Τι πρέπει να παρακολουθεί online κάθε B2B εταιρεία;

Για να έχει μεγάλη επιτυχία στο online marketing, κάθε εταιρεία πρέπει να παραμένει σχετική και “φρέσκια”, καθώς και ενημερωμένη όσον αφορά τις καινούργιες τάσεις στην αγορά. Εάν δεν είναι, τότε δεν θα είναι σε θέση να προβλέψει καταστάσεις και αντίστοιχα να τις αντιμετωπίσει.

Εδώ θα βρείτε κάποιος τάσεις για εταιρείες B2B που ήδη φαίνονται στον ορίζοντα:

Τι πρέπει να παρακολουθεί online κάθε B2B εταιρεία;

Marketing οπτικού περιεχομένου

Ένα μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν πολλές εταιρείες είναι τα συστατικά που επιλέγουν για το marketing περιεχομένου τους. Πολλές από αυτές δεν συνειδητοποιούν ότι το περιεχόμενο που βασίζεται μόνο σε κείμενο αργά ή γρήγορα θα εκλείψει εντελώς. Ίσως σας φαίνεται υπερβολικό καθώς το περιεχόμενο κειμένου ακόμα υπάρχει. Παρ’ όλα αυτά, δεν τα πάει καθόλου καλά όσον αφορά τις μετατροπές και όσον αφορά την αύξηση πωλήσεων σε e-shop. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του οπτικού περιεχομένου είναι ότι στέλνει ένα μήνυμα το οποίο μπορούν να καταλάβουν οι αναγνώστες σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα.

Γιατί είναι σημαντικά αυτά τα 8 δευτερόλεπτα;

Επειδή τόσο μπορεί ένας μέσος άνθρωπος να παραμείνει προσηλωμένος σε κάτι και μόνο το οπτικό περιεχόμενο μπορεί να ενημερώσει το κοινό σε αυτό το χρονικό όριο.

Η εξατομίκευση κυριαρχεί

Οι πελάτες B2B λαχταρούν εξατομικευμένη αντιμετώπιση. Γενικά η εξατομίκευση έχει αρχίσει να γίνεται αναγκαία σε κάθε συναλλαγή και οι εταιρείες B2B πρέπει να αρχίσουν να το συνειδητοποιούν. Το marketing οπτικού περιεχομένου που αναφέραμε νωρίτερα μπορεί να βοηθήσει μία επιχείρηση να προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες στο κοινό της .

Το να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας είναι ένας ακόμα τρόπος να γίνετε κυρίαρχοι του παιχνιδιού. Το προσωπικό που έχει αναλάβει την εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να προστατεύσει την φήμη της επιχείρησής σας από αρνητικά σχόλια και online κριτικές.

Marketing για Influencers

Με τον όρο influencers αναφερόμαστε σε ανθρώπους που έχουν πολύ γνώση σχετικά με έναν κλάδο. Αναλύουν παλιές τάσεις, προλαμβάνουν τις καινούργιες και προσφέρουν χρήσιμες συμβουλές. Οι κύριες στρατηγικές για να κάνετε το marketing των influencer επιτυχημένο είναι:

  • Να αναγνωρίσετε τους influencer στον κλάδο σας και να τους αξιολογήσετε.
  • Ένας influencer είναι κάποιος με κοινωνικό κεφάλαιο. Οι fans του τον ακούνε και παίρνουν τις συμβουλές του στα σοβαρά οπότε φανταστείτε τι μπορεί να κάνει για την επιχείρησή σας.
  • Προσφέρετέ τους πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία σας. Εάν ένας influencer κάνει αναφορά στην επιχείρησή σας ενώ αναλύει πληροφορίες του κλάδου θα επωφεληθείτε σε μεγάλο βαθμό.

Programmatic advertising

Τον προηγούμενο χρόνο, το internet αναπτύχθηκε κατά 18% σαν μέσο διαφήμισης. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές διαφημίσεις, η Programmatic advertising είναι μία αυτοματοποιημένη διαδικασία. Οι εταιρείες B2B πρέπει να καλωσορίζουν αυτή την καινούργια τάση με ανοιχτές αγκάλες αφού θα τους αποφέρει αύξηση επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα και αύξηση πωλήσεων στο e-shop.

Κάποια από τα οφέλη των programmatic advertising περιλαμβάνουν:

• Μείωση εξόδων
• Παρακολούθηση επιστροφής στην επένδυση
• Λειτουργία σε πολλές πλατφόρμες. Δεν χρειάζεται να δημιουργείτε ξεχωριστές στρατηγικές για ξεχωριστές συσκευές και πλατφόρμες.

Με τον βαθμό που αναπτύσσονται οι programmatic advertising όλα δείχνουν ότι στο τέλος θα αντικαταστήσουν εντελώς τις συμβατικές διαφημίσεις.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.