Όταν σχεδιάζουμε μια στρατηγική social media, ποτέ δεν μας εκπλήσσει το γεγονός αφού έχουμε αποδεχτεί ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν έρθει για να μείνουν. Οι επιχειρήσεις δεν παγιώνουν μόνο την παρουσία τους σε περισσότερα κοινωνικά δίκτυα, αλλά επενδύουν περισσότερα χρήματα σε αυτά τα κανάλια.
Λύση για χαμηλό budget στη στρατηγική social media
Η όλη διαδικασία δημιουργίας ενδιαφέροντος περιεχομένου και ολοκληρωμένης στρατηγική social media είναι σίγουρο ότι κοστίζει χρήματα αλλά και χρόνο. Οπότε, ποια είναι η λύση για μία επιχείρηση χαμηλού budget;
Χωρίς να μακρυγορούμε, ας υποθέσουμε ότι έχετε εξασφαλίσει αξιόλογο πρωτότυπο περιεχόμενο από γραφίστες, copywriter, content creator. Ή έχετε συνεργαστεί με κάποια εταιρεία social media marketing που τα σχεδίασε για εσάς όλα σε ένα. Έτσι, είστε σε φάση που θέλετε να τα μοιραστείτε με το κοινό σας! Εδώ λοιπόν είναι τα 7 καλύτερα δωρεάν εργαλεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης για μικρές επιχειρήσεις:
1. Likeable Hub
Το Likeable Hub είναι ένα μία λύση για μικρές επιχειρήσεις η οποία σας βοηθάει στην δημιουργία περιεχομένου, social listening, παραγωγής lead, κοινωνικής διαφήμισης, υποστήριξης και άλλα.
Ιδανικό για μικρές επιχειρήσεις
Μέσω της δωρεάν έκδοσης, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε τον δικό σας ιστότοπο για κινητές συσκευές και σελίδες προορισμού, καθώς και να ενισχύσετε τα tweets σας και τα post σας στο LinkedIn. Επιπλέον, όπως ήδη ξέρουμε σχεδιάζοντας μια επιθετική στρατηγική social media η εφαρμογή του σας καθιστά ικανούς να διαχειριστείτε την κοινωνική σας παρουσία σε μία ενοποιημένη τοποθεσία.
Εκτός από την δωρεάν εφαρμογή Likeable Hub, η εταιρεία σας προσφέρει την επιλογή VIP (19.99€ τον μήνα με δωρεάν δοκιμή 30-ημερών), Expert (299€ τον μήνα), και Pro (599€ τον μήνα).
2. Hootsuite
Το Hootsuite είναι ένας κολοσσός στον τομέα των κοινωνικών εργαλείων, ευρέως γνωστό για τα εργαλεία social listening που προσφέρει και τις ικανότητες RSS feed για διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα, κάτι που σας επιτρέπει να συνδεθείτε με περισσότερες από 35 δημοφιλείς εφαρμογές κοινωνικών μέσων.
Ηγέτης στην αγορά
Τα άλλα αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του συμπεριλαμβάνει ένα πολύ-καναλικό εργαλείο social media listening, ένα εργαλείο προγραμματισμού, RSS feeds, αναλυτικά στοιχεία και αναφορές.
Το Hootsuite είναι δωρεάν για προσωπική χρήση αλλά επίσης σας προσφέρει τις επιλογές Pro (από 7.99€ τον μήνα) και Enterprise (εξατομικευμένες τιμές).
3. Buffer
Το Buffer παρακολουθεί την δραστηριότητα των follower σας και καθορίζει την κατάλληλη στιγμή για να προγραμματίσετε tweets, ώστε να μεγιστοποιήσετε την έκθεσή σας. Με την προσθήκη Chrome, μπορείτε να προγραμματίζετε το περιεχόμενο ενώ σερφάρετε στο διαδίκτυο.
Κορυφαία χαρακτηριστικά, αλλά με κόστος
Με χαρακτηριστικά όπως πολύ-καναλικό προγραμματισμό, αναλυτικά στοιχεία και browser προέκταση για posting, to Buffer έχει γίνει ένα από τα κορυφαία ονόματα στον χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Η ατομική χρήση είναι δωρεάν. Οι επιχειρηματικές επιλογές συμπεριλαμβάνουν: Μικρές Επιχειρήσεις (50€ τον μήνα), Μεσαίες Επιχειρήσεις (100€ τον μήνα), και Μεγάλες Επιχειρήσεις (250€ τον μήνα).
