Τα Social Media αλλάζουν, πρέπει να αλλάξετε κι εσείς.
Τα social media πρόκειται να αλλάξουν και αν δεν ακολουθήσετε τις συμβουλές που θα σας δώσουμε δεν θα μπορέσετε να παρακολουθήσετε τις εξελίξεις στο χώρο του digital marketing και να αφομοιώσετε τις αλλαγές που θα γίνουν.
Πρόβλεψη νούμερο ένα, όλα αυτά τα κοινωνικά δίκτυα θα προτιμήσουν τη χρησιμοποίηση βίντεο το επόμενο διάστημα.
Το Linkedin ενσωμάτωσε τη ζωντανή μετάδοση, το Youtube Live αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη δυναμική, το ίδιο φυσικά και το Facebook Live.
Το Facebook ειδικά αγαπάει τα βίντεο. Αυτό σημαίνει ότι δίνει όλο και περισσότερα εργαλεία για να το χρησιμοποιούν οι χρήστες του.
Ακόμα και στο Instagram που η επιτυχία του βασιζόταν μέχρι τώρα σε πολύ μεγάλο ποσοστό στις φωτογραφίες, προωθούν όλο και πιο πολύ τα βίντεο.
Η δεύτερη πρόβλεψη αφορά στα brands, τα οποία πρόκειται να αποκτήσουν μεγαλύτερο κύρος.
Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ζήτημα με τα fake news. Η ταχύτητα και η συχνότητα με την οποία εξαπλώνονται δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα social media έχουν βαρεθεί την αναπαραγωγή στις πλατφόρμες τους αυτών των ειδήσεων. Δεν το κάνουν επίτηδες απλώς δεν είχαν βρει ακόμα τους τρόπους για να αντιμετωπίσουν αυτό το φαινόμενο.
Αυτό αλλάζει μέρα με τη μέρα. Και όσο περνάει ο καιρός το θέμα θα λυθεί με την παράλληλη ενίσχυση υγιών επιχειρήσεων και οργανισμών που δεν έχουν καμία σχέση με τα fake news.
Συμμετέχοντας ειδικότερα σε συνέδρια εκτός γραφείου, σε ομιλίες, σε παρουσιάσεις, γενικότερα σε εκδηλώσεις για όσα προαναφέραμε, θα αρχίσετε να χτίζετε την παρουσία της επιχείρησή σας σε ακόμα πιο γερές βάσεις. Και το feedback πιστέψτε μας θα σας αποζημιώσει.
Η τρίτη πρόβλεψη είναι ότι τα likes και οι κοινοποιήσεις δεν θα μετράνε πια τόσο πολύ.
Από εδώ και πέρα το παιχνίδι θα «παιχτεί» στα comments. Όσο περισσότερο σχόλια πάρετε από χρήστες τόσο καλύτερα θα τα πάτε.
Τα Social Media αλλάζουν, πρέπει να αλλάξετε κι εσείς
Στο περιεχόμενό σας θα πρέπει να ενθαρρύνεται τους ακολούθους σας να αφήνουν σχόλια κάτω από τις αναρτήσεις σας. Είναι πολύ πιο εύκολο να πατήσεις ένα κουμπί LIKE από το να πάρεις ένα σχόλιο. Και φυσικά όταν λέμε σχόλιο δεν εννοούμε ένα απλό ναι ή όχι. Εννοούμε ένα όσο γίνεται πιο σαφές και εμπεριστατωμένο σχόλιο. Που θα δείχνει το βαθμό που ο χρήστης επικοινωνεί μαζί σας δείχνοντας ότι αυτό που ανεβάσατε τον αφορά.
Εξάλλου, αυτό θα κάνει τη διαφορά. Ειδικότερα αυτό θα επιβραβευτεί από τις πλατφόρμες και τα κανάλια τους.
Ανακεφαλαιώνοντας, πράγματι μη διστάσετε να ζητήσετε ξανά και ξανά όχι όμως πιεστικά από τους ακολούθους σας να κάνουν σχόλια στο περιεχόμενο που ανεβάζετε. Κατά συνέπεια, είναι προφανές πως όσο καλύτερο είναι το περιεχόμενό σας, όσο πιο ενδιαφέρον έχει, όσο περισσότερους αφορά. Τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητές σας να αποσπάσετε σχόλια.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.
