Οι “έξυπνοι στόχοι” και πόσο βοηθούν τη SEO στρατηγική σας.
Αν έχετε ασχοληθεί λίγο, πιθανότατα έχετε ακούσει για τους “έξυπνους στόχους”. Εάν το ακούτε πρώτη φορά, σημαίνει ότι:
Πρέπει να έχετε συγκεκριμένους, μετρήσιμους, εφικτούς, ρεαλιστικούς και έγκαιρους στόχους.
Αν έχετε εφαρμόσει συγκεκριμένη στρατηγική SEO και σας πήγε καλά, μπορείτε να τη διατηρήσετε με μερικές τροποποιήσεις. Θα είναι πιο πιθανό να αξιοποιήσετε την πλήρη “δύναμη” του SEO, εφαρμόζοντάς το με τον σωστό τρόπο. Εάν ο μόνος στόχος SEO σας είναι να καταταγείτε #1 για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί, πιθανότατα θα απογοητευτείτε και θα αποθαρρυνθείτε, σπαταλώντας χρόνο και χρήμα σε έναν αόριστο στόχο.
Συγκεκριμένοι στόχοι
Ένας καλύτερος και πιο επιτυχημένος τρόπος αντιμετώπισης ενός φαινομενικά μεγάλου και ασαφούς στόχου είναι να τον σπάσετε σε μια σειρά μικρότερων και συγκεκριμένων στόχων, όπως η προσέλκυση X αριθμού επισκεπτών στην ιστοσελίδα, η απόκτηση X αριθμού πελατών ή η πραγματοποίηση X πωλήσεων ως αποτέλεσμα των τακτικών του digital marketing που εφαρμόζετε.
Ένας άλλο σημαντικό στοιχείο για τους συγκεκριμένους στόχους είναι ότι όλοι στην εταιρεία πρέπει να είναι ενεργοί και να γνωρίζουν αυτούς τους συγκεκριμένους στόχους για να εξασφαλίσετε περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας (ή ακόμα και να τους ξεπεράσετε).
Οι “έξυπνοι στόχοι” και πόσο βοηθούν τη SEO στρατηγική σας
Μετρήσιμοι στόχοι
Όσον αφορά τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσετε, είναι γεγονός πως υπάρχουν πολλοί παράγοντες και κριτήρια SEO που θα μπορούσατε να μετρήσετε. Πιστεύουμε ότι η λίστα που ακολουθεί είναι αυτό που ακριβώς χρειάζεστε για να ξεκινήσετε:
• Κατάταξη για τη βασική μετατροπή οργανικών και τοπικών λέξεων-κλειδιών
• Κατάταξη για δευτερεύουσες οργανικές και τοπικές λέξεις-κλειδιά
• Ροές παραπομπών
• Ροές εμπιστοσύνης
• Ισορροπία εμπιστοσύνης και αναφορών
• Μετρήσεις backlinks
• Συνολικά backlinks που έχουν τοποθετηθεί
• Αριθμός backlinks από ιστοσελίδες με “αξία”
• Αριθμός συνδέσμων από σχετικούς ιστότοπους
Επιτεύξιμοι στόχοι
Λοιπόν, πώς καταλαβαίνετε αν ο στόχοι που έχετε θέσει για το SEO της ιστοσελίδας σας είναι πραγματικά εφικτοί; Κάντε στον εαυτό σας μερικές ερωτήσεις:
• Έχετε τους πόρους για να πετύχετε αυτούς τους στόχους;
• Καταλαβαίνετε πώς αυτοί οι στόχοι θα επηρεάσουν πραγματικά την επιχείρησή σας;
• “Παίζετε” στα ίδια επίπεδα με τους “παίκτες” που κυριαρχούν στην πρώτη σελίδα αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης;
• Είστε έτοιμοι να αντιμετωπίσετε την αυξημένη κίνηση/επισκεψιμότητα/ενδιαφέρον/παραγγελειοληψία;
Ρεαλιστικοί στόχοι
Εάν οι στόχοι σας SEO περιλαμβάνουν τη στόχευση συγκεκριμένων όρων αναζήτησης που είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί, θα έχετε μια πιο σκληρή μάχη να δώσετε.
Η επίτευξη ρεαλιστικών στόχων απαιτεί από τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να αναλύουν και να αξιολογούν τη δυναμική, το μέγεθος, την υγεία και τους πόρους των εταιρειών τους.
Η αποτυχία, η απογοήτευση και η σπατάλη χρόνου και πόρων είναι κοινά αποτελέσματα που απορρέουν από την ανισότητα μεταξύ ενός επιχειρηματικού στόχου και των ανεπαρκών πόρων μιας επιχείρησης για την επίτευξη αυτού του στόχου.
Έγκαιροι στόχοι
Ο χρόνος που απαιτείται για το στήσιμο, την παρακολούθηση, τη διατήρηση και την προβολή των αποτελεσμάτων από το SEO είναι κάτι πιο εντατικό και που χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να πραγματοποιηθεί από άλλες μορφές marketing. Είναι σχεδόν απαραίτητο το να ζητήσετε να αναλάβει το SEO της σελίδας σας μια εταιρεία digital marketing.
Οι “έξυπνοι στόχοι” και πόσο βοηθούν τη SEO στρατηγική σας
Παρά την αναμονή, ο αλγόριθμος κατάταξης αναζήτησης της Google αλλάζει διαρκώς, απαιτώντας συνεχή παρακολούθηση και προσαρμογή των στρατηγικών SEO.
Δεν υπάρχει κάποιο μαγικό χρονοδιάγραμμα για την επιτυχία στο SEO. Αν δεν εφαρμοστεί η σωστή στρατηγική, μπορεί τα αποτελέσματα να μην έρθουν ποτέ, ή να χρειαστούν πολλοί μήνες έως μερικά χρόνια για να δείτε κάποια θετικά αποτελέσματα από το SEO.
Παρ’ όλα αυτά, παρατηρήθηκε ότι οι μεγαλύτεροι στόχοι επιτυγχάνονται πιθανότατα όταν αναλύονται σε πιο συγκεκριμένους, μετρήσιμους, ρεαλιστικούς και εφικτούς στόχους που έχουν τα δικά τους χρονοδιαγράμματα και προθεσμίες.
Το να έχετε ένα χρονικό πλαίσιο για ένα στόχο θα σας βοηθήσει να μείνετε επικεντρωμένοι σε αυτό και θα σας δώσει περισσότερα κίνητρα για να το πετύχετε.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.