Οι καλύτερες συμβουλές για μια αποτελεσματική landing page. Με αυτό το θέμα θα ασχοληθούμε σήμερα στο άρθρο μας.
Η βελτιστοποίηση των σελίδων προορισμού (landing page) είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να αυξήσετε την απόδοση των διαφημίσεων PPC και να μεγιστοποιήσετε την απόδοση στην επένδυση (ROI).
Οι καλύτερες συμβουλές για μια αποτελεσματική landing page
1. Κρατήστε το μήνυμα μεταξύ των διαφημίσεών σας και των σελίδων προορισμού σας συνεκτικό
Μπορεί να σας ακούγεται φυσικό, αλλά θα σας άφηνε άφωνους πόσοι επαγγελματίες του κλάδου δεν το κάνουν. Εάν υπάρχει ασυνέχεια ανάμεσα στο τι υπόσχεται η διαφήμιση και τι προσφέρει η σελίδα προορισμού, τότε είναι σαν να βάζετε ένα λάθος URL στην διαφήμισή σας.
2. Αλλάξτε ριζικά την ροή της εγγραφής στις σελίδες προορισμού σας
Οι μικρές βελτιστοποιήσεις φέρνουν και μικρά αποτελέσματα. Με το να αλλάζετε μόνο το χρώμα των κουμπιών στην σελίδα σας απλά χάνετε τον χρόνο σας. Για να δείτε μεγάλα αποτελέσματα κάντε μεγάλες αλλαγές και προσαρμόστε ριζικά την ροή της εγγραφής στις σελίδες προορισμού σας.
3. Περάστε από A/B Test την θέση των φορμών στις σελίδες προορισμού
Πολλοί επαγγελματίες του marketing εστιάζουν πάρα πολύ στις σελίδες προορισμού αυτές καθεαυτές, αλλά πολλοί λίγοι αναλογίζονται που θα πρέπει να είναι αυτές οι φόρμες.
4. Κάντε την σελίδα προορισμού σας πιο φιλική προς τα κινητά μέσα
Οι διαφημίσεις σε κινητά μέσα είναι τόσο αποτελεσματικές επειδή ικανοποιούν την επιθυμία των καταναλωτών να αγοράσουν κάτι αυτή την στιγμή, κάτι το οποίο σημαίνει ότι οι σελίδες προορισμού και οι φόρμες του πρέπει να τους διευκολύνουν όσο το περισσότερο γίνεται ώστε να μετατραπούν.
5. Φτιάξτε ένα απίστευτο call to action
Εάν ακόμα χρησιμοποιείτε το «Υποβολή» ως μήνυμα προτροπής – call to action τότε ήρθε η ώρα να σκεφτείτε ξανά την στρατηγική σας. Για σκεφτείτε το… δεν είναι λίγο “παλιακό”; Τα μηνύματα για την προτροπή call to action είναι απίστευτα σημαντικά, και μπορεί να καθορίζουν το εάν κάποιος χρήστης θα μετατραπεί σε πελάτη και σε τι ποσοστό…
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.