Τα Social Media αλλάζουν, πρέπει να αλλάξετε κι εσείς.
Τα social media πρόκειται να αλλάξουν και αν δεν ακολουθήσετε τις συμβουλές που θα σας δώσουμε δεν θα μπορέσετε να παρακολουθήσετε τις εξελίξεις στο χώρο του digital marketing και να αφομοιώσετε τις αλλαγές που θα γίνουν.
Πρόβλεψη νούμερο ένα, όλα αυτά τα κοινωνικά δίκτυα θα προτιμήσουν τη χρησιμοποίηση βίντεο το επόμενο διάστημα.
Το Linkedin ενσωμάτωσε τη ζωντανή μετάδοση, το Youtube Live αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη δυναμική, το ίδιο φυσικά και το Facebook Live.
Το Facebook ειδικά αγαπάει τα βίντεο. Αυτό σημαίνει ότι δίνει όλο και περισσότερα εργαλεία για να το χρησιμοποιούν οι χρήστες του.
Ακόμα και στο Instagram που η επιτυχία του βασιζόταν μέχρι τώρα σε πολύ μεγάλο ποσοστό στις φωτογραφίες, προωθούν όλο και πιο πολύ τα βίντεο.
Η δεύτερη πρόβλεψη αφορά στα brands, τα οποία πρόκειται να αποκτήσουν μεγαλύτερο κύρος.
Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ζήτημα με τα fake news. Η ταχύτητα και η συχνότητα με την οποία εξαπλώνονται δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τα social media έχουν βαρεθεί την αναπαραγωγή στις πλατφόρμες τους αυτών των ειδήσεων. Δεν το κάνουν επίτηδες απλώς δεν είχαν βρει ακόμα τους τρόπους για να αντιμετωπίσουν αυτό το φαινόμενο.
Αυτό αλλάζει μέρα με τη μέρα. Και όσο περνάει ο καιρός το θέμα θα λυθεί με την παράλληλη ενίσχυση υγιών επιχειρήσεων και οργανισμών που δεν έχουν καμία σχέση με τα fake news.
Συμμετέχοντας ειδικότερα σε συνέδρια εκτός γραφείου, σε ομιλίες, σε παρουσιάσεις, γενικότερα σε εκδηλώσεις για όσα προαναφέραμε, θα αρχίσετε να χτίζετε την παρουσία της επιχείρησή σας σε ακόμα πιο γερές βάσεις. Και το feedback πιστέψτε μας θα σας αποζημιώσει.
Η τρίτη πρόβλεψη είναι ότι τα likes και οι κοινοποιήσεις δεν θα μετράνε πια τόσο πολύ.
Από εδώ και πέρα το παιχνίδι θα «παιχτεί» στα comments. Όσο περισσότερο σχόλια πάρετε από χρήστες τόσο καλύτερα θα τα πάτε.
Τα Social Media αλλάζουν, πρέπει να αλλάξετε κι εσείς
Στο περιεχόμενό σας θα πρέπει να ενθαρρύνεται τους ακολούθους σας να αφήνουν σχόλια κάτω από τις αναρτήσεις σας. Είναι πολύ πιο εύκολο να πατήσεις ένα κουμπί LIKE από το να πάρεις ένα σχόλιο. Και φυσικά όταν λέμε σχόλιο δεν εννοούμε ένα απλό ναι ή όχι. Εννοούμε ένα όσο γίνεται πιο σαφές και εμπεριστατωμένο σχόλιο. Που θα δείχνει το βαθμό που ο χρήστης επικοινωνεί μαζί σας δείχνοντας ότι αυτό που ανεβάσατε τον αφορά.
Εξάλλου, αυτό θα κάνει τη διαφορά. Ειδικότερα αυτό θα επιβραβευτεί από τις πλατφόρμες και τα κανάλια τους.
Ανακεφαλαιώνοντας, πράγματι μη διστάσετε να ζητήσετε ξανά και ξανά όχι όμως πιεστικά από τους ακολούθους σας να κάνουν σχόλια στο περιεχόμενο που ανεβάζετε. Κατά συνέπεια, είναι προφανές πως όσο καλύτερο είναι το περιεχόμενό σας, όσο πιο ενδιαφέρον έχει, όσο περισσότερους αφορά. Τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητές σας να αποσπάσετε σχόλια.
*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.