Πώς να φτιάξετε ένα επιτυχημένο eshop; Σήμερα σας αναλύουμε το πως θα μπορέσετε να το κάνετε αυτό.

Η πώληση αγαθών στο διαδίκτυο μέσω ενός επιτυχημένου eshop ανοίγει τεράστιες προοπτικές στην παγκόσμια  αγορά, 24 ώρες το 24ωρο!

Με τις σωστές κινήσεις θα έχετε μια σίγουρη επιτυχία. Ο σχεδιασμός και η στρατηγική θα σας οδηγήσει σε επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα με μακροχρόνια προοπτική.

  • Έχετε ήδη φυσικό κατάστημα και σκέφτεστε να δοκιμάσετε πωλήσεις στο διαδίκτυο;
  • Παράγετε εσείς το προϊόν ή το προμηθεύεστε από παραγωγούς;
  • Στοχεύετε σε πωλήσεις ενός είδους (π.χ λάδια μηχανών) ή ενδιαφέρεστε για πολυκατάστημα;
  • Σκέφτεστε να βρείτε ένα προϊόν και να ξεκινήσετε από την αρχή;

Για όλα τα παραπάνω σας δίνουμε μερικές σημανικές συμβουλές για να ξεκινήσετε:

  1. Αποφασίστε τι θα πουλήσετε.
  2. Κάντε έρευνα στην αγορά σας ότι το προϊόν σας έχει ζήτηση.
  3. Ερευνήστε τον ανταγωνισμό σας.
  4. Αναλύστε τον άμεσο ανταγωνισμό σας.
  5. Βεβαιωθείτε ότι είστε καθ’ όλα νόμιμοι.
  6. Προσδιορίστε την αγορά σας και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σας.
  7. Βρείτε τους προμηθευτές σας ή/και μελετήστε καλά την παραγωγή του.
  8. Διαλέξτε την κατάλληλη για σας λύση ecommerce.
  9. Δοκιμάστε διαφορετικές πλατφόρμες, τη λειτουργικότητά τους, το κόστος τους.
  10. Βρείτε την εικαστικά κατάλληλη για σας πλατφόρμα.
  11. Τεστάρετε τη λειτουργία και την ευκολία στη χρήση της πλαφόρμας.

Θεωρώντας ότι έχετε φροντίσει τα παραπάνω, θα προσπαθήσουμε να σας μεταφέρουμε ό,σο καλύτερα γίνεται τα χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού ηλεκτρονικού καταστήματος:

#1 ΑΠΛΟΣ & ΦΙΛΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Για να επιτύχει το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, πρέπει να στοχεύσετε στην απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη-επισκέπτη, κάνοντας το eshop σας απλό, όμορφο και εύχρηστο.

Αποφύγετε τους άσκοπους εντυπωσιασμούς που βαραίνουν το site και αποπροσανατολίζουν τον επισκέπτη!

Το 91% των καταναλωτών θεωρεί την αισθητική του eshop απαραίτητη προϋπόθεση για να προχωρήσει σε αγορά.

#2 ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕ ΦΟΡΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ (ΚΙΝΗΤΑ, TABLETS)

Ττο 80% των αγοραστών χρησιμοποιεί κινητό τηλέφωνο για να βρει προϊόντα, να εντοπίσει κριτικές προϊόντων, να συγκρίνει τιμές, να βρει εναλλακτικές τοποθεσίες καταστημάτων ή να αγοράσει απευθείας.

Τα smartphones σήμερα, αποτελούν ένα βασικό εργαλείο όχι μόνο επικοινωνίας και διασκέδασης, αλλά και αγορών.

Αυτό σημαίνει ότι το e-shop σας είναι υποχρεωμένο να υποδέχεται και να οδηγεί (εξυπηρετεί) αποτελεσματικά τους επισκέπτες φορητών συσκευών σε παραγγελία και για να γίνει αυτό θα πρέπει να είναι φιλικό σε κινητές συσκευές 100%.

#3 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Η αρχική σελίδα είναι η βιτρίνα του καταστήματός σας. Πρέπει να είναι τόσο ελκυστική ώστε να «κρατήσει» το ενδιαφέρον του χρήστη. Σίγουρα όμως, όλες οι σελίδες πρέπει να είναι έτοιμες να υποδεχτούν επισκέπτες.

Οι μηχανές αναζήτησης συνηθίζουν να κατευθύνουν τους αναζητούντες πληροφορίες, σε οποιαδήποτε σελίδα, ανάλογα με τις λέξεις-κλειδιά.

Οι καταναλωτές εκφράζοντας συγκεκριμένα ερωτήματα (π.χ “σκληρός δίκος 1Τ ) στις μηχανές αναζήτησης, “προσγειώνονται” στην κατάλληλη σελίδα , τη σχετική με τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποίησαν.

Μια επίσκεψη, θα καταλήξει σε αγορά, μέσα από την ικανοποίηση των 2 παρακάτω προϋποθέσεων:
  • Οπτική εμπειρία
    Είναι η εικαστική αξιολόγηση της σελίδας του προϊόντος που πρέπει να είναι θετική.
    Στα πρώτα 2 δευτερόλεπτα, ο επισκέπτης θα αποφασίσει αν αξίζει να εξετάσει το προϊόν που εσείς προσφέρετε για πώληση.
  • Πληροφόρηση
    Αν ο επισκέπτης αποφασίσει να παρατείνει την επίσκεψή του, η σελίδα οφείλει όχι μόνονα τον ενημερώσει, αλλά και να τον πείσει.

Οι μηχανές αναζήτησης συνηθίζουν να κατευθύνουν τους αναζητούντες πληροφορίες, σε οποιαδήποτε σελίδα, ανάλογα με τις λέξεις-κλειδιά.

Αν μιλήσουμε για ηλεκτρονικά καταστήματα, οι καταναλωτές εκφράζοντας συγκεκριμένα ερωτήματα (π.χ “Μνήμη φωτογραφικής μηχανής 32 GB” ) στις μηχανές αναζήτησης, “προσγειώνονται” στην κατάλληλη σελίδα, τη σχετική με τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποίησαν.

Μια επίσκεψη, θα καταλήξει σε αγορά, μέσα από την ικανοποίηση των 2 παρακάτω προϋποθέσεων:

  • Οπτική εμπειρία
    Είναι η εικαστική αξιολόγηση της σελίδας του προϊόντος που πρέπει να είναι θετική.
    Στα πρώτα 2 δευτερόλεπτα, ο επισκέπτης θα αποφασίσει αν αξίζει να εξετάσει το προϊόν που εσείς προσφέρετε για πώληση.
  • Πληροφόρηση
    Αν ο επισκέπτης αποφασίσει να παρατείνει την επίσκεψή του, η σελίδα οφείλει όχι μόνονα τον ενημερώσει, αλλά και να τον πείσει.

Ποια στοιχεία θα περιγράψουν σωστά το προϊόν που θέλουμε να προωθήσουμε;

Τίτλος, κείμενο περιγραφής προϊόντος, αρκετές και ποιοτικές φωτογραφίες, τεχνικά χαρακτηριστικά προϊόντος, video προϊόντος, τιμή, κουμπί ενέργειας, αποτελεσματική διαδικασία πληρωμής, αξιολόγιση προϊόντος από πελάτες.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.