Oι τάσεις στο Graphic design αλλάζουν με γοργούς ρυθμούς. Είναι σημαντικό λοιπόν να παρακολουθείτε τις τελευταίες εξελίξεις.
Ψάχνετε τρόπους για να εκσυγχρονίσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ στα social media; Θέλετε να μάθετε τις τάσεις Graphic design που μπορούν να μεταφέρουν τη μικρή επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο;
Αυτές είναι μερικές συμβουλές για να είστε ενημερωμένοι για τη γραφιστική τάση στα κοινωνικά δίκτυα.
1. Ματ χρωματικοί συνδυασμοί (όχι ιδιαίτερα έντονα χρώματα)
Οι μεταβαλλόμενες παλέτες χρωμάτων είναι μια σημαντική τάση για την εύκολη ανανέωση και ενημέρωση των γραφικών σας. Ένα ματ χρώμα είναι ένα χρώμα που έχει μαύρο ή λευκό προστιθέμενο σε αυτό, έτσι ώστε να είναι το αντίθετο από ένα “φανταχτερό” χρώμα. Αυτό μπορεί να είναι μια πραγματικά αποτελεσματική τάση στα κοινωνικά μέσα, ειδικά καθώς μπορεί γρήγορα να εφαρμοστεί στις κεφαλίδες και τις εικόνες σας.
2. Mινιμαλισμός
Ο μινιμαλισμός έχει αυξηθεί τα τελευταία χρόνια, με πολλές εταιρίες τεχνολογίας να χρησιμοποιούν μινιμαλισμό στις σελίδες προορισμού τους. Αυτή η τάση πρόκειται να υπερισχύσει και στα social media το 2024.
Μπορείτε να υιοθετήσετε αυτήν την τάση δημιουργώντας καθαρά γραφικά κοινωνικών μέσων και εστιάζοντας στο λευκό χώρο στα σχέδιά σας.
3. Branded Animations
Τα GIFs είναι παντού – τόσο πολύ ώστε να έχουν γίνει μέρος του λεξιλογίου μας. Όμως, τα GIF και τα κινούμενα σχέδια εξακολουθούν να αποτελούν ένα ελάχιστα χρησιμοποιημένο εργαλείο για το branding.
Η δημιουργία ενός μοναδικού GIF με την επωνυμία σας είναι ένας εύκολος τρόπος για να προχωρήσετε μπροστά. Και εννοούμε, μπροστά από τους ανταγωνιστές σας το 2024. Όχι μόνο θα είναι το GIF εντελώς μοναδικό για εσάς. Αλλά αυτό σημαίνει ότι κανένας ανταγωνιστής δεν μπορεί να το αντιγράψει. Επίσης, βοηθά επίσης στην οικοδόμηση καλύτερης μάρκας.
4. Αφηρημένες και “ονειρικές” εικονογραφήσεις
Η εικονογράφιση έχει αναδυθεί τα τελευταία χρόνια – από την Casper στο Spotify, στους τεχνολογικούς γίγαντες Twitter και Apple. Σκεφτείτε αφηρημένες και ονειρικές εικόνες ως το αντίθετο από ρεαλιστικές εικόνες, με υπερβολικές αναλογίες και ασυνήθιστους χρωματικούς συνδυασμούς.
Αυτή η τάση είναι ιδιαίτερα ελκυστική για τα social media, τραβάει την προσοχή και ενθαρρύνει τους χρήστες να κοιτάξουν για περισσότερη ώρα τα ποστς.
5. Πρωτότυπες και μοναδικές stock φωτογραφίες
Αν η τάση στην εικονογράφιση στα social media τείνει να γίνει πιο “ονειρική”, οι stock φωτογραφίες ετοιμάζονται να ακολουθήσουν κι αυτές. Αυτό σημαίνει ότι θα δείτε πιο απλά τοπία με αχνότερα χρώματα, πρωτότυπα πορτρέτα και πιο “ουδέτερες” stock φωτογραφίες για το 2024.
6. Έντονες αλλά απλές γραμματοσειρές
Το 2024, οι “αχνές, ευάερες και χειρόγραφες” γραμματοσειρές είναι εκτός παιχνιδιού και στη θέση τους έρχονται οι πιο έντονες γραμματοσειρές. Με τον όρο “έντονες” γραμματοσειρές, εννοούμε γραμματοσειρές από το φάσμα bold και extra bold.
Οι έντονες αλλά απλές γραμματοσειρές αποτελούν μια μεγάλη τάση για χρήση στα γραφικά των κοινωνικών μέσων. Μια έντονη γραμματοσειρά μπορεί να είναι μια εντυπωσιακή προσθήκη σε απλά γραφικά και θα λειτουργήσει για τα περισσότερα εμπορικά σήματα.
Μια ιδιαίτερη συμβουλή είναι να χρησιμοποιήσετε αυτές τις τάσεις χωρίς όμως να το παρακάνετε. Χρησιμοποιήστε έντονα γράμματα μόνο στους τίτλους και στους υπότιτλους. Αν όλα τα γράμματα είναι έντονα, το αποτέλεσμα δε θα είναι καλό.
Ελπίζοντας ότι αυτά τα tips θα είναι χρήσιμα για το 2024, σας δίνουμε κάποιες ιδέες για να σκεφτείτε πώς θα βελτιώσετε μέσα από τη γραφιστική σας προσέγγιση τη στρατηγική σας στα κοινωνικά δίκτυα.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.