Ποιες τάσεις Google SEO είναι σημαντικές για το 2020; Συγκεντρώσαμε πέντε σημαντικές πτυχές αυτού του αντικειμένου.

1) Φωνητική αναζήτηση.

Η ιστοσελίδα σας δεν πρέπει να βελτιστοποιηθεί για τη μηχανή αναζήτησης, αλλά για τους χρήστες της. Η Google εστιάζει και στο χρήστη.

Εκατομμύρια άνθρωποι ήδη χρησιμοποιούν ενεργά τους βοηθούς φωνής στην καθημερινή τους ζωή. Ανεξάρτητα από το αν είναι η Siri, η Alexa, η Cortana, ο ανώνυμος βοηθός ή οι έξυπνοι βοηθοί της Google, τα ονόματα των οποίων θα μάθουμε μόνο το επόμενο έτος: Η αναζήτηση φωνητικού βοηθού θα είναι επίσης ένα από τα πιο καυτά θέματα το 2020.

2) Προτεραιότητα στα κινητά και η σημασία των εμπλουτισμένων αποσπασμάτων.

Τα εμπλουτισμένα αποσπάσματα δεν σχετίζονται μόνο με τους βοηθούς φωνής, αλλά είναι επίσης πολύτιμα για τους χρήστες κινητών τηλεφώνων. Με μερικά μόνο κλικ, σημαντικές πληροφορίες – όπως οι ώρες λειτουργίας – μπορούν να εμφανιστούν σε μικρότερες συσκευές. Τα εμπλουτισμένα αποσπάσματα δεν είναι πιθανώς ένας άμεσος παράγοντας για να ανεβείτε στην κατάταξη, αλλά είναι μέρος της βελτιστοποίησης SEO.

Έτσι κι αλλιώς, τα πλούσια αποσπάσματα δεν παρέχουν μόνο πληροφορίες, αλλά κάνουν την καταχώρισή σας να ξεχωρίζει περισσότερο και να προσελκύσει περισσότερα κλικ.

Η βελτιστοποίηση για κινητές συσκευές ήταν απαραίτητη εδώ και χρόνια.
Σήμερα, η Google έχει πρόσβαση μόνο σε ιστοσελίδες σαν να ήταν σε κινητή συσκευή. Αν η ιστοσελίδα σας εξακολουθεί να μην είναι βελτιστοποιημένη, έχετε δουλειά να κάνετε. Και ναι, εξακολουθούμε να βλέπουμε πολλές ιστοσελίδες που δεν είναι!

3) Υψηλής ποιότητας περιεχόμενο.

Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς και το περιεχόμενο βίντεο έχει αποκτήσει αυξανόμενη δημοτικότητα εδώ και χρόνια μαζί με τα blogs και τα podcasts: τα προϊόντα δοκιμάζονται, οι νέοι υπάλληλοι βρίσκονται μέσω βίντεο μάρκετινγκ του προσωπικού, ή ένας νέος εργοδότης αναζητείται μέσω βίντεο.

Τα σεμινάρια μας διδάσκουν πώς να πλέκουμε τις κάλτσες και οι περσικές γάτες που κυνηγούν τους δείκτες λέιζερ μας κάνουν να ξεχνάμε τον τρομερό καιρό έξω. Αλλά ανεξάρτητα από το περιεχόμενο, όλα τα βίντεο πρέπει να μπορούν να αναζητηθούν.
Από τη μια πλευρά, είναι απαραίτητο να προσαρμόσετε το περιεχόμενό σας στους χρήστες που καταναλώνουν κυρίως βίντεο.

Αυτοί οι χρήστες τείνουν να είναι νέοι, που τους αρέσει το γρήγορο και διασκεδαστικό περιεχόμενο. Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον χάρτη βίντεο των δημοφιλών πλατφορμών όπως το YouTube και το Vimeo για να μεταδώσετε ισχυρά λέξεις-κλειδιά και άλλες σχετικές πληροφορίες στα μεταδεδομένα των βίντεό σας.

4) Εμπειρία και παρουσία χρηστών.

Πώς μπορείτε να κάνετε τους χρήστες να απολαμβάνουν τη μετακίνησή τους από ιστοτόπο σε ιστότοπο σε real time, καθιστώντας τις σελίδες ενδιαφέρουσες για τις μηχανές αναζήτησης; Η εμπειρία του χρήστη είναι ένα τεράστιο θέμα.

Οι μηχανές αναζήτησης ενσωματώνουν αναμφισβήτητα μια κεντρική πτυχή της εμπειρίας των χρηστών στην κατάταξή τους: Η απόδοση μιας σελίδας, η ταχύτητα με την οποία παρέχεται το περιεχόμενο. Μιλάμε για χιλιοστά του δευτερολέπτου εδώ! Από την άποψη του SEO, είναι λοιπόν απαραίτητο το 2020 να δημιουργηθούν τοποθεσίες στις ιστοσελίδες που να είναι τεχνικά ώριμες και να παρέχουν ταχύτητα, ακόμη και αν τα καλώδια οπτικών ινών ή το κινητό δίκτυο 5G καθίστανται όλο και πιο τυποποιημένα.

5) Τεχνητή νοημοσύνη.

Στο μέλλον, θα επιτρέψουμε στους αλγόριθμους να μας βοηθήσουν να χειριστούμε τους ίδιους τους αλγόριθμους. Από το 2015, η Google έχει επεξεργαστεί έναν αλγόριθμο αυτόματης εκμάθησης που ονομάζεται “Rankbrain”, ο οποίος φροντίζει για ερωτήματα αναζήτησης που δεν έχουν γίνει ποτέ πριν – τα οποία φέρεται ότι αντιπροσωπεύουν το 15% όλων των ερωτημάτων.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.