3 μύθοι για τη βελτιστοποίηση των landing pages.
Σήμερα θα αναλύσουμε 3 μύθους που επικρατούν σε ό,τι αφορά τη βελτιστοποίηση των landing pages.
3 μύθοι για τη βελτιστοποίηση των landing pages.
Mύθος #1
“Οι χαμηλοί δείκτες μετατροπών πάντα σημαίνουν ότι έχετε προβλήματα με τις landing pages”.
Αυτός είναι μάλλον ο πιο μεγάλος μύθος όσον αφορά τις σελίδες προορισμού (landing pages). Έάν και πρέπει να παραδεχθούμε ότι ακολουθεί μία λογική. Εάν οι δείκτες μετατροπών σας είναι χαμηλοί, τότε πρέπει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τις σελίδες προορισμού σας, έτσι δεν είναι;
Λάθος
Η αλήθεια είναι ότι μπορείτε να βελτιώσετε τους δείκτες μετατροπών σας χωρίς να αγγίξετε καν τις σελίδες προορισμού σας. Το κλειδί είναι να ξανασκεφτείτε ποιο κοινό στοχεύετε. Σκεφτείτε το. Πως θα μιλήσουμε για αύξηση των oline πωλήσεων αν δεν στοχεύουμε το κατάλληλο κοινό; Εάν στοχεύετε τους λάθους ανθρώπους, τότε δεν έχει κανένα νόημα να αναρωτιέστε εάν οι σελίδες προορισμού σας είναι εκπληκτικές ή μέτριες γιατί δεν πρόκειται να παράγουν μετατροπές. Είναι πρόβλημα στην στόχευση και όχι πρόβλημα στις σελίδες προορισμού.
3 μύθοι για τη βελτιστοποίηση των landing pages
Mύθος #2
“Το A/B Testing είναι ουσιαστικά η βελτιστοποίηση των σελίδων προορισμού”.
Λάθος
Εάν και πολύ συχνά συμβουλεύουμε τους πελάτες μας να βασίζουν τις αποφάσεις τους στα A/B test, ένας άλλος μεγάλος μύθος σχετικά με τους δείκτες μετατροπών και τις σελίδες προορισμού είναι ότι το A/B testing είναι το άλφα και το ωμέγα της βελτιστοποίησης του δείκτη μετατροπών. Πολλοί αναπτύσσουν μυωπία όταν πρόκειται για τις παραμέτρους ελέγχου. Παθιάζονται με τις πιο μικρές και ασήμαντες αλλαγές στο κυνήγι των πιο τέλεια βελτιστοποιημένων σελίδων προορισμού. Εάν και δεν είναι καθόλου κακό να ασχολείται κάποιος με τις λεπτομέρειες στον χώρο του marketing, η υπερβολική εστίαση σε μικρές αλλαγές είναι πολύ πιθανό να παράγει μέτρια αποτελέσματα. Είναι επίσης λάθος να θεωρείτε ότι με το να περνάτε τα πάντα από A/B testing αξιοποιείτε στο έπακρο τον χρόνο και τους πόρους σας. Κάποια test δεν είναι μόνο μικρής σημασίας αλλά δεν προσφέρουν και καθόλου οφέλη.
Mύθος #3
“Οι σελίδες προορισμού είναι η τελευταία ευκαιρία να μετατραπούν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σε πωλήσεις“.
Λάθος
Αυτός είναι ίσως ο πιο “πεισματάρης” μύθος από τους τρεις. Όχι πολύ καιρό πριν, πολλοί ειδικοί στο Marketing πίστευαν ότι οι σελίδες προορισμού είναι η τελευταία ευκαιρία, το τελευταίο στάδιο στην προσπάθεια να κάνετε τους επισκέπτες να μετατραπούν. Δυστυχώς αυτή η προσέγγιση προϋποθέτει ότι οι επισκέπτες θα κάνουν ακριβώς ότι θέλετε να κάνουν, με την σειρά που θέλετε και από την πρώτη στιγμή που θα αλληλεπιδράσουν με την ιστοσελίδα σας. Η αλήθεια βέβαια είναι πολύ διαφορετική. Η προσοχή των ανθρώπων αποσπάται, ή κουράζονται με την σελίδα ή απλά υποθέτουν ότι θα έρθουν αργότερα όταν τους βολεύει καλύτερα. Οι περισσότεροι καταναλωτές δεν θα κάτσουν στην καρέκλα τους να ακολουθήσουν τον δρόμο που έχετε χαράξει. Για αυτό τον λόγο το remarketing google ή facebook είναι απίστευτα σημαντικό.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.