Όσοι κάνουν διαχείριση social media ξέρουν πως μια fan page στο Facebook είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος να συνδεθείτε με εν δυνάμει πελάτες. Και να διαδώσετε την επιχείρηση, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Σε αντίθεση με τα group, μια fan page σας καθιστά ικανούς να στέλνετε updates στους fans σας χωρίς το όριο των 5,000 “φίλων” που έχει επιβάλει το Facebook, με το οποίο θα έπρεπε να συμμορφωθείτε εάν φτιάχνατε group.

Συνδέστε την επιχείρηση σας με μια fan page στο Facebook και μοιραστείτε σχετικές πληροφορίες με το κοινό σας ακολουθώντας τα παρακάτω έξι απλά βήματα.

Το 1ο βήμα στη διαχείριση social media είναι η δημιουργία Facebook Page

Πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα του Facebook και κάντε είσοδο με το προφίλ που θέλετε να διαχειρίζεται τη σελίδα σας. Πηγαίνετε στην σελίδα “Δημιουργήστε μία Σελίδα”. Επιλέξτε τον τύπο fan page που επιθυμείτε διαλέγοντας ανάμεσα σε “Τοπική Επιχείρηση ή Τοποθεσία,” “Εταιρεία, Επιχείρηση ή Οργανισμός,” “Εμπορική Επωνυμία ή Προϊόν,” “Καλλιτέχνης, Συγκρότημα ή Δημόσιο Πρόσωπο,” “Ψυχαγωγία” ή “Σκοπός ή Κοινότητα.”

Βήμα 2 – Διαμόρφωση Page προς διαχείριση

Προσθέστε από μια φωτογραφία cover, logo, story στην fan page σας. Ή αφήστε το για αργότερα εάν το επιθυμείτε, καλύτερα να τις προσθέσετε σε δεύτερο χρόνο και να είναι επαγγελματικές, παρά βιαστικά και χαμηλής ποιότητας. Να είστε αυστηροί στο θέμα επιλογής των φωτογραφιών. Διότι ένα social account είναι μέρος της εικόνας της επιχείρησης σας και μια κακή φωτογραφία, ή μια φωτογραφία “που βρήκατε στη google” δε δείχνουν ποιότητα, ούτε επαγγελματισμό. Δείχνουν προχειρότητα. Προσκαλέστε τους φίλους της επιχείρησής σας ή εισάγετε τις επιχειρηματικές σας επαφές από τον επαγγελματικό σας λογαριασμό email.

Βήμα 3 – Συμπληρώστε στοιχεία

Εισάγετε τον χώρο εργασίας σας ή την ιστοσελίδα της επιχείρησής σας στο πεδίο “Ιστοσελίδα”. Εισάγετε μία περιγραφή της fan page σας στο πεδίο “Σχετικά”. Στη διαχείριση social media, οι πληροφορίες που δίνονται είναι σημαντικό να απεικονίζουν σε λίγες γραμμές το αντικείμενο και τα δυνατά σημεία της επιχείρησης. Οπότε, προσπαθήστε να δώσετε “ζουμερές” πληροφορίες.

 

Βήμα 4 – Επιλέξτε κατηγορία

Διαλέξτε μία κατηγορία για την fan page σας από το μενού, και έπειτα ονομάστε την σελίδα σας. Διαβάστε τους “Όρους Χρήσης” για τις fan pages του Facebook και κάντε κλικ στο κουτί που υποδηλώνει ότι συμφωνείτε. Κάντε κλικ στο “Ξεκινήστε.”

Βήμα 5 – Επεξεργαστείτε τη σελίδα

Κάντε έναν έλεγχο για να βεβαιωθείτε ότι η κατηγορία που επιλέξατε φαίνεται όπως θέλετε. Κάντε ότι αλλαγές θέλετε κάνοντας κλικ στο “Επεξεργασία Σελίδας.”

Βήμα 6 – Πολύ χρήσιμο για τη διαχείριση social media είναι να προσθέσετε call to action στο site σας

Κατά τη διαχείριση social media, είναι σημαντικό να προκαλείτε τους χρήστες να γίνουν ακόλουθοι στο account. Οπότε είναι σημαντικό και το site της επιχείρησης να έχει call to action για τους χρήστες. Κάντε κλικ στο “Προσθήκη Κουτιού Like” για να τοποθετήσετε τον σύνδεσμο της fan page σας στην ιστοσελίδα της επιχείρησης σας. Καθορίστε το μέγεθος και τα χρώματα,

Επειτα, προσθέστε ένα stream το οποίο ενημερώνει τους ανθρώπους πόσους fans έχετε ήδη. Κάντε κλικ στο “Αποκτήστε Κωδικό,” και έπειτα αντιγράψτε τον κωδικό που σας παρέχει το Facebook στο clipboard σας κάνοντας κλικ στο “Ctrl” και το “C.” Αφού αντιγράψετε τον κωδικό στο clipboard σας, επικολλήστε τον στον κωδικό HTML της ιστοσελίδας σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.