Το Ιnternet Marketing είναι ο πιο οικονομικός τρόπος για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας.

Τι είναι όμως πραγματικά το Ιnternet Marketing;

Ορισμός του Ιnternet Marketing

Το Ιnternet Marketing, το οποίο αποκαλείτια και online marketing, είναι η διαδικασία της προώθησης μιας επιχείρισης, ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας στο Ίντερνετ χρησιμοποιώντας εργαλεία που βοηθάνε την κίνηση, την προσέλκυση νέων πελατών και τις πωλήσεις.

Το Ιnternet Marketing  είναι ένας γενικότερος όρος που χρησιμοποιεί μια σειρά μάρκετινγκ τακτικών και στηρατηγικής συμπεριλαμβανομένων των περιοχομένου, των email, της αναζήτησης και της  πληρωμένης διαφήμισης κλπ.

Επίσης, χρησιμοποιούμε και τον όρο content marketing.”

Γιατί;

Επειδή το content marketing είναι το internet marketing για το παρόν και το μέλλον.

Το Content Marketing Institute ορίζει το μάρκετινγκ περιεχομένου ως:

“Μια στρατηγική προσέγγιση μάρκετινγκ που εστιάζει στη δημιουργία και δημοσίευση πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου για την προσέλκυση και διατήρηση ενός σαφώς καθορισμένου κοινού – και τελικά, για την προώθηση κερδοφόρων ενεργειών των πελατών”.

Σκεφτείτε το ως εξής: το μάρκετινγκ περιεχομένου (ή το inbound marketing) βρίσκεται σε άμεση αντίθεση με την παραδοσιακή διαφήμιση (outbound marketing), ενώ είναι σε άμεση συνοχή με τα πρότυπα και τις συνήθειες της σημερινής γενιάς.

Content Marketing vs. Traditional Advertising

Η παραδοσιακή διαφήμιση επικεντρώνεται στην προώθηση μηνυμάτων προς στον καταναλωτή για να τον οδηγήσει σε αγορά.

Είναι αποσπασματική και παρεμβατική.

Φωνάζει, “Γεια σου, κοιτάξτε με!”, ενώ κουνάει τα χέρια.

Μπορεί να προσπαθήσετε να τις αποφύγετε, αλλά οι παραδοσιακές διαφημίσεις είναι επίμονες. Βομβαρδίζεστε από αυτές καθημερινά και ξέρετε πώς ακριβώς είναι.

Οι διαφημίσεις υπάρχουν ήδη από τη δεκαετία του 1950. Ενδέχεται να εξακολουθούν να λειτουργούν σε μερικές περιπτώσεις.

Ωστόσο, οι χρήστες του Διαδικτύου μπορούν απλώς να κάνουν κλικ μακριά από τις διαφημίσεις στο Internet, αν δεν θέλουν να τις δουν.

Και ακριβώς αυτό συμβαίνει.

Σύμφωνα με μια αναφορά της PageFair, 615 εκατομμύρια συσκευές σήμερα χρησιμοποιούν ad blockers και η χρήση τους ανεβαίνει με ραγδαίους ρυθμούς.

Οι διαφημίσεις είναι ενοχλητικές.

Και δεν είναι ο τρόπος που οι καταναλωτές επιθυμούν να μάθουν για νέα προϊόντα πια.

Αντί οι επιχειρήσεις να βομβαρδίζουν τους καταναλωτές, πρέπει να υιοθετήσουν μια διαφορετική και ευγενέστερη προσέγγιση.

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ακριβώς αυτό.

Τα εμπορικά σήματα και οι έμποροι που το χρησιμοποιούν δημοσιεύουν περιεχόμενο που διδάσκει, εμπνέει, καθοδηγεί ή λύνει ένα πρόβλημα για το κοινό-στόχο του.

Με μερικά χρήσιμα κόλπα, οι χρήστες μπορούν να βρουν αυτό το περιεχόμενο στον ιστό χωρίς να δεχτούν πίεση.

Αν οι χρήστες κερδίσουν κάτι χρήσιμο από το περιεχόμενο αυτό, θα συνεχίσουν να επιστρέφουν για περισσότερο.

Τέλος, οι καταναλωτές μπορούν να αλληλεπιδρούν με τη μάρκα οργανικά και να μοιράζονται το περιεχόμενό τους στα κοινωνικά μέσα.

Η εμπιστοσύνη είναι σφυρηλατημένη. Η αρχή έχει γίνει.

Γιατί Internet Marketing?

Τώρα που ξέρετε τι είναι το Ιnternet Marketing, μπορείτε ακόμα να αναρωτιέστε γιατί υπάρχει τόσο πολλή διαφημιστική εκστρατεία γύρω από αυτό.

Λοιπόν, η διαφημιστική εκστρατεία είναι απόλυτα θεμελιωμένη.

Το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο έχει δείξει αποδεδειγμένη επιτυχία ξανά και ξανά.

Εδώ είναι μερικά στατιστικά στοιχεία που συλλέγονται από τον ιστό για να σας βοηθήσουν να πάρετε μια ιδέα για το γιατί το μάρκετινγκ Διαδικτύου / περιεχομένου είναι υψηλό:

  • Το 2019, το content marketing είναι μια βιομηχανία που αξίζει 313 δισεκατομμύρια δολλάρια.
  • 91% των επιχειρήσεων είναι ήδη πεποισμένο για τη δυναμική του και το έχει ήδη συμπεριλάβει στη μάρκετινγκ στρατηγική του.
  • Το Content marketing στοιχίζει 62% λιγότερο από το παραδοσιακό, outbound marketing, ενώ δημιουργεί τρεις φορές περισσότερα leads.
  • Mια μικρή επιχείριση που έχει blog, έχει 26% περισσότερη αύξηση στο στόχο-κοινό της από τον ανταγωνισμό.

Με 99% της συγκέντρωσης μια επιχείρισης στο content marketing, το αποτέλεσμα φέρνει μεγάλη αύξηση στις πωλήσεις που είναι και το ζητούμενο.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.