2 στοιχεία για επιτυχία στο SEO.

Το ‘χουμε ξαναπεί. To SEO είναι το βασικό συστατικό της επιτυχίας για κάθε ιστοσελίδα που θέλει να είναι ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό της. Παρακάτω θα διαβάσουμε κάποια πολύ χρήσιμα και διευκρινιστικά πράγματα. Κάποια για δική σας ενημέρωση. Και κάποια που θα πρέπει να ζητήσετε από την εταιρεία digital marketing που θα αναθέσετε την προώθηση της ιστοσελίδας σας.

Πώς οι υπηρεσίες SEO θα γίνουν πιο αποδοτικές

1. Πρέπει να κατανοήσετε την αξία του SEO και την απόδοση του στην επένδυση (ROI)

Η αξία του SEO είναι τεράστια για την ανάπτυξη μιας εταιρείας. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι ο καθοριστικός παράγοντας για την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας. Και το 2022 η δύναμη του SEO στο digital marketing είναι πιο εμφανής από ποτέ.

Η οργανική αναζήτηση προσελκύει τους πιο καταρτισμένους επισκέπτες, με τον πιο σταθερό ρυθμό στο website από οποιοδήποτε άλλη online ενέργεια. Με άλλα λόγια, περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν για ό,τι τους ενδιαφέρει σε μια μεγάλη γκάμα, περισσότερο από ποτέ. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται μεγαλύτερες δυνατότητες για την ανάπτυξη της οργανικής επισκεψιμότητας. Που είναι η προϋπόθεση για να πετύχουμε αύξηση πωλήσεων.

Πώς αναπτύσσουμε την οργανική επισκεψιμότητα;

Με το να βεβαιωθούμε ότι οι ιστοσελίδες μας μπορούν να εντοπιστούν από την Google και να απαντήσουν με σαφήνεια στα ερωτήματα των χρηστών. Και αυτό θα συμβεί φυσικά εάν έχουμε ποιοτικό και πρωτότυπο περιεχόμενο ιστοσελίδας.

Μετά από κάποια χρόνια στον υπέροχο κόσμο του digital marketing, πολλοί διατυπώνουν αμφιβολίες για το αν χρειάζεται να κάνουμε εκτιμήσεις σχετικά με την απόδοση επένδυσης (ROI). Αν δηλαδή δίνοντας έναν αριθμό, κάνουμε το σωστό. Αποδεικνύεται ότι το να μην ανησυχούμε για πράγματα που είναι εκτός του ελέγχου μας, βοηθά να ελέγξουμε τα επίπεδα άγχους μας, πράγμα απαραίτητο για να δουλέψουμε σωστά και με επιτυχία πάνω στο στόχο που έχουμε βάλει.

2 στοιχεία για επιτυχία στο SEO

Καταλαβαίνοντας το σκοπό της παροχής ενός εκτιμώμενου ROI, συνειδητοποιούμε ταυτόχρονα ότι η δουλειά μας ως digital σύμβουλοι επιχειρήσεων είναι να πραγματοποιούμε αλλαγές. Πρέπει να κάνουμε τους ανθρώπους να αναλαμβάνουν δράση πάνω σε ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχεδιασμό που θα έχουμε κάνει για την επιχείρηση τους.

• Έτσι, βαδίζουμε με συγκεκριμένο πλάνο, ορίζουμε συγκεκριμένους στόχους και θέτουμε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.
• Κάνουμε την πρόβλεψη μας για τη δράση και την υλοποίηση του έργου βάση των παραπάνω συντεταγμένων.
• Λαμβάνουμε υπόψη μας την τυχόν εποχικότητα και τις γενικές τάσεις, όπως και το τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας και πώς θα σας επηρεάσει αυτό

2. Πρέπει να σας δώσουμε να καταλάβετε απόλυτα πώς λειτουργεί το SEO, γι αυτό θα είμαστε όσο αναλυτικοί χρειάζεται

Παρά τις προσπάθειες σας, τελικά δεν έχετε καταλάβει πώς πραγματικά λειτουργεί το SEO; Θα πρέπει να προσπαθήσετε πάλι. Εξετάζοντας κυρίως τα σημεία που δεν έχετε κατανοήσει απόλυτα, ώστε να διευκρινιστούν όλες οι απορίες σας. Αυτό που βοηθάει περισσότερο είναι ακριβώς αυτό. Να κάνεις ένα βήμα πίσω, ακόμα και σε αυτά που είσαι σχεδόν σίγουρος ότι γνωρίζεις και να ρωτήσεις ξανά και ξανά κάποιες θεμελιώδεις ερωτήσεις.

Μια καλή αρχή θα ήταν απαντήσετε στις εξής ερωτήσεις:

• Ποια είναι αυτά τα οποία δεν έχω καταλάβει;
• Αν είχα μια λίστα με κριτήρια, θα μπορούσα να βαθμολογήσω από το σημαντικότερο στο λιγότερο σημαντικό;
• Ποια είναι εν τέλει αυτά που έχω καταλάβει απόλυτα;

Όταν έχετε κάποιες απαντήσεις, ρωτήστε τον εαυτό σας: “Πώς μπορώ να ευθυγραμμιστώ απόλυτα με την εταιρεία digital marketing που θα αναλάβει το SEO της ιστοσελίδας μου, ώστε να γνωρίζω όσα πρέπει για τη διαδικασία και τον τρόπο δουλειάς της; Αυτό θα διασφαλίσει ότι θα πετύχετε το στόχο σας και θα προσφέρετε χρήσιμη βοήθεια αντί για περισσότερη σύγχυση.

Είναι σημαντικό να αποσαφηνιστούν πλήρως τα όσα δεν γνωρίζετε. Αυτό είναι το συχνότερο θέμα που αντιμετωπίζουμε με τους πελάτες που έχουμε αναλάβει το SEO τους, και αυτό συνήθως δημιουργεί προβλήματα στην επικοινωνία. 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.