Οι branding εταιρείες είναι πολλές. Όμως οι περισσότεροι επιχειρηματίες δυσκολεύονται. Δηλώνουν πως θα ήθελαν να δημιουργήσουν μια εταιρεία που θα τύχει της αναγνώρισης του καταναλωτή. Θα σημειώσει επιτυχίες, αλλά προσανατολίζονται ελάχιστα σ’ αυτήν την κατεύθυνση. Δυσκολεύονται να υιοθετούν συμβουλές και πράγματα που θα τους βοηθούσαν να βελτιωθούν και να πλησιάσουν τους στόχους τους.

Γιατί συμβαίνει αυτό;

Αυτό συμβαίνει γιατί οι κανόνες και κυρίως οι “άγραφοι” κανόνες της αγοράς απαιτούν λεπτούς χειρισμούς. Συγκεκριμένες στρατηγικές που μπορούν να δώσουν ώθηση και να κάνουν μια επιχείρηση να ξεχωρίσει.

Πώς θα κανέτε τους καταναλωτές να “μιλούν” για το brand σας

Εάν θέλετε η επιχείρηση σας να υπερτερήσει έναντι του ανταγωνισμού ένα είναι σίγουρο. Δεν θα το καταφέρετε ακολουθώντας μία ψυχρή, αποστειρωμένη τακτική. Πώς να κάνετε τους καταναλωτές να αρχίσουν να μιλάνε για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας; Χρειάζεται να αναπτύξετε ένα ισχυρό, αξιοσημείωτο, θερμόαιμο brand.

Εδώ θα βρείτε πέντε στρατηγικές που προτείνουν branding εταιρείες για να κάνετε το brand σας πιο “ανθρώπινο”

Σύμφωνα με τις branding εταιρείες, αρχίστε με λίγο χιούμορ

Μην φοβάστε να χρησιμοποιήσετε χιούμορ για να προωθήσετε το brand σας. Είναι σημαντικό να διασκεδάζετε με τους fan σας. Εάν δεν είστε σίγουροι για το πως ακριβώς μπορείτε να ενσωματώσετε το χιούμορ, πάρτε κάποιες συμβουλές. Υπάρχουν σελίδες που ειδικεύονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα οποία προσφέρουν πολλές “πως να” ιδέες. Μία τέτοια σελίδα είναι το Social Media Examiner το οποίο προτείνει μεταξύ άλλων το να αστειεύεστε σχετικά με το brand σας στην σελίδα προορισμού σας και στα newsletters σας. Είναι καλό να απευθυνθείτε σε branding εταιρείες. Μπορούν να σας βοηθήσουν.

Χρησιμοποιείτε καθημερινή γλώσσα

Τίποτα δεν “σκοτώνει” γρηγορότερα το ενδιαφέρον ενός πελάτη από την χρήση τεχνικών ορισμών ή υπερβολικά περίπλοκων λεπτομερειών. Οι καταναλωτές είναι αλήθεια πως δεν θέλουν να ακούν μια γλώσσα η οποία απευθύνεται αποκλειστικά σε πελάτες του κλάδου.

Συνδέστε αυτά που προσφέρετε στο μαγαζί σας με τα διαδικτυακά προϊόντα σας

Πολλές επιχειρήσεις συχνά παλεύουν να ενοποιήσουν την offline και την online παρουσία τους. Μία καλή στρατηγική είναι να δημιουργήσετε μία offline εμπειρία η οποία να αντικατοπτρίζει την online εμπειρία της επιχείρησής σας. Για παράδειγμα, κάποιες εταιρίες χρησιμοποιούν το Pinterest. Έτσι, ώστε να καταλάβουν ποια είναι τα πιο δημοφιλή τους κομμάτια. Τα οποία εν συνεχεία προωθούν περισσότερο στα φυσικά τους καταστήματα.

Όπως προτείνουν οι branding εταιρείες: παραδεχθείτε τα λάθη σας

Εάν κάνετε λάθη καθώς στήνετε την επιχείρησή σας παραδεχθείτε τα και να είστε ειλικρινείς με τους πελάτες σας. Να κάνετε γνωστό το πως σκοπεύετε να τα διορθώσετε. Με το να παραδεχθείτε το λάθος σας – αφού φυσικά το διορθώσετε – δείχνετε στους πελάτες σας ότι μπορούν να σας εμπιστευτούν.

Δώστε πιο προσωπικό χαρακτήρα

Ποιος γράφει τα blog σας, κάνει post και διαχείριση Facebook ή ανεβάζει τις τις φωτογραφίες σας στο Pinterest; Η τεχνολογία έχει κάνει τα ψώνια πιο άνετα. Αλλά το να κάνετε τα πάντα αυτόματα κάνει την όλη διαδικασία λιγότερο ανθρώπινη.

Από τις branding εταιρείες κρατήστε αυτό: Λιγότερο “αυτόματοι” – περισσότερο “ανθρώπινοι”

Μία καλή ιδέα είναι να κάνετε το προσωπικό σας να υπογράφει με το ονομά του. Αυτό, κατά τις αλληλεπιδράσεις της επιχείρησης σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Καθώς και να σιγουρεύονται ότι οι προσωπικές τους πληροφορίες είναι προσβάσιμες στους καταναλωτές. Αυτό είναι κάτι που εστιάζουν οι περισσότερες branding εταιρείες.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.