4. TweetDeck
Το TweetDeck είναι υπέροχο για τις επιχειρήσεις που βασίζονται στο Twitter. ‘Έχει κάποιες από τις πιο προηγμένες λειτουργικότητες στο Twitter — όπως εξατομικευμένα timelines, λίστες Twitter , ομαδικοί λογαριασμοί — που θα σας γλιτώσουν πολλές ώρες ενασχόλησης με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το πιο σημαντικό του χαρακτηριστικό είναι ότι είναι δωρεάν για όλους τους χρήστες του Twitter.
5. SocialOomph
Οργανώστε και αναλύστε τους λογαριασμούς σας στο Twitter σε ένα εύκολο χώρο χρησιμοποιώντας τα SocialOomph. Σας επιτρέπει να παρακολουθείτε τις λέξεις κλειδιά σας, τις αναφορές σας και τα retweets σας σε πολλαπλούς λογαριασμούς καθώς και να προγραμματίζετε τα προσχέδια των tweet σας.
Και δωρεάν και πολλές δυνατότητες
Τα πολλαπλά δωρεάν χαρακτηριστικά που προσφέρει περιλαμβάνουν dld.bz URL συντομεύσεις, άμεσα μηνύματα inbox, εκκαθάριση παλιών tweet, και παρακολούθηση λέξεων κλειδιών.
Το SocialOomph είναι δωρεάν αλλά μπορείτε επίσης να το αναβαθμίσετε σε Professional (17.97€ για δύο εβδομάδες) για να έχετε πρόσβαση στα επιπρόσθετα χαρακτηριστικά για Facebook και Twitter.
6. MavSocial
Το MavSocial, του οποίου το όνομα είναι ένα υβρίδιο των λέξεων maven(γκουρού) και social (κοινωνικός), έχει ως στόχο να γίνει ειδικός στην διαχείριση του περιεχομένου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησής σας. Τα οπτικά εφέ και η διαχείριση του σας επιτρέπουν να συγχωνεύσετε την κοινωνική σας δραστηριότητα σε ένα μέρος.
Σε αντίθεση με τις άλλες πλατφόρμες, τοMavSocial σας δίνει την επιλογή να κάνετε post σε πολλές γλώσσες ακόμα και στην άλλη πλευρά του Μεγάλου Firewall της Κίνας.
Επιπλέον, το αρχικό πλάνο είναι δωρεάν, με την επιλογή να κάνετε αναβάθμιση σε μία διευρυμένη πλατφόρμα για επιχειρήσεις.
7. Friends+Me
Το Friends+Me είναι το καθοριστικό εργαλείο μέσων κοινωνικής δικτύωσης για το Google+. Είναι μία πλατφόρμα προσανατολισμένη σε ομάδες. Επιτρέπει σε εσάς και τους συνάδελφούς σας να συνεργάζεστε στον λογαριασμό σας και να δημιουργείτε περιεχόμενο.
Το plug–in που διαθέτει για το Google Chrome διευκολύνει την κοινοποίηση περιεχομένου ανάμεσα στους λογαριασμούς σας. Ομοίως, και σε άλλους συνδεδεμένους λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
4 εκδόσεις Friend+Me
Το Friends+Me είναι δωρεάν και σας προσφέρει επίσης τα: Just+Me (9€ τον μήνα), Business+ (29€ τον μήνα), και Agency+ (59€ τον μήνα).
Υποθέτουμε πως έγινε κατανοητό και δεν χρειάζεται να ξαναπούμε, πως τα εργαλεία δεν μπορούν να βοηθήσουν αν πρώτα δεν έχετε λύσει το θέμα της παραγωγής του πρωτότυπου υλικού (επαγγελματική φωτογραφία, content, hero images, video, GIF, infographic κλπ.), καθώς επίσης και το θέμα ότι πρέπει να ακολουθήσετε μια ολοκληρωμένη στρατηγική social media. Μόνο έτσι και ο χρόνος σας και τα λίγα χρήματα που θα πρέπει να επενδύσετε στα εργαλεία, θα πιάσουν τόπο.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση. Πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση. Τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.