Οι γιορτές πλησιάζουν και οι επιχειρήσεις προσαρμόζουν τη Χριστουγενιάτικη ψηφιακή τους στρατηγική για να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη και τις πωλήσεις τους.
Εσείς;
Μήπως χρειάζεστε λίγες ιδέες για να εκτοξεύσετε τη διαδικτυακή απόδοση της επιχείρησής σας την περίοδο των γιορτών;
Η περίοδος των διακοπών είναι στο λιανικό εμπόριο ότι ο χρόνος αιχμής για την τηλεόραση. Οι λιανικές πωλήσεις των ΗΠΑ αναμένεται να φτάσουν το 1 τρισεκατομμύριο δολαρίων μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστιών και της Πρωτοχρονιάς, καλύπτοντας συνολικά 34 ημέρες αγορών μεταξύ 28 Νοεμβρίου και 31 Δεκεμβρίου. Αντίστοιχα σημαντική είναι αυτή η περίοδος και για την Ελλάδα.
Είναι μια τεράστια ευκαιρία και συμβαίνει μόνο μία φορά το χρόνο. Ως ιδιοκτήτης ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, δεν έχετε την πολυτέλεια να αγνοήσετε την πραγματοποίηση μιας συνολικής προσπάθειας για τη Χριστουγενιάτικη ψηφιακή στρατηγική της επιχείρησής σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.
Κάντε το Branding πιο Γιορτινό
Να κάτι που μπορεί να γίνει εύκολα! Απλά κάντε μια ενημέρωση στο branding σας ώστε να είναι πιο γιορτινό ή χειμωνιάτικο.
Θα μπορούσατε για παράδειγμα να προσαρμόσετε κάπως το logo σας, καθώς και τα προφίλ σας στα social media. Οι ιδέες είναι πολλές, ειδικά αν προσθέσετε σε αυτές χειμωνιάτικα σκηνικά και μοτίβα, όπως χιονισμένα δέντρα, δώρα και χιονάνθρωπους.
Προωθήστε μια Στοχευμένη Καμπάνια Email Marketing
Οι επιχειρήσεις αγαπούν τις γιορτές επειδή ο κόσμος είναι διατεθειμένος να διαθέσει πολύ περισσότερα χρήματα για αγορές από ό,τι συνήθως. Αποτελούν, επομένως, την ιδανική περίοδο να καταστρώσετε μια στοχευμένη στρατηγική email marketing, δίνοντας έμφαση σε συγκεκριμένα προϊόντα, υπηρεσίες και ειδικές προσφορές, ή στη γνωστοποίηση σημαντικών πληροφοριών που σχετίζονται με την εορταστική περίοδο, όπως το εορταστικό ωράριο, ημερομηνίες λήξης προσφορών κ.ά.
Αν θέλετε να δώσετε έμφαση σε συγκεκριμένα προϊόντα, δοκιμάστε να τα προβάλλετε με την τεχνική του «διαθέσιμα μόνο» – εξαιρετικό κόλπο ιδιαίτερα για μικρές επιχειρήσεις. Αν όντως θέλετε να το δοκιμάσετε, βεβαιωθείτε μόνο πως έχετε επαρκές απόθεμα.
Δώστε Δημιουργικότητα στα Μηνύματά σας
Πρέπει να προσπαθήσετε οι λεζάντες και τα προωθητικά σας μηνύματα, ιδιαίτερα στα email σας, να ξεχωρίζουν εύκολα από το πλήθος και να ενθαρρύνουν τους subscribers να ανοίξουν και να δουν το μήνυμά σας.
Γίνετε, λοιπόν, όσο το δυνατόν πιο δημιουργικοί και να θυμάστε πως υπάρχει πολύς ανταγωνισμός αυτήν την περίοδο.
Δημιουργήστε Περιεχόμενο με Θέμα τη Συγκεκριμένη Περίοδο
Προφανώς η περίοδος των γιορτών είναι ιδανική για να δημιουργήσετε αντίστοιχο περιεχόμενο, όπως βίντεο και άρθρα, το οποίο θα πρέπει στη συνέχεια να προβληθεί στον ιστότοπό σας, στις σελίδες σας στα κοινωνικά δίκτυα και στις email marketing καμπάνιες σας. Ιδανική ευκαιρία να αναδείξετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, καθώς και να δείξετε τα οφέλη τους ή τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αξιοποιηθούν καλύτερα.
Εμπλουτίστε τα κείμενά σας με λέξεις που προάγουν το “επείγον”
Στο πλαίσιο holiday μάρκετινγκ, είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια αίσθηση του επείγοντος μεταξύ του κοινού-στόχου σας.
Προσδιορίστε ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά με στόχευση του κοινού σας
Για μια εταιρία e-commerce, κοινό μυστικό στην προετοιμασία του μάρκετινγκ για τις γιορτές είναι οι λέξεις-κλειδιά: “black Friday deals,” “holiday season sales,” κλπ. Επειδή οι αγοραστές πίσω από αυτές τις λέξεις-κλειδιά βλέπουν ένα σημαντικό κίνητρο και θέλουν να αποκτήσουν τα προϊόντα και τις προσφορές που είναι μπροστά τους.
Είναι σημαντικό να έχετε κατά νου ότι ο ανταγωνισμός για αυτές τις λέξεις-κλειδιά είναι έντονος. Αν δεν χρησιμοποιήσετε πρόσθετα φίλτρα, οι προϋπολογισμοί της καμπάνιας σας θα στεγνώσουν σε ελάχιστο χρόνο.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.