Οι στρατηγικές digital marketing επηρεάζονται από τάσεις που γεννιούνται, κυκλοφορούν και τελικά επικρατούν. Μην ξεχνάμε πως το μάρκετινγκ είναι ζωντανός οργανισμός, ισχυρό, αλλά και ευάλωτο, που μπορεί να επηρεάζεται από οτιδήποτε. Από κάτω μπορείτε να βρείτε κάποιες τάσεις που βασίζονται στην μινιμαλιστική τεχνοτροπία όσον αφορά το digital marketing.

1. Νικήτρια είναι η μινιμαλιστική κίνηση της Apple

Τα πρότυπα όσον αφορά τον σχεδιασμό, το προϊόν και το μήνυμα που το συνοδεύει έχουν ήδη τεθεί. Το πάντρεμα της απλότητας και της τόλμης έχει αλλάξει το παιχνίδι του digital marketing για πάντα. Όλα τα πολύ επιτυχημένα brands–> Apple, Uber, Nike, Google – χρησιμοποιούν τολμηρές στρατηγικές που λένε πολύ λίγα. Η επιτυχία τους ξεκινάει από μια επιτυχημένη στρατηγική digital marketing και βασίζεται στο ότι έχουν δημιουργήσει τεράστια κανάλια με υποστηρικτές. Επίσης, βασίζεται στο γεγονός ότι η εικόνα της επιχείρησης τους και το σλόγκαν τους είναι άμεσα αναγνωρίσιμο.

2. Κανένας δεν διαβάζει στην πραγματικότητα, απλά σκρολάρουν

Και εσείς μάλλον απλά σκρολάρετε αυτό το άρθρο. Κάποτε μου είπαν ότι το χαρτί είναι για την καρδιά ενώ η οθόνη για το μυαλό. Ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι καταναλώνουν πληροφορίες έχει εξελιχθεί – θέλουν γρήγορες και εύκολες πληροφορίες. Λίγες λέξεις που να συνοψίζουν το μήνυμα είναι πολύ πιο αποτελεσματικές από ένα μακροσκελές μήνυμα.

3. Οι κορυφαίες στρατηγικές digital marketing δίνουν τις πληροφορίες γρήγορα –> τώρα!

Όπως είπαμε παραπάνω, θέλουμε τις πληροφορίες γρήγορα: εάν μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις, ένα video μπορεί να αξίζει χίλιες πωλήσεις. Όταν ρίχνω μία ματιά στην ιστοσελίδα ενός καινούργιου πελάτη, 90% αυτού που βλέπω είναι ένας ατελείωτος θόρυβος. Πολλοί από εμάς έχουμε την συνήθεια να χρησιμοποιούμε υπερβολικά πολλές λέξεις, πολύ λίγες από τις οποίες έχουν πραγματικό αντίκτυπο.

4. Στρατηγικές digital marketing: Αποκτήστε υποστηρικτές για να διαδώσουν το μήνυμά σας  

Στο σημερινό κόσμο που κυριαρχούν τα share, τα follow και τα like, πρέπει να χτίσετε περιεχόμενο το οποίο ο καθένας να θέλει να στείλει στους φίλους του και να κάνει post στους follower του. Πείτε ότι έχετε να πείτε γρήγορα και σωστά. Το περιεχόμενο πρέπει να στέκεται μόνο του και ουσιαστικά να διαφημίζει τον εαυτό του.

5. Να πουλάτε το “trailer”, όχι την “ταινία” του προϊόντος σας

Ο πυρήνας του ψηφιακού σας brand είναι η ιστορία σας. Δημιουργήστε ένα μήνυμα που να απηχεί και να αγγίζει συναισθηματικά το κοινό σας. Αφήστε τα πάντα έπειτα να εξελιχθούν μόνα τους. Η ομάδα σας θα αρχίσει να το μοιράζεται και έπειτα θα ακολουθήσουν και άλλοι. Στο τέλος, “θα πουλάτε εισιτήρια” για την “ταινία” του προϊόντος σας και οι καταναλωτές θα την δουν όλη, αλλά πρώτα αρχίστε με το “trailer”.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.