Instagram Bio: Σήμερα θα σας μιλησουμε, για τα tricks που το κάνουν επιτυχημένο.

Η πρώτη εντύπωση είναι το κλειδί!

Οι έρευνες δείχνουν ότι έχεις μόνο 7 δευτερόλεπτα για δείξεις ποιος είσαι. Στα social media ο χρόνος είναι ακόμα πιο περιορισμένος, έτσι σε αυτό το σημείο έρχεται το
instagram bio.

Είτε χρησιμοποιείς το Instagram για προσωπική, είτε για επαγγελματική χρήση είναι σημαντικό να έχεις ένα καλό bio. Συνήθως είναι το πρώτο σημείο επαφής για τους νέους επισκέπτες. Αδιαμφισβήτητα αποτελεί εργαλείο που μπορεί να σου φέρει followers, αρκεί να το δομήσεις σωστά.

Είσαι έτοιμος για ολική μετατροπή του instagram bio σου;

1. Η εικόνα profile και το name είναι το παν

Επέλεξε μια καλής ποιότητας φωτογραφία που σε αντικατοπτρίζει. Μια καλή τεχνική είναι να βάλεις την φωτογραφία σε μονόχρωμο background, ώστε να ξεχωρίζεις από τα υπόλοιπα accounts. Αν πάλι έχεις κάποιο brand βάλε το logo σου για άμεση αναγνωρισιμότητα.

Ένα από τα επόμενα βήματα είναι να βεβαιωθείς ότι το πεδίο ονόματος σου είναι όσο το δυνατόν καλύτερο. Η χρήση του real name σου μπορεί να διευκολύνει τους χρήστες να σε βρουν. Πέρα από αυτό προσθέτει μια προσωπική πινελιά στο προφίλ.

Σημαντική είναι η προσθήκη keyword δίπλα στο όνομα που να περιγράφει την ιδιότητα σου. Για παράδειγμα αν είσαι content creator ή personal trainer ή συγγραφέας. Βάζοντας την μικρή αυτή πινελιά βοηθάς τους χρήστες να βρουν το σωστο λογαριασμο.

2. Πρόσθεσε κατηγορία

Εάν διατηρείς επαγγελματικό προφίλ, μπορείς να επιλέξεις μια κατηγορία για την επιχείρησή σου. Η προσθήκη της κατηγορίας θα ελευθερώσει χώρο στο instagram bio, αφού δεν θα χρειαστεί να επαναλάβεις αυτή την πληροφορία.

3. Δείξε ποιος είσαι αλλά σύντομα

Ένα καλό bio εξηγεί τι κάνεις και σε ποιο κοινό απευθύνεται. Σύντομο, αλλά συναρπαστικό, είναι το χρυσό πρότυπο. Οι μακροσκελείς φράσεις και η υπερφόρτωση με emoji απαιτεί ένα τεράστιο ΟΧΙ. Σκέψου τις δεξιότητές σου, εμπειρίες που ενδιαφέρουν τους πιθανούς followers σου ή τι είναι αυτό που σε κάνει μοναδικό.

4. Πρόσθεσε Call-to-Action

Πρέπει να συμπεριλάβεις ένα δυνατό CTA πάνω από το url και κάντο να ξεχωρίσει. Να είσαι ευρηματικός, βάλε emoji για να ενθαρρύνεις ακόμη περισσότερα κλικ! Θα τραβήξεις σίγουρα την προσοχή του user κάνοντας τον να εκτελέσει την ενέργεια που θές. Αν γίνει σωστά, μπορεί να εκτοξεύσει την ανάπτυξή σου στην πλατφόρμα.

5. Μοιράσου τα στοιχεία επικοινωνίας σου

Αν έχεις business προφίλ τότε σου δίνεται η δυνατότητα να προσθέσεις το τηλέφωνό σου, το email σου ή να δώσεις τη διεύθυνσή σου. Μην ξεχνάς οτι για να πετύχεις στο χώρο των social πρέπει να έχεις αλληλεπίδραση με τον κοινό σου. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό, αφού θα κερδίσεις την εμπιστοσύνη τους.

6. Χρησιμοποίησε keywords

Τα σχετικά keywords, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αυξήσετε την εμβέλειά σας στην πλατφόρμα. Επέλεξε εκείνα που θα δείξουν τι έχεις να προσφέρεις στο κοινό σου, τα προσόντα σου, ή ακόμα και τα ενδιαφέροντά σου. Για να πάρεις μερικές ιδέες το tip είναι να κοιτάξεις παρόμοια account με το δικό σου. Δείξε τι σε ξεχωρίζει από εκείνους και τι σε κάνει μοναδικό.

7. Φτιάξε Story Highlights

Τα Stories Highlights είναι ο καλύτερος τρόπος για να παρουσιάσετε περιεχόμενό σας. Είναι αυτά που πιστεύεις ότι πρέπει να βλέπει ξανά και ξανά το κοινό σου.
Μπορείς να αναδείξεις τα προϊόντα, τις υπηρεσίες ή τις αξίες του brand.

Extra Tip: Τα covers θα βοηθήσουν το account σου να έχει ωραία αισθητική και να φαίνεται τακτοποιημένο.

8. Ενημέρωσε τακτικά το bio σου

Μη βαριέσαι! Το bio στο Instagram δεν είναι μια υπόθεση που γίνεται μία και καλή. Είναι σημαντικό να ενημερώνεται τακτικά για να αντικατοπτρίζει τις αλλαγές στην επωνυμία ή την επιχείρησή. Εξάλλου οι αλλαγές είναι αναγκαίες με την πάροδο του χρόνου.
Αξίζει να επενδύσεις λίγο χρόνο και προσπάθεια στην παραπάνω διαδικασία, ώστε να δημιουργήσεις το απόλυτο Instagram bio. Καθώς το brand σου εξελίσσεται, ξέκλεψε λίγο χρόνο για να τσεκάρεις ότι λέει πάντα τη σωστή ιστορία σου. Εν κατακλείδι, μπορεί να κάνει όλη τη διαφορά μεταξύ του να πατήσει ένας user follow ή να σε παραλείψει.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.