Το blog δεν είναι απλώς ένα blog, είναι δουλειά. Το περιεχόμενο του blog θέλει πολύ προσοχή προκειμένου να λειτουργήσει όπως πρέπει σε σχέση με το SEO.
Ένα είναι το σίγουρο. Ότι ο αριθμός των sites αυξάνει με γεωμετρική πρόοδο. Γι αυτό το λόγο το SEO έχει γίνει πολύ πιο ανταγωνιστικό. Ναι, περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν το Google, αλλά αναζητούν τους ίδιους δημοφιλείς όρους.
Το Ubersuggest, π.χ. έχει μια βάση δεδομένων με 646.777.704 λέξεις-κλειδιά.
Και από αυτές τις λέξεις-κλειδιά, μόνο 15.301.405 λέξεις-κλειδιά δημιουργούν έναν όγκο αναζήτησης που υπερβαίνει τις 10.000 αναζητήσεις ανά μήνα.
Καθώς περισσότεροι άνθρωποι βρίσκονται on line, δεν σημαίνει ότι ψάχνουν για ολοκαίνουργιες λέξεις-κλειδιά. Απλώς σημαίνει ότι οι δημοφιλείς όροι γίνονται ακόμα πιο δημοφιλείς.
Γι ‘αυτό είναι πιο δύσκολο να κάνεις τους χρήστες να έρθουν στη δική σου ιστοσελίδα, Ο ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος και οι εταιρείες με τις οποίες ανταγωνίζεσαι είναι περισσότερες, ενώ ο οι λέξεις κλειδιά είναι κοινές.
Από τη στιγμή που το SEO έχει γίνει πιο ανταγωνιστικό, δεν έχετε άλλη επιλογή από το να το αντιμετωπίζετε ως επιχείρηση.
Χρειάζεται χρόνος και χρήματα για την παραγωγή περιεχομένου.
Χρειάζεται χρόνος και χρήματα για την προώθηση του περιεχομένου σας. Και αφού έχετε αυτούς τους επισκέπτες, χρειάζεται περισσότερος χρόνος και χρήματα για να μετατραπούν αυτοί οι επισκέπτες σε πελάτες που πληρώνουν.
Με άλλα λόγια, επειδή είναι τόσο ανταγωνιστικό το περιβάλλον, δεν θα το κάνετε τόσο καλά αν δεν βάζετε τόνους χρόνου ή χρήματος (ή ιδανικά και τα δύο).
Δεν προσπαθώ να σας πείσω να φτιάξετε ένα blog. Αλλά πιστεύω ότι οι περισσότερες εταιρείες θα πρέπει να έχουν ένα blog. Και αν δεν έχετε ένα, απλώς ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό για να ξεκινήσετε.
Ένα blog είναι ο μόνος τρόπος να ταξινομηθείτε σε καλή θέση στο Google και να δημιουργήσετε επισκεψιμότητα χωρίς να πληρώσετε άμεσα για αυτό χρησιμοποιώντας τις διαφημίσεις Google AdWords ή Facebook.
Αλλά αν θέλετε να το κάνετε καλά, δεν μπορείτε να αντιμετωπίζετε το ιστολόγιό σας σαν ένα “blog”
Πρέπει να το αντιμετωπίζετε σαν μια επιχείρηση. Εάν δεν το κάνετε, τότε δεν θα κάνετε καλά…
Εδώ είναι τα σημαντικά βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε:
Επικεντρωθείτε στη συγγραφή του καταπληκτικού περιεχομένου με συνέπεια.
Δεν πρόκειται να γράψετε μία ή δύο εκπληκτικές αναρτήσεις … πρέπει να είστε συνεχώς φοβεροί. Και αν δεν έχετε το χρόνο, θα πρέπει απλά να προσλάβετε έναν συγγραφέα για να σας βοηθήσει.
Προωθήστε το περιεχόμενό σας.
Αφού έχετε περιεχόμενο, θα πρέπει να το προωθήσετε. Η προώθηση δεν είναι εύκολη, αλλά είναι απαραίτητη.
Επικεντρωθείτε στο κομμάτι των εσόδων τελευταία.
Οι περισσότεροι bloggers που φτάνουν μέχρι εδώ αντιμετωπίζουν ένα μεγάλο πρόβλημα.
Καθώς η επισκεψιμότητά τους αυξάνει τα έσοδά τους παραμένουν στάσιμα. Επειδή έχετε περισσότερους επισκέπτες, αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα αυξήσετε και τα έσοδά σας.
Αυτή είναι μια άλλη συζήτηση, με απαντήσεις που φυσικά υπάρχουν και θα σας της δώσουμε σε επόμενο άρθρο μας.
Μην ξεχάσετε τη φωνητική αναζήτηση
Αν ακολουθήσετε όλα τα παραπάνω και τα πετύχετε, πρέπει να ξεκινήσετε άμεσα να σκέφτεστε την φωνητική αναζήτηση. Το 40% των ενήλικων χρηστών χρησιμοποιούν πια καθημερινά τη φωνητική αναζήτηση. Εξασφαλίστε ότι θα έχετε αυτό το σημαντικό digital marketing εργαλείο.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.