. Θέλω να εκπληρώσω την υπόσχεσή μου. Ώστε να μην δημιουργήσω κακή φήμη και να αποθαρρύνω τους ανθρώπους που θέλουν να κάνουν click στο μέλλον.

Αν για παράδειγμα επισκεφθήκατε μια ιστοσελίδα ή μια facebook σελίδα με τίτλους που “ξεχείλιζαν” από υπερβολή μόνο και μόνο για να σας αποσπάσουν το click, σίγουρα δεν το θυμάστε ως μια θετική εμπειρία και δεν θέλετε να κάνετε click πάνω τους αν δείτε μια νέα τους δημοσίευση. Οι τίτλοι μου λοιπόν όσον αφορά την ύλη της ιστοσελίδας, πρέπει να είναι γραμμένοι με σεβασμό στον επισκέπτη. Χωρίς ψεύτικες υποσχέσεις & υπονοούμενα. Να θυμάστε πως με κάθε θέμα που δημοσιεύετε, είναι σαν να δίνετε συνεχώς εξετάσεις στους χρήστες, η βαθμολογία των οποίων να ξέρετε πως είναι αυστηρή αλλά ειλικρινής. Όπως και καθοριστικής σημασίας για το διαδικτυακό σας μέλλον.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.