Το digital marketing διατηρεί αρκετά στοιχεία που συναντάμε στον φυσικό κόσμο και στο παραδοσιακό marketing. Σε αυτό το άρθρο θα μάθετε 4 απλά μυστικά επιτυχίας απαραίτητα τόσο στον ψηφιακό, όσο και στον φυσικό κόσμο.

Δημιουργήστε με πάθος τη στρατηγική σας στο Digital Marketing

Εάν δεν είστε παθιασμένοι με το προϊόν ή την υπηρεσία σας: Πρέπει είτε να βρείτε ένα διαφορετικό προϊόν ή υπηρεσία να προσφέρετε ή να βρείτε κάποιον που να είναι παθιασμένος με αυτό για να δουλέψει μαζί σας.

Πολύ απλά δεν θα έχετε επιτυχία σε οποιαδήποτε στρατηγική content marketing. Εκτός αν είστε παθιασμένοι με αυτό που έχετε να προσφέρετε. Το πάθος σας θα αντανακλαστεί με ένα μαγικό τρόπο στο περιεχόμενο που παράγετε. Και αυτό το πάθος θα συνδέσει και θα προσελκύσει το στοχευόμενο κοινό σας.

Εστιάστε στο θέμα σας

Το Διαδίκτυο στις μέρες μας παρέχει μια αρκετά μεγάλη αγορά ώστε να μπορέσετε να εξειδικευτείτε σε ένα συγκεκριμένο θέμα και το θέμα που θα επιλέξετε θα πρέπει να είναι κάτι στο οποίο είστε ειδικός. Δεν χρειάζεται να είστε το παλιό General Store στην Άγρια Δύση που παρείχε όλα όσα χρειάζονταν οι κάτοικοι της πόλης.

Στην πραγματικότητα, οι καταναλωτές στο διαδίκτυο δεν θέλουν να τους παρέχετε ό,τι χρειάζονται. Θέλουν να ειδικεύεστε σε ένα πράγμα. Και να γνωρίζετε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για αυτό το προϊόν ή την υπηρεσία.

Και γιατί ξέρετε τα πάντα σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας; Επειδή είστε παθιασμένοι με αυτό!

Πάρτε χρόνο για να “ακούσετε”

Μην υποθέσετε ότι γνωρίζετε τι περιεχόμενο θέλει το κοινό σας. Όπως συνηθίζει να λέει και ο Έλληνας γκουρού του Digital marketing και ιδρυτής της VNG Digital Group, Μιχάλης Πετιχάκης, “ο τρόπος σκέψης σας και αυτό που αρέσει σε σας, ταυτίζεται με πολύ λίγο κόσμο και δεν ξεπερνά παρά ένα πολύ μικρό ποσοστό του συνόλου που σκέφτεται διαφορετικά. Κάνουμε marketing και αυτό που μας ενδιαφέρει είναι οι πολλοί. Είναι όλοι“.

Πάρτε χρόνο για να ακούσετε τις ερωτήσεις, τα σχόλια, τις προτάσεις και τις αντιδράσεις του  κοινού που σας ενδιαφέρει.

Η ανάγνωση των σχολίων στο blog σας μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κατανοήσετε καλύτερα το κοινό σας. Η μελέτη της επισκεψιμότητας του Google Analytics μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να δείτε ποια θέματα διαβάζει το κοινό σας και με ποια ασχολείται περισσότερο.

Χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες που συλλέγετε για να αναπτύξετε ιδέες για τη στρατηγική περιεχομένου σας. Το καλογραμμένο και πρωτότυπο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας είναι το “κλειδί”.

Χρησιμοποιήστε ιστορίες

Τίποτα δεν “αντηχεί” στο στοχευόμενο κοινό σας καλύτερα από τις ιστορίες, ιδιαίτερα οι χαρούμενες και αυτές που προκαλούν έμπνευση. Οι προσωπικές ιστορίες και εμπειρίες, καθώς και οι ιστορίες και οι εμπειρίες των πελατών μπορούν να είναι το κλειδί για την “εμπλοκή” του κοινού σας και να τους κάνετε να περιμένουν με ανυπομονησία την επόμενη ενημέρωση σας.

Οι άνθρωποι, όπως ήδη έχετε διαπιστώσει από την μέχρι τώρα εμπειρία σας στο Social media marketing, συσχετίζονται με τις ιστορίες. Και μοιράζονται τα συναισθήματα και τις εμπειρίες των άλλων μέσω ιστοριών. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει απλά να πείτε μια ιστορία για να πείτε μια σκέψη. Βεβαιωθείτε ότι είναι ενδιαφέρουσα και διασκεδαστική. Και ότι είναι επίσης σύμφωνη με το γενικό μήνυμα που θέλει να ακούσει το ακροατήριό σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.