Πώς μια μικρή επιχείρηση μπορεί να προσελκύσει followers στο Ιnstagram;

Το Instagram Marketing είναι ένα από τα πολλά εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ που σας βοηθάει να επιτύχετε τους στόχους σας.

Η  ανάπτυξη μιας μικρής επιχείρησης και η μετάβασή της στο επόμενο επίπεδο είναι αυτό που στοχεύει κάθε επιχειρηματίας. Μέσα στα χρόνια, το Instagram αποδείχτηκε ένα δυνατό οπτικό κανάλι για να χτίσετε την αναγνωρισιμότητα του σήματός σας. Περισσότεροι από 500 εκατομμύρια χρήστες μπαίνουν στο Instagram κάθε μέρα, γεγονός που δείχνει ότι αυτό το κοινωνικό δίκτυο συνεχίζει να υποστηρίζει όλο και περισσότερο τις μικρές επιχειρήσεις.

Όσον αφορά στα ποσοστά των followers και στο engagement rate, το Instagram είναι γνωστό ότι δίνει πολύ καλύτερα αποτελέσματα. Η έρευνα Forrester έδιξε ότι το μέσο engagement rate για τις εταιρίες στο Instagram είναι σχεδόν 60 φορές μεγαλύτερο από τον “γίγαντα” Facebook.

Mε το Instagram, μια μικρή επιχείριση μπορεί αποτελεσματικά να

  • προσεγγίσει μελλοντικούς πελάτες και να συνδεθεί μαζί τους
  • χτίσει πιο δυνατές σχέσεις με τους ήδη πελάτες της
  • πολλαπλασιάσει τις πιθανότητες να οδηγηθεί σε πωλήσεις μέσω της εφαρμογής αυτής

Πώς όμως θα δημιουργήσει μια τέτοια παρουσία στο Instagram ώστε να το εκμεταλλευτεί στο έπακρο;

1. Δημοσιεύετε τις κατάλληλες ώρες

     A. Ανακαλύψτε πότε οι followers σας είναι online.

     B.  Δημοσιεύστε διαφορετικές ώρες για να δείτε το αποτέλεσμα. Πειραματιστείτε με τις ώρες των δημοσιεύσεών σας.

Επειδή το κοινό κάθε εταιρίας στο Instagram διαφέρει θα πρέπει να βρείτε τις κατάλληλες ώρες δημοσίευσης για το δικό σας κοινό.

Μη μαντεύετε. Ανακαλύψτε τις κατάλληλες ώρες μελετώντας το Instagram Insights, μια λειτουργία που σας επιτρέπει να εξετάσετε τη δραστηριότητα του ακροατηρίου σας. Να δημοσιεύετε συνεχώς καινούργιο περιεχόμενο.

Πώς μια μικρή επιχείρηση μπορεί να προσελκύσει followers στο Ιnstagram;

Το Instagram Insights είναι πολύ ευπροσάρμοστο και σας βοηθά να κατανοήσετε το κοινό-στόχο σας. Μπορείτε να δείτε πληροφορίες όπως …

  • Η γεωγραφική θέση του κοινού σας
  • Αν είναι άνδρες ή γυναίκες
  • Σε ποιες ηλικιακές ομάδες ανήκουν
  • Πάνω απ’ όλα, πότε η δραστηριότητά τους είναι η υψηλότερη
2.  Να δημοσιεύετε συνεχώς νέο, πρωτότυπο περιεχόμενο

Το είδος του περιεχομένου που δημοσιεύετε στο Instagram οδηγεί τους πιθανούς followers τι να περιμένουν αν επιλέξουν να ακολουθήσουν το λογαριασμό σας. Αλλά όταν σας βλέπουν να δημοσιεύετε περιεχόμενο με συνέπεια, θα είναι πολύ πιο αποφασιστικοί  και σίγουροι ότι θα σας ακολουθήσουν.

3.  Χρησιμοποιείστε τα σωστά hashtags.

Χρησιμοποιώντας τα σωστά hashtags, το κοινό-στόχος σας βρίσκει εύκολο να ανακαλύπτει το περιεχόμενό σας, γεγονός που αυξάνει τις πιθανότητες να σας ακολουθήσουν. Αλλά πρέπει να το κάνετε χωρίς υπερβολές διαφορετικά θα μοιάζει με spam.

Τώρα, το ερώτημα είναι, τι είδους hashtags θα πρέπει να χρησιμοποιείτε σε μια δημοσίευση;

Ο στόχος σας είναι να χρησιμοποιήσετε τα hashtag που θα σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε νέους ανθρώπους. Τελεία και παύλα. Τα hashtags μπορούν να οδηγήσουν σε μεγάλη αναγνωσιμότητα όταν μπουν σωστά.

4.  Δώστε στους χρήστες αυτό που θέλουν

Είτε πρόκειται για το Facebook είτε για το Instagram, η καλύτερη ανάπτυξη είναι η οργανική ανάπτυξη. Τίποτα δεν είναι καλύτερο από το να έχετε ένα ακροατήριο που πραγματικά λατρεύει το εμπορικό σήμα σας και ενδιαφέρεται για το περιεχόμενό σας.

  • Παρακολουθήστε τους άμεσους ανταγωνιστές σας
  • Γνωρίστε ποια είναι η τάση
  • Κάντε ερωτήσεις στο ακροατήριό σας

Δείτε πώς μπορείτε να πάρετε απαντήσεις:

  • Ανατρέξτε στη λειτουργία Instagram Stories
  • Επιλέξτε την επιλογή αυτοκόλλητου “Poll”
  • Ξεκινήστε τη συλλογή και την ανάλυση ιδεών / σχολίων

Ανεξάρτητα από το πόσο νομίζετε ότι ξέρετε το κοινό σας, θα εκπλαγείτε με  τα αποτελέσματα αυτών των ερευνών. Είναι εξαιρετικά χρήσιμη διαδικασία και θα σας οδηγήσει σε άριστα αποτελέσματα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.