Σε αυτό το άρθρο θα δούμε ποιες είναι οι θετικές επιπτώσεις από την αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αναζητούν και πώς κατατάσσονται τα αποτελέσματα αναζήτησης από τις μηχανές.

Μια ευκολότερη, πιο διαισθητική αναζήτηση

Με όλες τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στα παρασκήνια, οι χρήστες του διαδικτύου έχουν εξοικειωθεί σε μια γρήγορη, διαισθητική εμπειρία αναζήτησης που παράγει σχετικά αποτελέσματα.

Στο παρελθόν, οι χρήστες έπρεπε να δοκιμάσουν αρκετές διαφορετικές παραλλαγές αναζήτησης, αν τα αρχικά αποτελέσματά τους δεν προσέφεραν αυτό που είχαν ελπίσει. Ταυτόχρονα, το SEO έπρεπε να καθορίσει με ακρίβεια ποιες φράσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι πελάτες και να γραφτεί πρωτότυπο περιεχόμενο ιστοσελίδας που να περιλάμβανε αυτές τις φράσεις (ανεξάρτητα από το πόσο περίεργες μπορεί να ήταν). Έτσι, σταδιακά δημιουργήθηκε μια αποσύνδεση μεταξύ της πρόθεσης της αναζήτησης των χρηστών του ιστότοπου και των αποτελεσμάτων αναζήτησης που εμφανίζονται.

Η εννοιολογική αναζήτηση το άλλαξε αυτό εστιάζοντας λιγότερο στις συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις και περισσότερο στην πρόθεση του χρήστη πίσω από την αναζήτηση. Οπότε, για να υπάρξει αποτέλεσμα, έπρεπε να αλλάξουν όλες οι στρατηγικές SEO έτσι ώστε να λαμβάνουν πάντοτε υπόψιν αυτούς τους τύπους αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Καλύτερο περιεχόμενο

Ο στόχος της κάθε ενημέρωσης του αλγόριθμου είναι να βελτιωθεί η εμπειρία αναζήτησης του χρήστη του διαδικτύου. Με την ενημέρωση Hummingbird, προέκυψαν αποτελέσματα αναζήτησης τα οποία θεωρούνταν πιο συναφή με την αόριστη πρόθεση του χρήστη. Οι χρήστες εισάγουν τώρα ερωτήματα αναζήτησης παρόμοια με τον τρόπο που μιλάνε. Η Google έχει χρησιμοποιήσει τη λειτουργία AI (τεχνητή νοημοσύνη) για την αναζήτηση ιστοσελίδων βάσει αυτής της νέας σύνταξης ερωτημάτων αναζήτησης.

Προκειμένου να παράγουν το πλέον αναμενόμενο και υψηλής ποιότητας περιεχόμενο ιστοσελίδων, οι συγγραφείς περιεχομένου πρέπει να διεξάγουν διεξοδικότερη έρευνα σε θέματα και να γράφουν με τρόπο που το περιεχόμενο να είναι ευανάγνωστο, να προσελκύει την προσοχή και να προσφέρει αξία.

Ποιοτικά αποτελέσματα

Με το εννοιολογικό SEO, οι σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι (ή τουλάχιστον πρέπει να είναι) γεμάτες με περιεχόμενο υψηλής ποιότητας που απαντά με ακρίβεια στο αρχικό ερώτημα.

Ένα μεγάλο μέρος της πραγματοποίησης αυτής της διαδικασίας είναι η χρήση “πλούσιων απαντήσεων”. Αυτές οι απαντήσεις ερωτημάτων αναζήτησης συλλέγονται από την Google και εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης (SERP) με τέτοιο τρόπο ώστε ο χρήστης του διαδικτύου να μην χρειαστεί να κάνει κλικ σε έναν ιστότοπο URL για να δει το περιεχόμενο. Στον χρήστη παρουσιάζονται σύντομα αποσπάσματα του σχετικού περιεχομένου ενός ιστότοπου.

Λιγότερη έμφαση στις λέξεις-κλειδιά

Όπως γνωρίζετε τώρα, το εννοιολογικό SEO δίνει λιγότερη έμφαση στις λέξεις-κλειδιά. Η έρευνα λέξης-κλειδί εξακολουθεί να είναι σημαντική για να μετρηθεί η δημοτικότητα ορισμένων λέξεων-κλειδιών. Ωστόσο, οι λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε να στοχεύσετε δεν είναι πλέον το μόνο τμήμα της στρατηγικής SEO.

Πέρασαν οι ημέρες στις οποίες οι ιστοσελίδες χρειάζονταν λέξεις-κλειδιά ακριβούς αντιστοίχισης και κάθε σελίδα του ιστότοπου έπρεπε να έχει μια συγκεκριμένη αναλογία λέξεων-κλειδιών. Τώρα, αυτές οι λέξεις-κλειδιά βοηθούν να κατευθύνουμε την εστίασή μας σε ορισμένα θέματα και συζητήσεις, αλλά το περιεχόμενό μας πρέπει να επικεντρωθεί σε αυτό που πραγματικά θέλει ο χρήστης.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.